- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
Új hozzászólás Aktív témák
-
villifog
tag
válasz tboy93 #39619 üzenetére
Izlésről nem érdemes vitatkozni, de szerintem meg az új Vitara lett borzalmasan ronda. A hátsó lámpa valami eszméletlenül gagyi, nem beszélve a felniről. Nekem sokkal jobban bejön a régi, az 1.6 M16A -val. Rengeteg idős embert látok vele, többet mint fiatalabbat,: magas beülési pozició, fasza szívó motor, szép kinézet (csak a régebbi), örök élet meg egy nap (nem akar mindenki turbó motort). Lehet ha a SX4 S Cross is kapható lett volna M16A-val (csak választás képpen), abból is eladtak volna annyit mint a Vitarából.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen