Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz dnelb #34265 üzenetére

    Ha visszaolvasol, azt írtam, hogy már most érdemes csak városba elektromos autóban gondolkozni.
    Vegyes üzemben nem gondolom, hogy a tervezett élettartam előtt baja lenne a turbónak.

    Blakey: személy szerint annyit írtam, hogy a szívó motorokat az euro 7 normával ki fogják vezetni.
    Sőt a dízelek 90%-át is.

    Nyilván a hybrid irány sokkal jobb lenne, de a turbós benzines (később részecske szűrővel majd euro 7-től) sokkal olcsóbb. Szívesebben ülnék egy hybrid atkinson ciklusú benzinmotoros autóban, de az 2x-ese újan árban, mint ez. A különbségből kétszer motort cserélek kompletten.

    A turbó meg tényleg felhasználás mód és karbantartás függő.
    Csak városi üzemben drasztikusan lerövidítve az olajcserét sem lesz baja, ahogy a gepkonyv is írja, városi vagy terepen való használat mellett 7500 km az olajcsere periódusa.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák