- Házimozi belépő szinten
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Riasztó topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xerxész
őstag
válasz csaba951 #11844 üzenetére
Áh, 3as szinten voltam akkor. Semmi extra nem volt a kezemben. A taktikám az volt, hogy mivel viszonylag lassú, már a kikelésekor nekiszorítottam a szarkofágjának, és 4 kardcsapás + 1 pajzslökés kombóval estem neki és akadályoztam meg, hogy kiáltson és/vagy üssön. Ez addig jó volt, amíg a stamina el nem fogyott. Utána jött a shout, kb. megfagytam, de még potionokkal feltornáztam az életerőmet, majd csapott egyet a vasával, én meg felfordultam. Elrohanni nem tudtam, mert stamina nulla (stamina potion nem volt). A legtöbb sebzés, amit okozni tudtam neki, az kb. az életerjének 2/3-3/4 része volt. Ígyhát, amikor megvolt a kiáltás abszolválás, felrohantam a lépcsőn, amíg kikelt a szarkofágból, és oda már nem jött utanám.
-
-
Lidl
senior tag
Láz kolléga segítségével sikerült hozzájutnom egy Dawnguard-hoz. Letöltöttem, de még nem indítottam a játékot vele együtt.
A kérdésem az lenne, hogy mikor kezdődik a Dawnguard? Mit kell tenni hozzá, hogy elkezdődjön?
Vagy ha bekapcsolom, akkor azonnal életbe lép?
Van valami szint korlát, amitől érdemes elkezdeni, különben szenvedni fogok?Köszi
Lidlu.i.: Ja, meg a modokhoz is össze kell szedni a DG-s verziókat.
-
Xerxész
őstag
A helyzet az, hogy egyedül kell legyűrnöm. Lydiát csak az első sárkány legyőzése után kapom meg, ez a küldetés pedig csak akkor lesz aktív, ha megvan a sárkánykő, amit pont a Draugr Death Overlord "őriz" a Bleak Falls Barrow szentélyben.
Aztán meg nálam minden NPC halandó, még a küldetéshez kellőek is (óvatosan kell tehát bánni a szereplőkkel), tehát nem fogom hagyni, hogy csak úgy kicsinálják, ha majd mellémszegődik. Közös erővel védjük majd egymást. -
addikt
Igen, ha bekapcsolod rögtön életbe lép. Kezdés: városban őrök beszélnek róla, vagy vámpírok megtámadnak. Ekkor kapod az első küldit, hogy menj a Dawnguard várba.
10. szintet ajánlanak hozzá, az alatt nem érdemes elkezdeni.
Igen, modokból is kellenek a DG-sek, különben fagy vagy rosszul működik majd.u.i.: Nekem is LÁZ-on keresztül lett meg, köszönet itt is!
Xerxész : fogadókban találsz pénzért felfogadható zsoldosokat, hozzájuk nem kell semmilyen előküldi.
[ Szerkesztve ]
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Lidl
senior tag
válasz Xerxész #11854 üzenetére
Húú tényleg, igazad van, egymásra épül a két küldi
Akkor ez nem fog menni.Azért halandóak, mert ez is valamelyik realizmus mod-ban van benne?
A normál játékban nagyon nehezen hallnak meg a kísérők (szándékosan nem NPC-t mondtam, mert egy nem-kísérő egyszerűbben hal meg).
Én azt tapasztaltam, hogy csak akkor hal meg, ha kap még sebzést, miután letérdelt a földre. De az ellen nem bántja, miután letérdelt. Néha én csapom le, vagy egy tűz lehelletbe belekerül és elhalálozik, de igyekszem vigyázni rá én is.Lidl
-
Xerxész
őstag
Neeeem, azért halandóak, mert én azt akarom, hogy azok legyenek. Pusztuljon minden halandó, ha úgy hozza a sors!
Ez egyébként nem kifejezetten mod, hanem ini trükk. A skyrim.ini fájlba kell ezt beírni:[GamePlay]
bEssentialTakeNoDamage=0Gyerekekre sajnos nem vonatkozik, arra külön mod kell.
Olyan is van fenn nekem, ami a megölt NPCk tulajdonait a halál után nem tekinti lopottnak, tehát minden következmény nélkül elveheted. Mondjuk nálam nem akart működni múltkor, mikor próbaképpen megöltem Faendhalt Riverwoodban. Lehet, csak valamit rosszul csináltam.#11855 genndy
Tényleg, a zsoldosok ki is mentek a fejemből. Viszont azok meg sokat kérnek, még nincs elég zsetonom. Egyelőre marad a kalandozás, egyszerűbb küldetések teljesítése, szintlépés, pénzgyűjtés. -
Xerxész
őstag
válasz genndy #11859 üzenetére
Nem is tudtam, hogy ez nő.
Na, ezt a bigét megjátszom segítségnek asszem...kösz a tippet! Úgyis pont tegnap vándoroltam át Whiterunba.Azt nem tudja valaki, hogy a Bleak Falls Barrow szentélybe hátulról is be lehet menni? A kijáratnál nyitva maradt az a rejtett ajtó, tehát elvileg ott be tudok menni, viszont a barlang kijárata elég magasan van fenn a hegyen. Oda fel lehet mászni valahogy? Nem szívesen mennék végig mégegszer a teljes barlangrendszeren.
-
addikt
válasz Xerxész #11860 üzenetére
Nem lehet felmászni, max. konzollal (tcl).
Direkt ilyenre csinálták a dungeonokat (egy-két kivétel van csak). Mondjuk ez a megoldás még mindig jobban tetszik, mint az Oblis, hogy újra visszafelé is végig kellett gyalogolni a barlangon.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Kriccs
tag
Hello!
Az volna a problémám, hogyha elfordulok az NPC-től, akkor nem hallom mit mond. Van erre valami javítás/mod?
Köszönöm!
-
Lidl
senior tag
válasz Kriccs #11862 üzenetére
Hali,
szerintem a Windows-ban 5.1(7.1)-re van állítva a hangzás, viszont Te sztereo fülest használsz.
A progi érzékeli, hogy térhatású hangot kell generálnia, és a hátsó csatornákra teszi ki a hangot, ha mögötted van a forrás. De mivel nincs min megszólalnia, ezért nem hallod.De ez csak egy tipp
Nézz utána, hogy így van-e.Lidl
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Xerxész #11858 üzenetére
Gyerekekre sajnos nem vonatkozik, arra külön mod kell.
Sajnos? Én meg azt verném agyon aki ilyen "killable children mod" meg hasonló szemeteket megcsinál, valahogy nem akarok belelátni a lelkivilágába. Anno az Oblivionba pont az aberrált állatok miatt nem tettek gyerekeket, és nem véletlen hogy Skyrimnél is bannolják Bethesdáék az ilyet.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Lenry
félisten
válasz Varlaisaran #11864 üzenetére
pedig meg tudom érteni az álláspontjukat.
nem kell a hiperrealizmus, de ez meg már olyan szinten polkorrekt, hogy az túlzás. nincs semmi aberráció abban, hogy ha le akarok mészárolni mindenkit, akkor bizony mindenki pusztuljon, az utolsó csótányig.
milyen játékmenetbeli indok mondja, hogy a gyerekek totálisan sérthetetlenek Nirn világában? nem azért akarom megtenni, mert ezt élvezem, hanem mert nincs semmi értelme annak, hogy nem tehetem meg.
akkor inkább tényleg vették volna ki innen is a gyerekeket.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Xerxész
őstag
Egyetértek.
Most arra hivatkozva sérthetetlenek a gyerekek, hogy milyen dolog már gyereket ölni? Azta...és az milyen dolog, felnőttet ölni? Férfit? Nőt? Öreget? Egyáltalán bárkit megölni. Erre hivatkozva a játékok 90%-át ki lehetne vonni a forgalomból.Gyerekkorom óta látok gyilkosságokat filmen, játékban, zenében, hírekben...ezeken nőttem fel. Mégsincs elborulva az agyam, nem megyek egy általános iskolába ámokfutni, 20 kisiskolást lelőni, leszúrni, mert az mekkora állat dolog, és mert ezt "tanultam" a médiából.
Nem, szimplán rendben van az agyam, különbséget tudok tenni valóság és képzelet közt, tudom, hogy mi jó és mi rossz.
Szóval, szerintem sincs sok értelme most annak, hogy csak a gyereket nem lehet megölni a játékban. Vagy mindenkit meg lehet ölni, vagy ha tényleg annyira fontos az erkölcs, akkor ne lehessen megölni senkit sem benne.
-
addikt
válasz Xerxész #11866 üzenetére
Nekem se lenne bajom a gyerekgyilkossággal A JÁTÉKBAN, de nem is bánom különösebben hogy nem lehet.
+Robbaz videói viccesekA Fallout 1-2-ben pl. lehetett gyereket is gyilkolászni, komplett városkákat kiirthatott a karakter. Igaz hogy az akkori izometrikus nézet miatt plasztikusabb is volt a dolog, de azért tudott fröcsögni a vér így is.
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
nagyúr
Leszedtem a Dragonborn-t (töröltem a bsa-t, esm-et is a Data könyvtárból), de ugyanúgy 5 FPS a max, amit kihoz a játék. Szal most megyek Oblizni, azt jóvan.
Ja, tegnap nagyjából készre kalapáltuk Gyps-szel a TimeLine-t egy kocsmában. Logout-on ilyen hosszú írást még nem láttam egyébként. A4-es lapokon, 12-es betűméretben (a képekkel együtt) olyan 114 oldal körül lett.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
kiskornel
addikt
válasz genndy #11861 üzenetére
"Nem lehet felmászni, max. konzollal (tcl)." - próbáld meg lóháton. Simán a menni fog. Sokkal jobb terepen, mint azt gondolná bárki.
(#11864) Varlaisaran: eddig nem is tudtam, hogy nem lehet gyerekeket kinyírni.
(#11868) Jorus: sajnálom a képregény mod-odat. De két képernyő közt van időd átgondolni, milyen taktikát alkalmazol.
http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/
-
addikt
válasz kiskornel #11872 üzenetére
Igen, de összetett a dolog, most kipróbáltam:
1. Igazad van, kívül a sziklafalon valószínűleg fel lehet menni lóval a barlangbejáratig (na ezt pont nem próbáltam, tcl-el csináltam, de tegyük fel hogy lehet, a Skyrimi lovak tényleg a jó hegymászóképességükről híresek )
2. Amire én gondoltam: belül is van egy szintkülönbség, egy sziklapárkány. Azt hittem erre nem lehet fölmenni, de igen, lehet, nem könnyű, de csalás nélkül is föl lehet ugrálni.
3. És akkor szembetalálja magát az ember az erről az oldalról nyithatatlan sziklaajtóval...Tehát összefoglalva: Bleak Falls Barrowba alapból nem lehet hátulról bejutni. Csak ha már végigment benne az ember előlről, kinyitotta a sziklaajtót, ÉS az még nyitva van (tehát csak egy ideig).
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Xerxész #11866 üzenetére
Ez a kérdés inkább féloff...
Igazából sehol sincs kikötve (kivéve a Dark Brotherhood) hogy ölni kell csak-mert alapon. Ha engem egy jó (nak tartott) cél érdekében meg akarnak állítani és ellenségeim lesznek, az más - sosem bántanék oktalanul senkit és semmit, ha az nem az én, vagy más, "ártatlanok" életére tör, s ehhez tartottam is magam mindig egy szerepjátékban, ezért is hagyom ki pl. az összes DB questet. Eleve miért is lenne szükség megölni egy gyereket, feltételezve hogy a szerepet játszó játékos épeszű és megvan az alap igazságérzete (ez már elég), hisz eleve egyetlen egy gyermek-NPC sincs olyan szerepbe bújtatva ahol erre szükség volna, innentől az ilyen irányú igény már nem az önvédelemről hanem a beteges gyilkolásról szól. Kár is volt felvetni a kérdést, ez túlmegy egy szerepjáték határain, itt alapvető normákról van szó. Vagy bohóckodik az ember, és dúmosdit játszik vele, vagy önmagát formálja meg a karaktere képében. És továbbra is azt gondolom, hogy aki veszi a fáradtságot hogy ehhez modot csináljon, ott valami nincs rendben. Ha pszichiáter lennék, bizonyos pácienseket leültetnék egy Oblivion vagy Skyrim elé... érdekes és alapos következtetéseket levonhatnék abból amit csinál.35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
kiskornel
addikt
válasz Varlaisaran #11875 üzenetére
Ezzel sajnos nem tudok egyetérteni. Ezen az alapon nem kellene játszanod a programmal, hiszen semilyen emberi norma szerint nem elfogadható a mészárlás, meg hogy fröcsög a vér, középkori módszerekkel henteskedik a főszereplő.
