Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz Gyöször #54378 üzenetére

    De, olvasom, azóta őszülök drasztikusan... ;]
    Az enyém nem kapcsol, a koromsötét éjszakában tudok DRL-el menni. Amúgy ki lehet kapcsolni a központi műszeregység kijelzőjén a menüben a TPMS felé haladva van egy Lights menü, amiben a lábtér világítást meg a DRL-t is tudod állítgatni meg az odakísérő fényt vagy mi a csudát. Már az indexen is leírtam DKori86-nak hogy dolgozom egy custom megoldáson, amivel kijavítom azt amit a csicska EU, a japán mérnök meg a magyar hatóságok elbarmoltak: DRL-el együtt kapcsoljon hátsó helyzetjelzőt is. (rendszám opcionális)
    Egyszerű a feladat, ám mégsem az:
    1. eset: Világítás kapcsoló OFF állásban, Motor beindít -> DRL világít + hátsó helyzetjelző (rendszám világítás opcionális)
    2. eset: Világítás kapcsoló helyzetjelző állás (1 katt): DRL+első helyzetjelző+hátsó helyzetjelző + rendszám világítás + wazze éjszakai + műszerfalvilágítás éjszakai
    3. eset: Világítás kapcsoló tompított állásban (2 katt): tompított fényszórók+első helyzetjelző+hátsó helyzetjelző + rendszám világítás + wazze éjszakai + műszerfalvilágítás éjszakai

    2. és 3. az alap működés, az 1. eset a necces, ezt kellene megvalósítanom, de úgy hogy NKH kompatibilis legyen, na ez a Gordiuszi csomó a dologban... :U
    Vagy beteszek egy relét az egyik üres foglalatba és a küszöb burkolatok alatt elkábelezek hátra és egy Y csatival megoldom, vagy helyileg a hátsó fertájon keresek +12V-ot ami indítózásra OFF, de ha beindult a motor akkor ad feszültséget, ellenben ha lámpát kapcsolok elmegy róla a fesz. Tippeket és ötleteket szivesen fogadok!

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák