Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • One79

    csendes tag

    Sziasztok!

    Ide irányítottak. Remélem tudtok segíteni a következő kérdéskörben. Laikus vagyok, ezt előre kiemelem. Szolgáltató UPC. Bejön az utcáról egy koax kábel a házba, amiből lesz TV és lesz NET. Net része egyelőre nem probléma, működik rendesen. Nem voltam otthon amikor kötötték, így nem tudtam a szakival beszélni, egyeztetni. Ettől függetlenül elég jó fej volt, mert ahol készüléket látott oda megcsinálta a fali csatlakozók után is a kábeleket, csak az TV-knek nem az volt a végleges helye. Ez sem gond még, mert mindenhol van adás. S akkor most a problémám. Túl sok a távirányító, túl sok a "felesleges" doboz és kártyaolvasó a házban. A célom, hogy minden készüléknél ugyan az legyen elérhető, doboz és CI+ dekóder nélkül. Hogyan lehet megoldani, hogy csak 1 kártyát rendelek és a teljes szolgáltatás csomag elérhető legyen az összes arra alkalmas készüléken?
    Mibe kerül egy ilyen rendszer kiépítése, ha megoldható egyáltalán?

    Válaszaitokat előre is köszönöm!

    Ne makacskodj, forogj együtt a földdel.

  • One79

    csendes tag

    válasz Intruder2k5 #26350 üzenetére

    Igen, DIGI-s voltam és ott ment minden rendesen, mivel nem kellett kártya. Töredék árért, jobb szolgáltatást adnak, mind net, mind tv fronton. Sajnos hozzászoktam ott a jóhoz, s ezek szerint akkor, ha minőség továbbra is fontos, akkor marad a lehúzás gépezet...

    Zitronesaft, én is hasonlóban gondolkodtam, gondolkodom továbbra is. Nem adom fel, s lehet hiába, de keresem tovább a lehetőségeket. Ha sikerrel járok, beszámolok róla. Úgy gondolom, hogy a hálózatban, akkor előrébb kell a megoldást keresni, nem a házon belül. :DD

    Köszönöm hozzászólásokat! :R

    Ne makacskodj, forogj együtt a földdel.

  • One79

    csendes tag

    válasz Intruder2k5 #26354 üzenetére