Hirdetés
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- E-book olvasók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen TV-t vegyek?
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- iPad topik
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz balage25 #25107 üzenetére
Csak az a baj, hogy ez sosem történik meg! A UPC-hez hiába jelentem be, semmi mást nem tudnak csinálni, mint hozzám kiküldeni a technikust, aki huszonharmadszor is meg fogja állapítani, hogy házon belül semmi probléma nincsen, ahogy ez már meg is történt sokszor! Ezután közli, hogy leadja a külső hálózatosoknak, akik soha nem fognak ideérni, soha nem fognak semmit se csinálni! Illetőleg valamikor tavasszal láttam, hogy volt itt valami alvállalkozó cég, talán a OneTelecom, akik vagy egy héten át, naphosszakat elheverésztek a fűben a mellékutcákban, de azt nem tudom, hogy egyébként ezen kívül mit kellett volna csinálniuk! Változni akkor sem változott semmi...
Egyetlen egyszer volt olyan, hogy egy korrekt technikust küldtek ki, aki nem passzolta le a feladatot, hanem felmászott az oszlopra, és megnézte, megmérte az erősítőnél is, aztán lement a node-hoz is, bár érdemi javulást sajnos nem tudott elérni, mert állítólag az erősítőben sem lehet feljebb állítani semmit, de Ő legalább megpróbálta! Ez egyszer volt a sok alkalomból, viszont az állítólagos külső hálózatosok a mai napig nem állították be normálisan, legalábbis a nem normális működésből nekem ez jön le!
Az konkrétan engem mint előfizetőt nem érdekel, hogy kik és mit határoztak meg, és milyen alapon, a jelszinteket illetően, csupán, hogy az általam kifizetett szolgáltatás működjön akkor is, ha véletlenül kisüt a nap!
Az ÜFSZ-nek meg hiába mondom el, és esetleg látják a gépben is, hogy már volt kint technikus egy-két héten belül akár többször is, akkor sem tud mást csinálni, mint megint kiküldeni! Ilyen volt tavaly is, amikor összetörték az optikát az ELMŰ-sök, hiába jelentettem be harmadszor, negyedszer is, akkor is minden alkalommal hozzám küldték újra a technikust! Barmok!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Vicces képek
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- Politika
- BestBuy topik
- Eredeti játékok OFF topik
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen