- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPad topik
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
club1
veterán
Csak bizonyos feltételek mellett 4200 Ft, egyébként 6500 Ft a 30-as net. Ez 15.-éig elérhető, utána már nem rendelhető. 30-ashoz DS2-es modem jár. 50-es csomagot csak június 15 után lehet rendelni, ennek akciós ára még nem ismert. Ehhez már DS3-as modem kell. A 30-asra előfizetők június 15.-e után is csak maximum 30 Mbps-ot kapnak, az 50-es csomagra felfelé válthatnak új hűség aláírásával (még senki nem tudja mekkora plusz havidíjért cserébe).
-
club1
veterán
Bizonyos feltételek: Csak online rendelés esetén érvényes az ár, egy év hűség aláírása, elektronikus számla és elektronikus számlafizetés vállalása a díjnet rendszerében (megszűnik a papír alapú számla és a csekkes befizetési lehetőség).
FP 60-asnál szerintem a közleményből egyértelműen nem következik az, hogy sávszélességet emelnek július 1-től (mint ahogy ez a 30-as csomag esetében ki is derült). Szerintem meg kell várni június 15.-ét, hogy az új akciós árak kiderülhessenek, vagy legalább meg kell kérdezni a telefonos ügyfélszolgálatot, hogy a 60-ast emelik-e... -
veterán
Szia!
Akkor mi van ha FP30 ról váltottam 60-ra bő egy éve, lassan lejár a hűségem, és továbbra is szeretnék előfizető maradni a UPC-nél?
Lemódosítják a 60-as csomagom 50-re? Azzal megkérosítanak az előző csomaghoz képest.... Vagy felhúznak 120/10-re autómatán, vagy kell erte kulon fizetni?
Udv. core2
-
eight
senior tag
Szerintem mert autóval megy ki az ember, és a forgalmat nem lehet kiszámolni, másrészt meg ha az előtted lévőknél gyorsabban megy vagy elhúzódik a dolog, akkor máris borulnak a tervezett időpontok. Szóval gondolom kb. az első időpont kivételével kiszámolhatatlan az egész .
[ Szerkesztve ]
-
eight
senior tag
Nem szeretem a wifi-t, csakk akkor használom ha nagyon muszáj (gyerek nintendoja, tesóm iphone-ja, vagy van egy régi linux box-om amihez nem megy kábel). Pár éve olvastam valami "Super Wi-Fi"-ről ami a régi földi TV frekiket használja és majd egy km-re is teljesen jó.. az már van?
-
BeerBier
senior tag
válasz Integra #2084 üzenetére
Én 2 napja próbáltam kapcsolatba lépni velük,de egész nap azt hajtogatta egy géphang hogy :"jelenleg minden kezelőnk foglalt,hívása fontos számunkra,kérjük ismételje meg késöbb"...vagy valami ilyesmit.
Aztán tegnap hajnalban elkaptam egy kezelőt nagynehezen..Olyan vagyok mint egy hal....fejem is van,de a farkam irányit
-
neooen
aktív tag
válasz Integra #2138 üzenetére
Akkor az lehetett az előrengés. Egy nap?! Ilyen esetben már nem kellene majd kevesebbet fizetned vagy valami?! Mi áll a szerződésben erről?
Semleges értékelés oka: Az eladott vidokártyán a HDMI bemenet miniHDMI volt, amit én soha nem használtam és fel sem tűnt, hogy az nem a "hagyományos". Ezt nem jeleztem, ami a vevőnek kellemetlenséget okozott.
-
Jim74
nagyúr
válasz Integra #2845 üzenetére
Ha tényleg tévesen kötöttek ki, akkor kérjél téves kikapcsolás miatti kötbért (kártérítést).
Azt is nézd meg a szerződésedben, vagy az ÁSZF-ben, hogy milyen számok vonatkoznak a rendelkezésre állásra és a hibaelhárításra. Ha jól emlékszem talán 72 óra, de nem biztos. Szóval, ha péntek délután bejelentetted és hétfő estére sincs kijavítva, akkor verd az asztalt...Ha nagyon ellenkeznek, akkor említsd meg az NFH-t és a Hírközlési Felügyeletet... Arra azért visszább szoktak venni az arcból...
Ezeknél a szolgáltatókkal szinte egytől egyig nem lehet szép szóval elérni bármit is....
Tisztelet a kivételnek (ha van egyáltalán...)
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz Integra #2847 üzenetére
A UPC mögött befektetési társaság áll, ezért a cél a minél kisebb költség, minél nagyobb bevétel. Ezért hétvégére a technikusoktól-mérnököktől csak ügyeletet várnak el, csak akkor kell megszakítaniuk a pihenésüket, ha globális probléma van. Az ÁSZF nem véletlenül ír elő 72 órát a hibaelhárításra, hiszen abba egy hétvége belefér. Hosszú hétvégeken pedig inkább kötbért fizetnek, még mindig olcsóbb, mint embert benntartani/felvenni.
-
Jim74
nagyúr
válasz Integra #2847 üzenetére
"képesek hagyni az egészet egy hétvégén át. fizetek mindent rendesen és hétvégén egyszerűen nincsen fizikai support? egy ekkora szolgáltatónál?"
Na pont ezért kell veszekedni velük...
(#2851) club1: Ezért írtam a Fórumtársnak, hogy ha hétfőn este sincs net, akkor azért ne hagyja szó nélkül...
[ Szerkesztve ]
-
Reiko
tag
válasz Integra #2837 üzenetére
Valószínű a modemed szállt el! Ha a jellel lenne probléma, akkor vagy a DS vagy a US villogna, hogy próbál frekit találni a modem! Ha a link se világít, akkor a gépeddel se sikerült kapcsolatot létesítenie bejövő jeltől függetlenül. Amíg nem áll online-ba, addig a reg oldalt tuti nem tudod behívni, hisz nincs kommunikáció a modem és a CMTS között.
Próbáld áramtalanítani, esetleg a hátulján lévő reset gombbal resetelni a modemed ..talán segít! -
Jim74
nagyúr
válasz Integra #2870 üzenetére
Tegyél panaszt. NFH és HF. Valamelyik ki fogja hivatalból vizsgálni.
Ha nem is lesz semmi kézzelfogható kárpótlásod, legalább kiírod magadból a mérget.Hozzáteszem, teljes mértékben megértem a felháborodásod...
Van róla papírod, hogy kikötötték? Vagy rögzített telefonbeszélgetés? Akár a UPC-nél.
Mert, ha igen, akkor a számlákkal alátámasztva és a azzal, hogy beismerték a téves kikapcsolást szerintem jár Neked a kötbér/kártérítés.
-
Jim74
nagyúr
válasz Integra #11593 üzenetére
Nem tudom, de nem is érdekel, hogy mi a problémájuk.
Ha én fizetek rendesen, határidőben, akkor elvárhatom a normális szolgáltatást és nem érdekelnek a kifogások.
Kíváncsi lennék, hogy mit szólnának, hogyha azt mondanám, hogy a számla 90%-át fizetem be, mert 1 hétig betegállományban voltam és nem kaptam meg a teljes fizetésemet, bocs....(#11594) donmackó: ez egy vicc, ami a telefonos ügyfélszolgálatukon van... Van összehasonlítási alapom testközelből...
Természetesen, ha új szolgáltatás miatti visszahívást kérsz, akkor 1 percen belül felhívnak...Ja, a videótáras kuponjukat meg dugják fel oda, ahova a nap se süt be
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!