Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Tibor87

    csendes tag

    Sziasztok!

    Mára a férfiasságom is tele lett az UPC -vel meg az ügyfél szolgálatukkal, hibaelhárításukkal.
    Kezdjük ott, hogy fél éve szenved a beltéri egység, mert egyes csatornáknál egyszer csak azt mondja "nincs jel". Beltéri áramtalanít, vissza kapcsol, és újra megy 20 perc és 1-2 óra közötti ideig, és ezzel a művelettel a hiba bejelentést megoldottnak, lezártnak tekinti, annak ellenére hogy csatornák válnak nézhetetlennél, és fagy le a beltéri rendszertelen időközönként.
    Na'h de most vasárnap reggel végleg megadta magát a picike, azaz bármilyen adónál, műhold jelszinteknél is 0% -ot ír, azaz nincs kapcsolat. Ezt jeleztem 2019-01-20. -án 13 órakor telefonon a hiba bejelentésen, ahol a nő közölte velem, hogy ha kérem, 72 órán belül kimegy egy szerelő elhárítani a problémát, persze mind ezt kiszállási költséggel meg szerelési költséggel ha a szerelő úgy véli probléma van az antennával...
    A szerelő nem jött. Ma pont 72 órával a hiba bejelentés után felhívott egy "forgalmazója", hogy holnap azaz a hiba bejelentés után 4 nappal kitudna jönni valamikor megnézni.
    Hát mondom, kösz, ha még vasárnap tudtam volna hogy eddig kell várni, akkor már akkor lemondtam volna azonnali hatállyal az előfizetést, és nem várok napokat, mert már van egy helyi kábel TV szolgáltató aki már másnapra beköti díjmentesen, és ha bármi probléma van díjmentes hibaelhárítást is biztosítanak.
    Úgy hogy közöltem velük, hogy köszönöm, de nem, nem is érek rá akkor amikor nekik épp jó.
    Így felhívtam az ügyfél szolgálatot, ahol elindítottam az azonnali felmondást, már csak azért is mert 72 órás hitegetés után hívnak fel, hogy még egy napot várni kell. Ott magyarázkodott a nő, hogy ők hétfőn kapták meg, és nekik onnan számít a 72 óra, de az ÁSZF alapján is a hiba bejelentéstől számít a 72 óra.
    Az ügyfél szolgálaton rögzítették a lemondási szándékomat, majd tovább irányítottak egy "kiemelt" ügyfél szolgálatoshoz, akit persze percek után se sikerült kapcsolni, csak a "kérem várjon hívása fontos számunka" és zene ismétlődőt végtelenségig.
    Így újra felhívtam a 1214 -et, és rögzítettem telefonszámom és hogy hívjanak vissza (kíváncsi leszek ez mikor történik meg).

    Egyszerűen tragikomikus a UPC hiba elhárítása, már csak ha azt nézzük hogy a 72 belül nekik azt jelenti hogy 72 óra múlva felhívnak, hogy másnap megfelel -e. Plusz az általuk felszerelt antenna (amit ráadásul utólag vettünk észre hogy a régi kábel TV vezetékére kötött rá a szerelő), hogy ennek a javításnak vizsgálatnak kiszállási költsége, és javítási költsége van. Illetve ha azonnal le akarom mondani, mert már semmi nem köt hozzájuk, akkor is ide-oda irányítanak, hogy már rögzítésre került a lemondási szándék.
    Plusz megkérdőjelezhető egyáltalán érvényessége is, mivel az üzletkötő aki házhoz ment, se nem a hibaelhárítás feltételeiről, se lemondás, se más ÁSZF dologról nem tájékoztatta a szerződést kötőt, még csak egy ÁSZF -et se tudott átadni, hogy abban foglaltakról tájékozódhasson.
    Nem vagyok jogász, de ha jól tudom a jelen jogszabály szerint, az ilyen szerződések érvényteleníthetőek, a megfelelő tájékoztatás hiányában.

    Amúgy az antenna jól veszi a DVB-T -s MindigTV -s adásokat TV -re kötve, bármiféle pozicionálás nélkül. :-D

Új hozzászólás Aktív témák