Hirdetés
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
wladymir
csendes tag
válasz Trex94 #12115 üzenetére
Jó az 75-80-nak is.Ez így egy vagyon,ha te csinálod a nagy részét akkor kb 200 e rúpia,és a fogyasztásod az egekben lesz,városi használatot pedig felejtsd el,mivel nulla nyomatékot kapsz,kb 2800-as fordulattól lesz elfogatható teljesítménye a motornak,alatta dadogós durrógós istennyila ormótlan benzinszaggal.
Használni csak magas fordulaton tudod,ami felgyorsítja a kopást,és cserélgetheted a féltengelyeket.
Verseny célra oké.Utcára kínlódós,és drága játékszer. -
rob210
nagyúr
válasz Trex94 #12115 üzenetére
Kihozni belőle a dugattyúkat lehet meg a hajtókart hengeren kívülre, de nem javaslom.
Viccet félre téve ha komolyan építeni akarsz akkor a fabia motorját érdemes beleköszörülni az 1.4 es 101-lovast.
Ezzel lehet meglepetéseket okozni és mivel gyári a motor, nem lesz szétbarmolva semmi és városi közlekedésre is alkalmas marad.Ha a favorit motor szétberheléséhez ragaszkodsz akkor hengert lehet felfúrni a fejhez is érdemes hozzányúlni fokoltatni a vezérlést és kovácsolt vas hajtókar illetve komolyabb karburátorok, kellenek.
A csillagos ég a határ.
De mint írták nagyon komoly pénz kell hozzá, láttam már igaz versenyre épített favoritot ami 1.8milliónál állt meg, de az mondjuk egy igazi vaddisznó lett.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Trex94 #12131 üzenetére
ÁT kell hegeszteni a felfogatási pontokat.
De azt tudod, hogy közúti engedélyt nem fogsz rá kapni.
Nem lehet műszakiztatni, mert nem készült azzal a motorral az a kaszni.
Sajnos a KÖHÉM rendelet az irányadó, ami alapján, már nem lehet csak úgy motort csere berélni.de ügyes trükkel a fabia motorból a régebbi 8V-s MPI-ből össze lehet építeni egy "favorit " motort ami talán a műszakin is átcsúszik.
abból olyan egészséges 80feletti lovat ki lehet hozni ami egy favorit kaszniban már igen szépen meg tud indulni.
Egy dolgot kell eldönteni mit akarsz a géppel közúton közlekedni vagy amatőr versenyeken elindulni.Ha közútra szánod akkor ne fogj neki, vegyél erősebb kocsit.
Renault power
-
wladymir
csendes tag
válasz Trex94 #12135 üzenetére
Az 1.6 benzin és 1.9 dízel felíciákban ugyan ez a váltó és féltengely van,és bírja,mindkettő nyomatékos motor.
A féltengelyeket sűrűbben kell javítani ezt sajnos tapasztalom,de ez nem vészes.
Én tapasztaltam és felfogtam,hogy a favorit egy hálás jó kis autó,ami elvisz a-ból b-be.
Nem ajánlatos basztatni,mert csak a bajod lesz vele,és mindíg kevesebbet fogsz kapni mint amire számítasz.
Azoknak való a favorit akik megelégszenek a teljesítményével.
Vegyél erősebb autót.[ Szerkesztve ]
-
wladymir
csendes tag
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Trex94 #12199 üzenetére
Az akumlátor felől a karburátorba megy a bowden ha a jobb kerékdobnál benézel a karbicsek mögé közös lemezre van szerelve. Ahol vége a bowdennek ott a csavar. Fél fordulat kifelé. Ha nem oldja meg a problémát akkor a seegert /zégergyürű / kell arébbrakni
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Trex94 #12206 üzenetére
Akkor a második ötlet a nyerő. A dob felőli keverékhez ne nyúlj. A seegergyűrűt kell egy beszúrással feljebb tenni mert a bowdwen feszül. Ezt előre le is ellenőrizheted mikor tök meleg a motor akkor a gázpedálnak nincs egy milliméter holtjátéka se. A bowden ahol belemegy az oldalán beszúrt végződésbe és csatlakozik a gumigombához ami a lemezen tartja ott kell arrébb rakni a zégert . Nem kanális felett mert ha leesik lehet venni másikat
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
goldblum
csendes tag
válasz Trex94 #12432 üzenetére
Használtan vettem, az interneten akadtam rá, így 3.000 Ft plusz postaköltség volt a teljes garnitúra. Viszont egy délután áztattam, pucoltam, mostam, mert borzasztó koszos, algás volt. Utána pedig egy napig száradt a cserépkályha mellett, mire a belsejéből is teljesen eltűnt az összes pára. Utána még fel is políroztam a plexit. Szerencsére nem törött, nem repedt, a rögzítőcsavarjai is mind használhatóak voltak, sőt, a belső részek (a foglalatok) kimondottan újszerű benyomást keltettek. És mind a tíz izzó jó bennük!
-
Norbert@270
csendes tag
válasz Trex94 #12442 üzenetére
Nagyon remélem hogy jobb lesz minr volt,igyis még két gólyaláb kellene,meg egy olajcsere,meg a kézi fék is gyenge,valamint az első fékem.nah meg még a középső dobom is kifuj meg valamiért a kipufogó csonk éri a féltengely gumuharang vállát amit elolvasztott.ugyhogy ezek most rámvárnak tavaszig,mert egybe nem birnám megoldani.nemtudom mennyit érhet,de azt igen hogy 2 év alatt már 200-at ráköltöttem.igaz megjárt egy pár mocskos szerelöt is.de jövő télig megakarok válni tőle.
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Dacia topic
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mesterséges intelligencia topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Doctor Who (2005)
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest