Hirdetés

Aktív témák

  • szekreny

    tag

    hmm...nem nagyon pörög a viccrovat.Az alabbit www.animevilag.hu-n találtam,aki szereti a japán rajzfilmeket,vagy látott már 1-2-t annak tetszeni fog...

    Láttál már japán rajzfilmeket? Észrevettél néhány furcsa dolgot bennük? Könnyzápor, óriási szemek, fonák helyzetek - értetted oket? Ha nem, akkor itt a magyarázat! Csak aztán komolyan ne vedd!

    Fordította és összeállította: Kuci

    A metafizikus irregualitás törvénye
    A fizika szokványos törvényei nem léteznek.

    Az instabil gravitáció törvénye
    Ha valaki felugrik, vagy eldobják, vagy esetleg bármilyen más módon a levegobe kerül, a gravitáció (számára) körülbelül a 2/8-adára csökken.

    A hang amplifikáció törvénye
    Az urben az eros hangok, mint például a robbanások hangjai, még hangosabbak, mert nincs levego, amely az útjukat állná.

    Az állandó gyorsulás törvénye
    Az urben az állandó gyorsulás megegyezik az állandó sebességgel.

    A mechanikus mobilitás második törvénye
    Minél nagyobb a mechanikus eszköz/gép, annál gyorsabban mozog. A páncélozott mechák az emberiség által ismert leggyorsabb objektumok.

    A temporális variabilitás törvénye
    Az ido nem konstans. Az ido megállhat, vagy lelassulhat, ha a fohos valami ''klassz'' dolgot muvel, és felgyorsulhat intenzív közelharc közben

    A temporális mortalitás elso törvénye
    A 'jó fiúk' és a 'rossz fiúk' egyaránt két féle módon halhatnak meg. Vagy olyan gyorsan, hogy észre sem veszik, vagy pedig egy olyan hosszadalmasan elhúzott affér útján, ahol a karakter mélyebb betekintést nyer a társadalom muködésébe, az emberiség mivoltába, vagy abba, hogy miért esik mindig a vajas felére a pirítós.

    A temporális mortalitás második törvénye
    Kell egy kis ido a 'rossz fiúk' halálához... a fizikális sérülésekre való tekintet nélkül. Még ha olyan gyorsan ölik is meg oket, hogy észre sem veszik, akkor is eltart egy ideig míg rájönnek, hogy már halottak. Ez azzal a hiedelemmel hozható kapcsolatba, miszerint a gonoszság roncsolja az agy Valóság Lebernyegét.

    A drámai emfázis törvénye
    Az extrém mennyiségu akciót tartalmazó jeleneteket vagy állófilmkockákkal, vagy valamilyen élénk színnel (általában vörössel vagy fehérrel) áthasított fekete képekkel ábrázolják.

    A drámai multiplicitás törvénye
    Az olyan jelenetek, amik csak egyszer történnek meg, mint például mikor egy 'jó fiú' arcon rúg egy 'rossz fiút', legalább 3-szor láthatóak, 3 különbözo szögbol.

    Az inherens egés tövénye
    Bármi felrobbanhat. Bármi. (A nagyvárosok az emberiség által ismert legrobbanékonyabb anyagok. Ezek közül is kiemelkedik a különösen instabil Tokió.)
    Elso folyomány - minden ami felrobban, elobb megduzzad.

    A flogisztatikus emisszió törvénye
    A halálos sebekbol szinte minden élo/élettelen objektum fényt emittál.

    Az energikus emisszió törvénye
    Mindig energia felhalmozódás figyelheto meg (ezt gyakran energia 'duzzadásnak' nevezik), mielott egy Mecha vagy urhajó tüzet nyit. A fegyverek robbanóképessége miatt gyakran kapcsolatba hozzák az Inherens égés törvényével.

    Az inverz halálos nagyság törvénye
    Egy fegyver pusztítópotenciálja fordítottan arányos a méretével.

    A fáradhatatlanság törvénye
    SOHA senki nem fogy ki a loszerbol. Hacsak nem szorítják sarokba, nincsenek vele szemben létszámfölényben, vagy nem ütik klasszisokkal, vagy esetleg az illeto már eszméletlen.

    Az inverz pontosság törvénye
    A 'jó fiú' pontossága, bármilyen tüzeloalkalmatosságot vezessen is, úgy no, ahogy a lövés nehézsége növekszik. A 'rossz fiú' pontossága pedig úgy csökken, ahogy a lövés nehézsége csökken. (Rohamosztag Effektus néven is emlegetik.) Például: Egy ittas állapotban lévo 'jó fiú', akit föl-alá dobál egy mozgó masina, biztosan talál, míg jó pár zászlóaljra való 'rossz fiú' mikor a nyílt puszta közepén lo egy 'jó fiút', tutira mindig elvéti.

    Elso folyomány - Minél több a 'rossz fiú', annál kisebb a valószínusége, hogy bárkit eltaláljanak, vagy bármi féle sérülést okozzanak.

    Második folyomány - Ha egy 'jó fiú' leküzdhetetlen nehézségekkel néz szembe, a 'rossz fiúk' tömör sorokba rendezodnek, szabad utat nyitva a hosnek, hogy egyetlen egyszeru automata tüzeléssel mindannyiukat eltakarítsa az útból, aztán meg elmeneküljön.

    Harmadik folyomány - Ha egy 'jó fiút' az ellenség megsebesít, azt biztosan egy kijelölt 'jó fiú területen' teszi, általában egy, a vállon vagy a karon elszenvedett sebesülés formájában, amely akadályozza a 'jó fiút' abban, hogy autóvezetésnél, lövöldözésnél, fegyverhasználatnál, súlyos gépek vezetésénél, vagy komplex harmuvészeti manovereknél kimerítobb dolgot tegyen.

    A tunékeny romantikus megbízhatatlanság törvénye
    Minmei egy szétlábmaca. (* Figyelem: Az Ohioi Kisebbségi Ellenzék tiltakozik, és úgy gondolják, hogy minden férfinak, aki szereti az ilyesmit, el kéne takarodnia. *)

    A hemoglobin-kapacitás törvénye
    Az emberi test 25 liter nagy nyomású vért tartalmaz.

    A démoni konzisztencia törvénye
    A démonoknak és egyéb természetfeletti lényeknek legalább három szemük van, egy halom agyaruk/karmuk, általában sárgás-zöldek vagy barnák, de a fekete sem ismeretlen, és kizárólag pengés fegyverrel sebezhetok.

    A militarisztikus megbízhatatlanság törvénye
    Óriási galaxis-méretu armadák, egész hadseregek és hatalmas, velejükig romlott, szívtelen, vérszomjas harcosokkal teli harci gépek megállíthatóak és legyozhetoek egyszeru, jelentéktelen törodéssel/szeretettel vagy akár egyetlen dallal.

    A taktikai megbízhatatlanság törvénye
    Taktikai géniuszok nincsenek...

    Az inkonzekvenciális észrevehetetlenség törvénye
    Az emberek sosem veszik észre az apróságokat... Mint például egy hiányzó testrész, vagy egy Seattle nagyságú sérülés.

    A fiatalkori intellektualitás törvénye
    A gyerekek okosabbak a felnotteknél. És majdnem kétszer olyan idegesítoek.

    Az antagonisztikus amerikantroponmorfizmus törvénye
    Az igazán piszkos 'rossz fiúk' mindig fösvény amerikaiak.

    Az amerikantropomorfista intellektuális alsóbbrenduség törvénye
    A hülye 'jó fiúk' mindig nagy amerikaiak.

    Elso folyomány - Az egyetlenek, akik még a sötét amerikaiaknál is hülyébbek az amerikai fordítók. (Ezt mint Zöld Vonal Effektust is emlegetik)

    Második folyomány - Az egyetlenek, akik még az amerikai fordítóknál is hülyébbek az amerikai szerkesztok és cenzorok.

    A közelharc lumineszcenciájának törvénye
    Bármely lény, ami magas szinten uzi a harcmuvészeteket fényt emittál, egy ragyogó aura formájában. Az aura általában 'kék' a jó szereploknél, és 'piros' a gonosz szereploknél. Ez azért van így, mert a jók magasabban állnak az elektromágneses spektrumban, mint a gonoszok

    A follikuláris kromatikus variabliltás törvénye
    A látható színtartomány bármely színe lehet természetes emberi hajszín. Ez a szín változhat menet közben, mindenféle figyelmeztetés, vagy magyarázat nélkül.

    A hidrosztatikus emisszió törvénye
    Nos, ez a legkomplexebb mind közül, és még mindig kutatás alatt áll. A szemek eléggé nagyok az animében. Ez valószínuleg abból adódik, hogy több liter víz található bennük, mely képes szinte egyszerre kiömleni óriási nyomással a hatalmas könnycsatornákon keresztül. A szemben található tényleges vízmennyiségrol nincs elképzelésünk, mivel még nem találtak rá bizonyítékot, hogy ezek a reservoir-ok valaha is kimerülhetnek. Az ok, amiért a víz a szemekben gyulik össze, az valószínuleg az, hogy az anime karaktereknek kevés az izzadtságmirigyük. Mindössze egy hatalmas mirigy található a fejük hátsó részén, ami stressz hatására muködésbe lépve (egyszerre csak egy) igen nagy izzadtságcsepp kiválasztására képes.

    A nazális vérzés törvénye
    Az anime férfiak néha erekció helyett orrvérzést produkálnak. Valószínuleg a nagy szemek kevesebb helyet hagynak a belso orrüregnek, így ott az érfonatokat borító szövetréteg is vékonyabb. A nok ugyan nem kapnak orrvérzést, de a szexuális izgalom hatására fellépo arc- és orrpír jelentos vérboséget jelez a területen.

    A nominatív klamvikáció törvénye
    Az anime támadások ereje egyenes arányban áll a kiejtett nevük hosszával, és hangerejével.

    Amit sosem tudhatnánk az anime nélkül


    Nem számít, hányszor építik újjá, Tokiót úgyis elpusztítja egy hatalmas/hathatós tuzlabda.
    A háború nem meno dolog
    A túl sok no megárthat.
    Az okos emberek szemüvegesek.
    A zene elorevetíti a történetet.
    Minél kevésbé érdekel a szex, annál több lehetoséged kínálkozik.
    Ellenkezoleg, minél jobban próbálod, annál kevesebbet kapsz.
    Ha meghalsz, mondj egy jó hosszú beszédet és ne fejezd be az utolsó mondatot.
    A hó szerelmet jelent.
    Egy igazán jó csapat öt fobol áll.
    A világur vezeti a hangot.
    Mindig van ido a visszaemlékezésre.
    Ha Kínában jársz, hallgass az idegenvezetodre.
    Ha egy lány a bátyjába esik bele, a végén mindig kiderül, hogy nem is rokonok.
    A jó harcosok kéken fénylenek.
    Beszélj halkan, vezess óriási robotot.
    Higgy az istennokben.
    A tanárok kitunoen céloznak apró tárgyakkal.
    A legédesebb bosszú a kalapács.
    A becsületesség szexi; a gazság ellenállhatatlan.
    A nok vonzódnak a vesztesekhez; a férfiak pedig mindenhez.
    Még mindig a kard a legtutibb fegyver.
    Egy hos csak akkor lesz igazán vérszomjas, ha bántják a barátnojét.
    A noi androidok igazán vonzóak, míg a férfi androidok... azok férfi androidok.
    A zöld hajú földönkívüli lány mindig elárulja a saját fajtáját a férfiért, akit szeret.
    Az iskolai egyenruhák csak akkor menok, ha nyitva van a gallérjuk.
    Minden japán középiskolásnak olyan szülei vannak, akik éppen jó hosszú üzleti úton vannak.
    Egy szexuális feszültség nélküli musort nem érdemes megnézni.
    A szerelem nem ismer fajt, fajtát, vagy logikát.
    Ha valami házi készítésu, de rossz íze van, vigyorogj és tüntesd el diszkréten.
    Sose bízz meg a nagy cégekben!
    Egy románc minimum szerelmi háromszögnél kezdodik.
    Sose szeress bele olyan lányba, aki francia nevet ad a robotjának.
    Sose szeress bele egy médiumba.
    Sosem lehet elég hajad.
    Az izzadás a stressz biztos jele.
    Az álmodozás mindig balesethez vezet.
    A harcmuvészek legjobb harcukat a hold alatt vívják -- foleg ha a teton vannak!
    Mindenki Japánt akarja elfoglalni.
    A cuki, bolyhos lényecske sosem az, aminek látszik.
    A fogonoszok vagy el akarják foglalni a világot, vagy fel akarják robbantani.
    A cseresznyevirág nosztalgiázást jelent.
    Mindig számolj a gravitációval.
    Az arcok és a felszerelés önmegújító képességgel bírnak.
    Semmi sem erotikusabb egy tusarkú cipos mechapilótánál.
    Még a legkeményebb lelket is meglágyíthatja egy aranyos kis kutyakölyök, vagy cicus.
    A mellékszálakból sosem elég.
    Ha egy lány énekel, biztos, hogy elbukik vagy meghal.
    Bármit tehetsz az emberi testtel, amíg a megfelelo ponton ütöd.
    Az ember mindig emlékszik a szomorú befejezésre.
    A kettos öngyilkosság romantikus.
    A szörnyu jármuvek csak még menobbé teszik a host.
    Semmi sem késlelteti úgy a románcot mint a rakoncátlan szomszédok.
    Gusztusos jégrém csak lányoknak jár.
    Mindig a legerényesebb karakter hal meg.
    A forró víznek számtalan elonye van.
    Nem számít mennyi vért veszít az ember, senki sem halhat meg egy orrvérzéstol.
    Ugyanez vonatkozik a hányásra is.
    Mi egy teljesen összekuszálódott szerelmi háromszög titka? Szállásold el oket egy házban.
    Mindig a göndör hajú lány a csábító.
    Aki baseball sapkát hord, az erosebb, mint várnád.
    A szörnyeknek monumentális nemi szervük van.
    Az összes kissrác elboldogul egy csatarobottal, csak adj nekik egy pár napot.
    A harcmuvészeteknek az élet minden területén hasznát lehet venni.
    Mindig a lány médiumnak van a legmenobb jel a homlokán.
    A legidosebb novér a legkedvesebb; a legfiatalabb pedig a legpimaszabb.
    Ha valaki befesti az arcát, az nem viccel. (komolyan gondolja)
    Japánban mindenkinek kiváló énekhangja van.
    A remego szemgolyók azt jelentik, hogy a lány szerelmes.
    Eltuno szemgolyók esetén a lány levert; még egy hirtelen váltás a háttérben és nagyon levert.
    A harcmuvész mindig védtelen a belé szerelmes lány ütésével szemben.
    A kaja hatásos motiváló.
    Az igazság pillanatát mindig hirtelen szélroham hangsúlyozza.
    Ha not küldenek harcolni a gonoszok ellen, mindig van valaki, aki szorgalmasan megfigyeli ot, gyakran titokban.
    Minél hosszabb a támadásod neve, annál kisebb a hatása.
    Minél nagyobb egy no birtoklóvágya, annál kisebb a valószínusége, hogy álmai férfiánál fog kikötni.
    Mindegy milyen óriási a csatarobot/eszköz/jármu (vagy valami hasonló...), ha befordul a sarkon, az üldözoi tutira elvesztik a nyomát.
    A rivális a szerelmi háromszögben mindig jobb szakács.
    A reinkarnáció trükkös dolog.
    A Tokió Tornyot számtalan módon fel lehet használni.
    Ha valakinek házassági ajánlatot teszel, használj valami rendhagyó metaforát, lehetoleg kajával kapcsolatosat.
    A bolygó sorsa egy látszólag átlagos középiskolai diák kezében van.
    A hosno ruhája tutira elvész/összemegy, mialatt átváltozik valamivé a gonosz elleni harcban.
    Ha egy lány és egy fiú együtt botlanak el, a fiú keze biztos, hogy a lány mellén landol.
    A hajvágás mindig megrázó élmény. Hát még az elso csók.
    Mikor fejbe vágnak, a világ legtermészetesebb dolga, ha a harmadik és negyedik ujjadat behajtod, a többit pedig kinyújtva hagyod.
    Az igazán gonosz szörnyeket nem lehet elpusztítani, legfeljebb néhány száz évre számuzni egy másik dimenzióba.
    A szerelem mindent legyoz -- ha egy tinédzser lány harcol.
    Ha egy fiú és egy lány együtt nonek fel, mint szomszédok, tutira egymásnak vannak teremtve.
    Egy harc sem végzodik anélkül, hogy valakit ne vágnának falhoz.
    Egy ''véletlen'' csók a második legjobb dolog.
    Ha egy lány el akarja csábítani más barátját, illedelmesen figyelmezteti ellenfelét.
    A legjobb csávó az, akinek Veronica-Lake-stílusban egyik szemébe belelóg a haja, vagy ami még jobb, egyáltalán nem látszik a szeme.
    A gonoszoknak sok csápjuk van.

    ''A kő-papír-olló játék nagyon unalmas volt a papír és az olló feltalálásig.''

Aktív témák