Ez a játék meg erről szól, ezért van. Lényege meg ennyi: kapsz egy küldit -> elmész mészárolni -> kifosztod a helyet -> eladod a zsákmányt -> képességeket veszel, hogy jobban tudj mészárolni. És kezdődik előlről.
Ha ez nem aberráció, akkor a gyerek karakterek elintézése se lehet az...http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/
-
Lenry
félisten
válasz Varlaisaran #11875 üzenetére
ugyanmár...
ennyi erővel az összes, nem megölendő városi sétafikáló NPC-re le kellene tiltani a megölés lehetőségét. mert nem szükséges meghalnia, mert ártatlan, stb, stb.
annyi a különbség, hogy az ő polygonhalmaza magasabb mesht ad és mélyebb hangú színész adta a hangját, mint a "gyerekekét". semmi más.[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Varlaisaran
senior tag
Persze, így is lehet nézni, és innen is ésszerűnek tűnik számomra is. De vagy dúmozunk vagy szerepjátszunk. Első esetben poligonhalmaz, másodikban nem. Onnantól már nem mindegy, ennyi erővel széerjúzszemezhetnék is, ott legalább nincsenek morális kérdések. De szerintem ez bonyolultabb kérdés, nem akarom tovább offolni a topicot vele.
[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
GypsFulvus2
őstag
Készre klikkoltam. Mostantól szegény korrektorokon múlik, mikor jelenik meg.
Sok geológiai témájú publikációt írtam már, de hosszúságban egyik sem közelíthet ehhez. Ennél többet csak a szakdogámmal melóztam Szóval kéretik csak finoman ízekre szedni!
Amúgy meg, mi egy tiszta leírást adtunk (egy erősen kibővített timeline), te viszont amennyire tudom értelmezést terveztél. Tehát nem hiszem, hogy túl nagy lenne az átfedés.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
LÁZ
addikt
válasz GypsFulvus2 #11882 üzenetére
akkor a jövő7en már talán lesz mit böngészgetni
insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO PC/PS5 FOR SZÉL
-
Lenry
félisten
válasz GypsFulvus2 #11882 üzenetére
várom
kicsit sajnálom, hogy nem fejeztem be a sajátomat jóval ezelőtt, mert a tiétek után valószínűleg értelmetlen lesz megjelentetni, de nem baj, rengeteg elképzelt történelem vár még elmesélésre
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
GypsFulvus2
őstag
Miért lenne értelmetlen? A beszélgetéseink alapján te sokkal filozofikusabb síkról közelítetted meg az egészet, értelmezni és magyarázni akartál. Mi csak egy igen alapos leírást adtunk. Szóval lehet, hogy inkább megkönnyíti a dolgod. Szinte semmit sem foglalkoztunk a teremtésmítoszokkal, valással. Földrajzzal is csak annyit, amennyi egy minimális tájékozódáshoz kell. Adtunk egy rövid bevezetést, aztán belecsaptunk a lecsóba és következik a Korai Merethic Éra. Ráadásul rengeteg nyitott kérdés, részterület maradt. Pl. Nerevar története, vagy Tiber Septim sztorija olyan, hogy szándékosan tele van ellentmondásokkal. Minden érintett a maga érdeke szerint magyarázza, és számos olvasata van.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
keIdor
titán
válasz Varlaisaran #11875 üzenetére
Ember, ez csak egy játék, aki ennyire komolyan veszi ezeket a módokat, szerintem meg annál nincs rendben valami.
Szerepjáték, és? Nem a valódi életedet játszod, azt ölsz meg benne, aki akarsz.
Én meg pl. nagyon élveztem a Dark Brotherhood meg Daedra Quest-eket is, biztos ámokfutó, sátánista hibrid vagyok.[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
GypsFulvus2
őstag
válasz keIdor #11886 üzenetére
Nem akarom gerjeszteni ezt a vitát, de engem is visszatart valamiféle morális gát. Csak olyanokot pusztítok el (legyen az ember vagy teremtmény) aki rám támad, vagy nagyon feldühít. Rossz érzés fog el, ha másként teszek, egyfajta kényelmetlenség-érzet, még akkor is ha tisztában vagyok vele, hogy ez csak virtuális valóság. Lehet, hogy belőled remek diktátor válhatna?
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
keIdor
titán
válasz GypsFulvus2 #11887 üzenetére
Én sem öldöklöm csak úgy, de ha az a quest, akkor simán. Ez csak egy játék.
SWKotOR-t is kivittem Jedi-ként meg egy szemétláda Sith-ként is többször, aki csak pusztítani tud, ettől még nem hajtanám rabszolgasorsba a galaxist ha ez valóság lenne. Én meg ketté tudom választani a kettőt, valóság vs. játék/film, a kettő teljesen más.Én inkább attól félek, aki párhuzamot von a kettő közé, mint pl. Anders Behring Breivik.
"Csak olyanokot pusztítok el (legyen az ember vagy teremtmény) aki rám támad, vagy nagyon feldühít."
Ajajj...¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Varlaisaran
senior tag
válasz keIdor #11886 üzenetére
A kérdés teljesen másról szól, de persze nem várhatom el hogy mindenki megértsen mindent. A témát ezután ignorálom, mert offtopic, és számomra kényelmetlen mivel én kezdtem el.
BTW, nem mód, hanem mod.35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
HaaS
addikt
válasz keIdor #11888 üzenetére
Egyetértünk! Ez is csak egy játék, semmi több! A bibi ott van, hogy szerepjáték, és a satuba szorított heréjű őszülő hardkórosok elképesztően nagy beleéléssel játsszák ám, és úgy gondolják, csakis úgy érdemes!
Ott már (vagy ott is) megoszlanak a vélemények, hogy ki a pengébb szerepjátékos; aki minden szörnyszülöttet el tud játszani (attól függően, hogy milyen karakterrel játszik), vagy az, aki mindig úgy formálja-fejleszti a gyurmagombóc főhősét, hogy jobban tudjon azonosulni vele.[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
Xerxész
őstag
válasz Varlaisaran #11875 üzenetére
Még én egyet hadd írjak erre. Ha már velem kezdted el a vitát. Bár tényleg kicsit OFF.
Szóval, a nézeteddel egyetértek, meg is értelek, mert jómagam is mindennemű erőszakot elítélek a való életben, sőt a játékban is (csak miheztartásvégett: életem során egyetlen egyszer "verekedtem", az sem verekedés volt, hanem annyira b*szogatott már valaki, hogy elkaptam a torkát és a falnak szorítottam...akkor azt hittem, meg tudnám ölni, meg is akartam ütni, de nem tettem...megálljt parancsoltam magamnak). Az éles játékban sem öltem eddig ok nélkül ártatlant, kivétel amikor valami modot próbáltam, hogy működik-e. Valószínűleg a játék során a későbbiekben is a jó oldalon fogok állni, az erkölcsi normáimnak ez felel meg, és mivel ez szerepjáték, a normáim szerint fogok játszani.
Viszont...amit Lenry is írt, hogy ez egy játék. Ha egy NPC megölhető, miért nem ölhető meg minden NPC? Értelmetlen döntés. Milyen az már, hogy jön egy sárkány, leokád tűzzel egy kis falut (teszem azt, Riverwoodot pl.), mindenki kipusztul, de a 2 gyerek él és virul, egy karcolás nincs rajtuk. Teljesen illúzióromboló. Csak azért, mert ők gyerekek.
Az egy dolog, hogy én nem fogok gyereket ölni a játékban, de az NPCk csináljanak egymással, amit csak akarnak. Jön egy gonosz fosztogató vagy mondjuk egy vérfarkas, megöli a gyereket. Ha épp ezt látom, legalább találok okot a büntetésre, kicsinálom a gyilkost.
Szóval, igazából nem tudnak használható érvvel meggyőzni, hogy miért halhatatlanok a gyerekek a játékban.
-
Xerxész
őstag
Aki már játszik Dragonbornnal... Skyrimből a szigetre lehet valós időben hajózni? Bár asszem értelmetlen a kérdésem, mivel a vanilla játékban sem volt real-time gyorsutazás.
-
Xerxész
őstag
válasz genndy #11894 üzenetére
Nem is én lennék, ha nem tudnék róla. De azért köszi a tippet. Már régebb óta használom.
Korábbi játékpróbálkozásaim alatt nem akart működni, és asszem sejtem is, hogy miért. Szerintem konfliktál az Open Cities Skyrim moddal.
Tegnap elutaztam Whiterunból Falkreathbe (laza 15-20 perc), semmi probléma nem volt, működött rendesen...de most nincs fenn az Open Cities. Ma kipróbálom, hogy tényleg azzal lehet-e a baja... -
addikt
válasz Xerxész #11895 üzenetére
Ha tényleg jól működik, lehet hogy én is teszek vele egy próbát.
Általában gyorsutazom, mert nem szeretek gyalogolni (valahogy úgy érzem a 'rendes' játékból veszi el az időt), de pont tegnap mentünk el hármasban (Delp+Esb) a régi Penge főhadiszállásra, és gyalogoltunk, hát nagyon hangulatos volt. Közben volt három sárkánytámadás is... de mind meghalt!
Úgyhogy lehet többet szaladgálok majd, meg ez a fajta szekerezés is hozzáadna a hangulathoz.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Xerxész
őstag
válasz genndy #11896 üzenetére
Mondom, Open Cities Skyrim nélkül működött. Ma felteszem újra a ScenicCarriages mellé, kíváncsi vagyok. De tartok tőle, hogy ez a 2 nem fogja szeretni egymást, mert asszem mindkettő ugyanaz(oka)t a cellá(ka)t módosítja.
Nagy élmény, ha szeretsz szimplán csak bámészkodni. Csak ne állítsd túl gyorsra a szekér sebességét.
Visz a kordé, te meg csak gyönyörködsz és nézed, ahogy él a világ körülötted. Ugyanaz a szitu, mint a játék elején a Helgenbe vezető úton. Annyi különbséggel, hogy a szekeret bárhol megállíthatod, kiszállhatsz, harcolhatsz, összeszedheted a lootolni valót, majd visszaszállsz és folytatod utadat. A kocsis megvár.
Van a modnak "követő támogató" opciója is, magyarán vihetsz társat is.És még nevethetsz is, amikor elgázoltok néhány járókelőt. Akár embert, akár állatot.
Szeretem ezt a modot, nagyon tetszik.Asszem van valami ugyanilyen mod, csak hajóban. Valami viking hajó, amit real-time lehet irányítani. Valamelyik északi város kikötőjében, ha jól emlékszem. Nem töltöttem le, mert amikor utoljára néztem, még igen bugos volt. Azóta biztos finomítottak rajt'.
Kell majd egy hajós is, hogy át tudjak majd hajózni valós időben Soltsheim szigetére.[ Szerkesztve ]
-
Lenry
félisten
-
gilfoyle
őstag
Szerepjáték ide vagy oda, nekem pl. nem jut eszembe kölyköket mészárolni. Meg állatokat se, csak ha támadnak. Dehát nem vagyunk egyformák...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen