Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • veector

    senior tag

    válasz woodpaul #8576 üzenetére

    Én csak tippelek, de szerintem nemzetközi. Nem tudom ezt hogy lehet megnézni.
    Azért gondolom ezt, mert a szervizeltetés ígyis-úgyis Németországban zajlik, oda meg elviszi a futár. Szóval tippem szerint nem volna sok értelme ezt korlátozni. De SeniorTilla érzésem szerint jobban vágja a témát.

    Közben egy negatív tapasztalat (nem is a Sonyval kapcsolatban, inkább a UPS-szel kapcsolatban):
    Megrendeltem a garanciális szervizeltetést, mondtam, hogy csak szerdán leszek a megadott címen a héten. Ezt tökéletesen átadta a Sony képviselete a UPS-nek. Ma itthon maradtam, hogy átadhassam a cuccot, de semmi nem történt. Felhívtam pár perce a UPS-t, hogy no mifene van. Az van a rendszerben, hogy a futár itt járt negyed 6kor... Csöngő működik, telefon működik, biztos vagyok benne hogy nézegettem az adott időpont körül türelmetlenségemben az ablakot, mellesleg ezen a környéken jól meg lehet hallani ha közeledik bármilyen autó, nincs nagy forgalom alapból. Minden autózajra megnéztem az ablakot. De hogy egy UPS futár se volt itt, az is biztos. Mellesleg mi a fenének adtam meg akkor a telefonszámomat? De nem baj, telefonos hölgy újra elkérte a telefonszámomat, hogy többet ilyen ne történhessen, és hétfőn jönnek megint... Ami számításaim szerint azt jelenti, hogy 23-án jön vissza a laptop. A 18. helyett.

Új hozzászólás Aktív témák