- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz MPowerPH #66304 üzenetére
Mi nem látszik? A két kép?
Szintetikus, ACEA B3, 0W30, 0W40, 5W30, 5W40
szerk.: A teknő 3,6 liter, az olajszűrő meg 2 deci, vagyis 3,8.
szerk. 2: Amúgy Suzukiék kicsikét hanyagok voltak, se a gyertya, se váltóolaj csereperiódusa nem szerepel itt. Máshol szerencsére igen (előbbi 105k, utóbbi 45k km).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz MPowerPH #66306 üzenetére
Alsópolcos, de végül is megfelelhet, jobb a bármilyen friss olaj, mint a sosem cserélt. Remélhetőleg az olajszűrő viszont valami kevésbé gagyi fajta, mert pl. az Alco hajlamos menet közben "szétrobbanni" az olajnyomástól, nem egy ilyen esetről olvastam már.
Swifteknél előfordul gyakran a P420-as, lambdaszondás hiba, bár 1.5-nél még nem olvastam, jellemzőbb az 1.3-nál. Nem kell vele foglalkozni. De azért célszerű kiolvasni, hogy tényleg az-e.
A dobfék gyerekjáték, miután sikerül túllendülni a dob leszedésén, az viszont nem egy egyszerű menet.
Ha minimalizálni akarod a szívást, cseréld kompletten, legyen minden új (utánállító, munkahenger, pofák, rugók, stb.). Meg arra is érdemes figyelni, a dobba van belepréselve a kerékcsapágy, abból is célszerű újat berakni.szerk.: Ja, meg a helyes nyomaték, különben a kerékcsapágynak annyi rövid időn belül. 175 Nm-nek kell lennie.
[ Szerkesztve ]
-
fogkefe21
kezdő
válasz MPowerPH #66318 üzenetére
Az került most bele az enyémbe is, mert nem volt X-chess. Aztán visszaolvasva itt a fórumot ez inkább turbo dieselbe való, bár a rajta lévő leírás alapján mehet benziesbe is. Plusz az olajdoki is ajánlotta már az X-cleant pont ebbe a suzukiba meg 2 literes benzines rav4-be, szóval most nem tudom mi az igazság.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs