Új hozzászólás Aktív témák

  • net91

    senior tag

    válasz mobal #49519 üzenetére

    Nálam is szeptemberben jár le a hűség és engem már kerestek.
    Első körbe próbált megvezetni az ügyfélszolgálatos, állandóan az akció nélküli pofátlanul magas előfizetési díjakkal jött. Ahhoz képest milyen jól járok, ettől jobbat sehol nem kapok. Egy csomó felesleges szolgáltatást akart rám erőltetni. Jött azzal, hogy a világ legkorszerűbb boxát kapnám meg. Ingyen kapok upc free wifit, Horizon go.......stb. Csak nekem, csak most kihagyhatatlan ajánlat.
    Mivel számomra kedvezőtlen volt az ajánlata, őszintén megmondtam neki, hogy ne fárassza magát, időpocsékolás részéről. Hívja a következő ügyfelet. Nem értette, hogy a kiváló ajánlatát miért nem akarom elfogadni. A UPC elhozta a jövőt. :O

    Az élet egy rövid utazás, éld meg. Emlékeket gyűjts, ne anyagiakat.

Új hozzászólás Aktív témák