- Gaming notebook topik
- Steam Deck
- Androidos tablet topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- TCL LCD és LED TV-k
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Microids bejelentette, hogy készül az Arsene Lupin: Once a Thief
gp A kalandjáték valamikor az év végén érkezik PC-re, PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Ha visszaolvasol, azt írtam, hogy már most érdemes csak városba elektromos autóban gondolkozni.
Vegyes üzemben nem gondolom, hogy a tervezett élettartam előtt baja lenne a turbónak.Blakey: személy szerint annyit írtam, hogy a szívó motorokat az euro 7 normával ki fogják vezetni.
Sőt a dízelek 90%-át is.Nyilván a hybrid irány sokkal jobb lenne, de a turbós benzines (később részecske szűrővel majd euro 7-től) sokkal olcsóbb. Szívesebben ülnék egy hybrid atkinson ciklusú benzinmotoros autóban, de az 2x-ese újan árban, mint ez. A különbségből kétszer motort cserélek kompletten.
A turbó meg tényleg felhasználás mód és karbantartás függő.
Csak városi üzemben drasztikusan lerövidítve az olajcserét sem lesz baja, ahogy a gepkonyv is írja, városi vagy terepen való használat mellett 7500 km az olajcsere periódusa.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen