Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tixem

    addikt

    válasz csoszogi #79269 üzenetére

    A priusban direkt erre találták ki a saját kis Atkinson ciklusú benzinest, sok leállásra és indításra. Az idő eddig azt igazolja, hogy működik a dolog, egy hasonló karakterisztikájú Otto motor márt lehet megkotlana ilyen igénybevétel mellett. Sokat lehet vele motorfékezni, ezáltal kicsit kevesebbet igénybe venni a fékeket. Nem egy Priuson 200e felett még a gyári nyereg+betét van fent. Azt nem tudom ilyen futás mellett mennyit megy a motor, de szerintem ez nem is lényeges, mert folyamatosan rásegít az elektromotor a működésére és vice-versa.
    EGR itt is szeret rakoncátlankodni, de igazából ez sem fordul elő tömegével.

    Ami a klasszikus autó mivoltát illeti, ha jól tudom az akkori Avensis alapjaira épült, ami megint csak egy megbízható darab.

    (#79271) fero02 20 éves lesz lassan a G Astránk, semmi komoly baja nincs és nem kell rohangálni vele havonta szerelőhöz. Évi egy átvizsgálást megkapja, olajcsere miegymás. Fék, vezérlés, olaj stb pedig minden autónál cserélendő. Tavaly lett rajta mindegyik lengéscsillapító cserélve, hála a jó magyar utaknak. Nem érzem rajta a tervezett elavulást.

    [ Szerkesztve ]

    Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)

Új hozzászólás Aktív témák