- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Hobby elektronika
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Monitor hiba topik
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
Hirdetés
-
Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
ma Csak a szokásos: globális piac, másik brand, új név, de a készülék ugyanaz.
-
Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
gp A valós idejű stratégiai játék a tervek szerint novemberben debütál PC-n és konzolokon.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
petne
őstag
válasz ForRedGlory #420 üzenetére
" Csak a költségeket ezzel nem tudja faragni "
Valamit valamiért, nem? Vagy Te vállalod ingyen neki a 7*24 órás rendelkezési állást? Nem hiszem...
"Ez nem így van. Nem csak a 72 órán felüli időszakra lehet jóváírást kérni, hanem a jóváírás a hiba bejelentésének időpontjától jár."
Ha visszaolvasol, akkor látod, hogy én nem azt mondtam, hogy a 72 órán túli időszakra lehet jóváírást kérni, hanem azt mondtam, hogy ha 72 óránál több időt vesz igénybe a hibaelhárítás, akkor lehet jóváírást kérni:
"A Szolgáltató köteles az Előfizető által bejelentett, a hibabehatároló eljárása
eredményeként valósnak bizonyult hibát annak bejelentésétől legfeljebb 72 órán belül
kijavítani." ÁSZF 12.5 pont
"Ha a hiba következtében az előfizetői szolgáltatást nem lehet igénybe venni, a kötbér
mértéke minden késedelmes nap után a hiba bejelentését megelőző, az előző hat
hónapban az Előfizető által az előfizetői szerződés alapján az adott előfizetői szolgáltatással kapcsolatban kifizetett (előre fizetett díjú szolgáltatás esetén
felhasznált) díj átlaga alapján egy napra vetített összeg nyolcszorosa." ÁSZF 12.8 pont[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz ForRedGlory #420 üzenetére
Elnézést mindenkitől, ezzel a 72 órával kapcsolatban baromságot mondtam, sorry
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Bestbuy játékok
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- Diablo IV
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Kés topik
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Futás, futópályák
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen