Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz igi #13464 üzenetére

    Garanciális eset egyszer fordult elő, egy samsung F1-es vinyóm megadta magát, bevittem, majd mivel a leadáskor nem tudták megmondani a csereigényem (anyós hogy is tudta volna, fogalma sem volt hogy hogy kell eljárni ilyenkor) érvényesíthető-e, visszamentem 3 nap elteltével. Ekkor rákérdeztem, Ernő mondja: hát, nem volt még időm tesztelni. Erre idéztem neki a fogyasztóvédelmi törvényből, mégpedig hogy ha leadáskor az igányemet nem tudják érvényesíteni, akkor a szerviznek 3 munkanapja van hogy értesítsen, tehát nincsen tökölés, 3 napon belül a szervizben kell lennie a cuccnak. Erre ő? És? És? Na ekkor durrant el az agyam.
    És akkor kérném a vásárlók könyvét, szépen beleírjuk hogy is zajlott ez a beszélgetés, erre szemforgatás, meg köhingetés, megháteztnemígykellene, ígéretet kaptam, és ezt teljesítette is, 2 nap múlva le volt tesztelve a vinyó, 1 hét múlva a kezemben volt a cserevinyó.
    Azóta ugyan probléma semmivel se volt, de az árakkal se szokott gond lenni. Legalább ők nem a holnap megszűnök kategória, ezt már ki lehet jelenteni.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák