Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zirowe

    nagyúr

    Megosztanék egy velem történt esetet arról, hogy a vatera hogyan kezeli a problémákat.

    Az ügyfélszolgálatnak írt levelem:
    > A terméket árát a megadott elsőbbségi posta költségével együtt a leütés
    > napján
    > utaltam az eladó számlájára, majd írtam az eladónak, hogy ha lehet még
    > aznap adja
    > postára a terméket.
    > Ez volt 09.13-án.
    > Az eladótól egyáltalán nem érkezett semmilyen válasz, majd miután a
    > megrendelt
    > termék továbbra sem érkezett meg 09.20-án ismét írtam az eladónak
    > érdeklődve a
    > termékről, illetve megjegyezve azt is, hogy ha most sem jön válasz, akkor
    > negatív
    > értékelést fogok hagyni.
    > Azt a választ kaptam az eladótól, hogy nem tudta időben feladni, de már
    > úton van,
    > a postaköltséget pedig jóváírja a következő vásárlásomnál, mintha ezek után
    > vásárolnék újra tőle.
    >
    > A terméket 09.21-én kaptam meg.
    > Az adásvételt negatív értékeléssel jutalmaztam, mivel az eladó az
    > adásvétel alatt
    > nem lépett velem önként kapcsolatba, nem jelezte a szállítási problémát,
    > illetve a
    > szállítás nem a kifizetett elsőbbségi postával történt, a történteket
    > leírtam az
    > értékelésbe is.
    >
    > Erre fel az eladó ma negatív visszajelzést hagyott a következő szöveggel:
    > "A vevő kissé nagyképű. Egy 197 ft-os tétel is fontos természetesen, de
    > hibáztunk, nem tudtuk csak 5 munkanap alatt eljuttatni a terméket vevő
    > részére.
    > Ezért elnézést kértünk, és felajánlottuk, hogy a szállítási díjat
    > jóváírjuk. Erre
    > szó nélkül kaptunk egy negatívat... Ezek után nem merem én sem ajánlani."
    >
    > Miután én, mint vásárló a saját kötelezettségemnek (időben fizetés, pontos
    > összeg
    > és eladóval való többszöri kapcsolatfelvétel) hiánytalanul eleget tettem,
    > az eladó
    > negatív értékelését igazságtalannak tartom, hiszen nyilvánvalóan a
    > bosszújáról van
    > szó, amivel az én eddigi hibátlan értékeléseimet akarja rontani és az ő
    > felróható
    > szerződésszegő magatartását szeretné így palástolni.
    >
    > Kérem az eladó számomra adott jogtalan negatív értékelés törlését.
    >
    > Köszönöm.

    Erre kaptam ezt a választ:
    Köszönjük levelét!

    Sajnálattal olvastuk levelét a kialakult helyzetről.

    Azonban az adott termékek adás-vétele a Piactéren keresztül kapcsolatot teremtő eladó és a vevő között közvetlenül történik meg. (A Piactér csak a kapcsolatot teremti meg a felek között.) Ezért az adás-vétel lebonyolításáért a tranzakcióban résztvevő felek felelnek.

    A kapott információk alapján nem áll módunkban megállapítani, hogy a visszajelzés jogos vagy jogtalan, hiszen az értékelések az adásvételi kapcsolatba került felek véleményét jelzik. Ezek tartalma a Vatera véleményét nem tükrözik, és amely vélemények tartalmáért a Vatera nem vállal felelősséget. A Vatera nem kötelezhető az értékelések eltávolítására annak módosítására.

    Természetesen, amennyiben partnerével megbeszélik, közös kérésüknek eleget téve töröljük mindkét fél részéről az értékeléseket.

    Figyelmét, megértését köszönjük!

    Tehát praktikusan egyáltalán nem védi a vásárlóinak a jogait a vatera.
    Nem ez az első eset, hogy problémám lenne a vaterával (kapott értékelés miatt ez az első), és egyszer se volt képes segíteni, minden esetben széttárta a kezét.
    Magyarán csak a jutalékot szedi és kész.

    Természetesen nem hagytam annyiba, és válaszoltam a "kedves" levélre, aminek az a vége, hogy mondta, hogy csatolja a nálam lévő bizonyítékokat (befizetés ideje és levelezés), bár kétlem, hogy lenne belőle bmi is.

    Persze nem vártam egy pozitívat, de negatív értékelést semmiképpen sem, főleg mert a több éves vaterázásom alatt ez az első.

    We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

  • Zirowe

    nagyúr

    válasz mefistofeles #1043 üzenetére

    Pár éve volt vmi hasonló, amit a Dévényi Tibi promotált nagyban, az is elsikkadt csendben..

    Lehúzás, amiből csak nagyon kevesen tudnak profitálni, de azok is főleg az oldal tulajdonosai.

    We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

  • Zirowe

    nagyúr

    válasz Zirowe #1038 üzenetére

    Eszméletlen: 4x váltottunk levelet, bekérték a rendelkezésre álló adatokat, és még ezek után is volt képük 3x azt mondani, hogy a vaterának kb semmi köze az adásvételekhez, ők csak a felületet biztosítják (ja, meg beszedik a vaskos pénzeket).

    4. levélben mondtam, hogy ha nem törlik, akkor szépen perem őket meg az eladót rágalmazás és jóhírnév megsértése miatt, érdekes módom erre már az volt a válasz, hogy törlik.

    Egy nagy halom kaki ez a vatera, már csak nagyon ritkán használom, csak arra, amit ebayen nem lehet beszerezni.

    We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

Új hozzászólás Aktív témák