Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sz.Miki

    őstag

    válasz ludsimon #14439 üzenetére

    Szintén 16. kerület Sashalom állandó jelenség a net szakadás, van, hogy órákra elmegy a net, nem csak nálam az összes szomszédomnál.
    Már összefogva több mint 50X bejelentettük, a kedves hangú narkós diszpécser mindíg rögzíti az új adatokat majd kíméletlenül jön az SMS meg az e-mail, hogy a hiba javításán dolgoznak, majd figyelve arra, hogy a 72-órát túl ne lépjék, jön az sms, hogy a hibát elhárították, majd kezdődik minden előröl.
    Az sms-táram már tele van ezekkel a bejelentésekkel.
    2-3 alkalommal kijött egy alkesz formájú szaki, valamit halandzsázott a viszirányú jelekről meg, hogy így a csillapítás meg úgy a zaj, a lakásban mindent rendben talál, majd hősiesen megmássza az összes oszlopot az utcánkban, majd közli, hogy átadja az ügyet a NAGY vonalvizsgálóknak... majd köszönés nélkül távozik és jön az SMS, a bejelentett hibát elhárítottuk. A modemem event logját meg nem győzöm törölni annyi kapcsolódási meg szinkron hibát jegyez......

    Itt addig foglalkoznak az ügyféllel meg addig mosolyognak amíg meg nem kötöd a szerződést és alá nem írod a hűségnyilatkozatot. Utána már csak jönnek a sárga csekkek.

    Nincs is annál szebb mikor melóból fáradtan hazamegy az ember végre lenne ideje netezni és az várja, hogy a modemen villog egy vagy 2 led, majd kezdi újra és újra... majd hívhatod a bűvös 1412-es számot-... ahol rögzítik az adatokat.....

    Én már kezdem feladni szélmalomharc...

    [ Szerkesztve ]

  • Dyrtyho

    senior tag

    válasz ludsimon #14439 üzenetére

    Én 2x próbáltam újra indítani mire rájöttem,hogy a T-Home-nál szállt el a rendszer,és nem nálunk,de reggelre aztán már helyre jött :DD :DD

    best regards, egy fórumozó blogger

Új hozzászólás Aktív témák