- Milyen TV-t vegyek?
- Apple notebookok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Androidos tablet topic
- Videós, mozgóképes topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Mikrofon topic
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetest kapott az RKGK
gp A 3D-s platformer játék végre elérhető lett, azonban egyelőre csak PC-n játszhatunk vele.
-
A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
it Az olasz jegybank igen veszélyes deepfake videókra és üzenetekre figyelmeztet, miközben az USA szabályozná a politikai kampányok AI-használatát, korlátozná az AI-exportját. Míg a globális AI-csúcson a cégek a társadalom megvédését ígérik, addig a Microsoft az AI kapcsán súlyos nemzetbiztonsági botrányba keverheti magát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Akybron
aktív tag
Mondjuk érdekelne, hogy mi eszi meg grafikánál az erőforrásokat? i7-es proc, gtx970 VGA 1680x1050 esetén Deck-en 200 fps van, ami a pályák kidolgozatlansága alapján (és ezzel a géppel persze) alacsonynak számít. Gyakorlatilag csak BSP alapú mapok vannak Mesh-ek nélkül, ami az ut99 technikai színvonala. Van egy programom, ami BSP alapú megjelenítést csinál mindenféle effekt és shader nélkül, a Deck16 3500-4500 FPS-sel megy.
UT3-ban a Bonescraper (szintén only BSP map) 800 fps úgy, hogy minden maxon van.Szóval kb. 4x annyit zabál az UT4, mint az UT3.
Valószínűleg részben a prealpha állapot (optimalizálatlanság) is közre játszik, de 4x-es igény azért nem kéne.Akinek az UT3 is csak lowon fut el, az kénytelen lesz gépet fejleszteni, ha értelmesen akar játszani UT4-gyel.
73&DX HA5OJN
-
Akybron
aktív tag
Persze, de az UE4 motort magát fejlesztik 1000 éve. 4x gyorsabb nem lesz, az tuti (Hacsak nincs a játékmenet részben valami nagyon elkettyintett rész, ami visszafogja a grafikai részt).
Javulni mindenképpen sokat fog, nem vártam elsőre tökéleteset. Egy szóval sem mondtam ilyet.
A korábbi alpha asszem 60-70 FPS-t hozott gtx 460-nal.
Amúgy igen, nekem ezzel a géppel bőven sok, nem lesz gondom vele. Nekem így is tuti.
De nincs mindenkinek ilyen szintű gépe, szerintem nyers erőben ennek a negyede az, ami a tömegek számára elérhető.Mondjuk mire kijön a végleges játék, addigra az átlag géppark is erősebb lesz, lehet hogy egy mostani közepes VGA tudását egy 1-2 év múlva megjelenő integrált izé is tudni fogja.
Akkor meg semmi gond, az addigra javított játék jól fog menni az erősebb cuccokon.
Ami mondjuk sokat dobhat a dolgon, az a DX12 megjelenése. Ha tényleg olyan tuti lesz, mint amilyennek mondják, akkor az UT4 is gyorsulni fog tőle (Gyanítom, hogy gőzerővel fejlesztik a motor DX12 részét).
73&DX HA5OJN
-
Akybron
aktív tag
Ha kijön új UT4 build, a szerverek nagyja azonnal át is áll. Ezért csak azt a párat látod, akik késlekednek. Frissítés után lesz sok (amúgy nagyrészt üres) szerver.
Mivel Alpha, számíts rá, hogy akár hetente is lehet új build. Gyakorlatilag a vállalkozó kedvű játékosok a kísérleti egerek.73&DX HA5OJN
-
Akybron
aktív tag
válasz #78687232 #88 üzenetére
Nem a játék frissítésére, hanem a Steam/Origin kliens frissítésre gondoltam. Amíg a kliens frissül, addig se játszás, se többi játék frissítése nincs. Majd 10 perc múlva esetleg, ha a szerverek túlterheltek.
Origin volt képes arra még régebben, hogy egy játék 3-4 nap alatt töltődött le, mert percenként megszakadt a kapcsolat a szerverrel.73&DX HA5OJN
-
Akybron
aktív tag
válasz #78687232 #96 üzenetére
Mondjuk a Toxikk úgy gondolom készen van, az UT4 meg nincs. Majd mondjuk fél év múlva is meg kell nézni.
Grafika:
Toxikk Gameplay Trailer
Ahogy elnézem a fenti video alapján pont olyan a grafikája mint az UT3 ilyen stílusú mapjainak. Unreal Engine visz ezt is, némi átfedés van pálya alkotóelemekben.
Majd úgy is lesz olyan, aki egy fehér, textúra nélküli izévé alakítja config file-ból, mert nem látja az ellenfelet[ Szerkesztve ]
73&DX HA5OJN
-
Akybron
aktív tag
Na kipróbáltam a legújabb buildet.
Végig mentem a tutorial termeken is, hátha megtudok valamit.
Végre a lövéseim tényleg oda mennek, ahova látom menni őket (nem, mint UT3-ban néha)
Flak: UT3 jobban tetszik, de itt legalább ha eltalálom az ellenfelet, tényleg sérül .
Raksi: Hiányzik a 3. lövésmód, de legalább meghal az ellenfél, ha beleeresztek 3 raksit
Bio: Tetszik a 3. tüzelési mód, még nem volt alkalmam élesben használni.
Bejelentő szövegek: Szerintem túl nagyok a betűk és túl közel vannak a célkereszthez.Az alábbit annak figyelembe vételével, hogy örök noob vagyok.
Egy olyan DM szerverre mentem, ahol 1000 Frag-ig megy. Nem toltam addig, csak 100 környékig. Kilépéskor 20 körüli játékos volt. 70 fragig vezettem (Outpost23 mapk, előszőr láttam), 20-30 frag környékén jött egy erősebb játékos, 70-nél átvette a vezetést.Lényeg: Élmények összességében pozitívak.
Van magyar szerver is a listában, üres volt éppen.
A Bermuda beüzemelésének örülnék. Nem árt, ha egy ismert szerveren gyűlhet a magyar UT4 közösség.
[ Szerkesztve ]
73&DX HA5OJN
-
Akybron
aktív tag
Letöltöttem az editort, lássam mi van. Hát itt-ott találok benne ismerős dolgokat, de gyakorlatilag teljesen más lett. Újra meg kell szokni. A vele szállított tartalom még gyér, 3D grafikus meg nem vagyok.
Valószínűleg a sacrifice mappal kezdem, az nagyrészt BSP alapú amúgy is.73&DX HA5OJN
-
Akybron
aktív tag
Na ismerkedem az editorral. Sacrificéből csináltam meg egy kis részletet. Utána tesztelem, érzésre mintha óriás lennék egy kicsi mapon. Utánaolvasás után már tudom miért, más a méretezési rendszere. UT3-ban 96 egység magas a játékos, UT4-ben 180 egység magas. Azaz kb. dupla akkorára kell rajzolni mindent.
Ha valaki meglát játékban, akkor Akybron vagyok ott is.
[ Szerkesztve ]
73&DX HA5OJN
-
Akybron
aktív tag
válasz IreN!CuS #185 üzenetére
Nem kell limit szerintem. Illetve pálya szinten beállítható lehetne min és max játékos is, azaz ne lehessen kis mapot 20 játékosnál, nagyot 2 játékosnak szavazni.
UT3-nál is az a baj, hogy 20 embernél beszavazzák a Biohazardot meg a BoneScrapert, azt' mozdulni se lehet.
Elmegy a társaság, marad 5 játékos, erre beszavazzák az "Ember" nevű mapot, amin fél óra megtalálni a másikat.73&DX HA5OJN
-
-
Akybron
aktív tag
válasz Ferdzsoo #193 üzenetére
Haladok...
De még nem látom a fényt az alagút végén
UT2004-es Geometria kopizódik, textúra még kérdéses.Az editor tudja ugyanazokat a bugokat, amik már az első editorban is benne voltak
Erre jöttek rá új bugok...
Néha kifagy, néha indokolatlanul lyukas lesz a BSP, a pálya egyik oldalán nincsenek hangok, meg ilyen apróságok.[ Szerkesztve ]
73&DX HA5OJN
-
Akybron
aktív tag
Igazából UT-s pályafutásom az UT3-mal kezdődött, a régebbiek csak pár konvertálandó map miatt kerültek a gépemre.
Ha emlékeim nem csalnak, egy műhold (vagy valami hasonló) van a map fölött, és azt lehet aktiválni az amp alatti helyiségben összeszedett cuccal. Az UT3-as változatomban random powerupok jelentek meg.
A szűz szoba az UT3-ban teljesen funkcionális volt, remélhetőleg UT4-ben is mindent meg tudok csinálni.73&DX HA5OJN
-
Akybron
aktív tag
Látom, az editor is frissülget, nem csak a játék. Most frissíti mindkettőt.
Az eddigiben pl. nincs enforcer ammo.73&DX HA5OJN
-
Akybron
aktív tag
Aki most akar VGA-t venni UT4 miatt, az várjon vele a végleges kiadásig.
Addig egyrészt optimalizálódik a játék, ettől gyorsabb lesz. Illetve kialakulnak a végleges, feldíszített mapok, a sok részlet miatt lassabb lesz.
A kiadásig megjelenhetnek új kártyák, amik lejjebb vihetik a mostaniak árát. Illetve lehet, hogy az újabbat lesz érdemes megvenni.73&DX HA5OJN
-
Akybron
aktív tag
Szerintetek nincs túl közel a szöveg a célkereszthez?
némelyik rá is lóg, az ellenfelet is takarva.
UT3-ban a képernyő negyedénél jelennek meg, ott nem zavaró73&DX HA5OJN
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen