- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Raspberry Pi
Hirdetés
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #51478 üzenetére
A kasztnira írtam, hogy egyes elemeket máshol fújtak 2015 és 2016 nyara között (konkrétan kézzel fújták, állítólag alapozás sem volt, index fórumán nagyon sok írás volt 4 évvel ezelőtt ezzel kapcsolatban), tehát azokat érinti, amit te linkelsz az egy másik történet, az kb. a kivédhetetlen kategória amellett, hogy sz@rul oldották meg és az szerintem beszállítói darab, azt nem a gyárban fényezik. A Vitara/S-Cross fényezése vastagabb a Japánban készült példányokéhoz képest, azok olyan 80-90 mikron körül vannak, Vitara/S-Cross elméletileg 110-130 körül, nem mértem, de mások megtették. Az Astrám (fehér) , Corsám (napsárga) fényezése sokkal sérülékenyebb volt.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen