- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SSD kibeszélő
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kétventilátoros ASUS Radeon VGA-k az AMD-s felsőházban
- Milyen asztali médialejátszót?
- Mindenkinek elérhetővé teszi a képgenerálást a Lossless Scaling
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen SSD-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Nagyon egyszerű
Igazi skoda betegsége van.
Gyújtás bepárásodik.
Menet közben csak akkor tud ledadogni és megállni száraz időben pedig tünet mentességet produkálni, ha a gyújtásod valahol beázik.
Néha egy o gyűrű néha egy kis szilikon segít a dolgon.
Elöszőr is ilyet azaz gyújtás elosztó fedelet tessék szíves cserélni, mert valószínűleg ez ázik be.
Vagy ha nem is ázik, de nem zár megfelelően és bepárásodik.
Onnantól meg sehova tovább.
E közé szoktak rutinos skodások egy vékony o gumi gyűrűt tenni vagy szilikonnal kicsit megkenni, hogy semmi kép ne jusson be a pára.
Hidd el megoldódik a gondod.Ehhez a felső holtponti jeladót kár volt cserélni, azt ingadozó gyújtásnál, vagy hideg motornál indulni nem akaró autónál kell.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Megteheted, de szvsz mivel időszakos hiba lehet nem lesz benne semmi.
A műszerfalon visszajelzi, a hibát?
Mert ha nincs a tárolóban hiba kötheted amire akarod
Sajnos a Felicia fedcompja még elég butácska kb. olyan mint az enyém. (97' megane)De majd előbb utóbb Mágus Úr is megjelenik itt a topikban és megmondja neked a frankót.
Szerintem ő is a gyújtást fogja mondani.Renault power
-
rob210
nagyúr
A trafó nem hiszem, hogy gané lenne.
Az akkor melegben is rosszalkodna néha.
Illetve ami párát kap az inkább el se indítja többet az autót.
Hidd el, nekem ez az 1.500.-3.200.- közötti alkatrész keseríti meg az életed.Ha veszel új fedelet érdemes a rotort is cserélni, mert az már össze van kopva a régi fedéllel.
Kb.800.-Jah egy jótanács a Bosch és a VIKA alkatrészek kerülendők.
Bár azt hiszem gyújtást talán a Vika nem is gyárt.Én a Facet-et preferálom, vagy a Valeot.
Ezek gyári minőségűek.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Atuska75
tag
Vegyél egy teflon-szalagot is és tekerd be az elosztót azon a részen ahol felfekszik rá az osztófedél. Pár forintos tétel, de kegyetlenül sokat számít.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Mágus2
Közösségépítő
A párától általában az elosztó szokott rakoncátlankodni. Bár ezek a feldák elég érzékenyek mindenre. Gondolom központi injektoros. Van 3 biztosíték a sofőr oldalon a rugótorony mögött, azokat meg kell pucolni. Egy kicsit hátrább van a benzinpumpa tápellátás kábel, ott is érdemes széthúzni, és kitakarítani a csatlakozókat. Elosztófedelet és a rotort mindenképp cserélj, az kb. évente kell új. Mert a pára beleég. Ha ezután is rakoncátlankodik, akkor amikor nem indul vedd ki a gyertyákat,és nézd meg adnak-e szikrát. Ez sokat segít a hibakeresésben.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
rob210
nagyúr
A vízpumpa ha ereszt az bizony zajos.
De nem a hideg beálltával kezdett el ereszteni?Mert akkor az is lehet, hogy csak a bilincseket kéne kicsit meghúzogatni.
A vízpumpa eresztése elég látványos tempós vízfogyást eredményezne.
Mennyi megy el mennyi idő alatt?Ezen a képen gondolom rátalálsz
Főleg ha azt is beteszem, hogy néz ki[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
Ilyenkor érdemes kikartonozni a kocsit.
Ha állás közben csöpög akkor az látszani fog a kartonon.
Ha menet közben tűnik el a víz akkor az valóban lehet vízpumpa, főleg ha cicereg.
Vagy lehet akár más probléma is.
A vized tiszta az olajbetöltő nem trutyis?Egyébként a vízpumpát érdemes meghallgatni egy jó hosszú csavarhúzóval.
Ráteszed füled rászorítod ha csúnya a hangja akkor csere.Renault power
-
Atuska75
tag
'99-es 140.000km Makulátlan külső és belső. 299,000-re tartották, de lealkudtam 240-re ami nem volt egyszerű mert a gazdája is tudta hogy hibátlan.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atyus77
csendes tag
Nálam meg be se kell melegednie és zakatol ! Gyanítom hogy vezérműlánc nyúlás.
Cseréltem már egyszer és azóta ment 40-50 ezer kilométert .
Az volt röhejes a cserekor hogy az új lánc jobban lógott mint a régi ,..pedig kompletten cseréltem fogaskerekekkel együtt. Lényegében nem is változott akkor a hangja .Most meg már elég jól zakatol , már azon filózok hogy visszarakom az eredetit .
A favorit motor mennyire/meddig tolerálja a megnyúlt láncot ?
SKODA FORMAN
-
rob210
nagyúr
Ilyen hiba nem csak a map szenzor miatt lehet.
Hanem kiszakadt vákuumcső, elporladt,kirepedezett injektortalp.
Egyébként nagyon egyszerű, a map szenzorról húzd le a csatlakozókat, ha nem lesz változás akkor azzal van a baj, mert nem dolgozik, ha lesz változás, akkor az dolgozik és ezt ki is zárhatod.
Én ha lehúzom a szenzorról a vezetékeket azonnal le is áll a kocsi.
Ha a csöveket húzom le akkor meg elkezdi a hülyeségeket fulladozik bedadog rángat.
Ha rajta van semmi baja, tehát nekem működikRenault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Pedig más az időzítése az MPi motornak, mint a BMM-nek. Az elején ítram, amikor motort kerestél, hogy ez nem ilyen egyszerű. Legalább már látod te is.
A gyujtás alapbeállítása megtörtént? A fővákumcsövet is meg kell nézni, ami a szívótorokról megy a fékrásegítőre, illetve a gyertyák is lehetnek, más gyertyát használtak az MPI motorban, de neked a BMM gyujtásrendszere van, szóval ahhoz kell gyrtyát választani. Nem szeretem az ilyen lego edition feliciákat, mert a hibalehetőségek kombinációja végtelen. Értelmesebb lett volna bele való motort vadászni, bedobni kb 2 óra és már régen használhatnád. Kívülről hasonlítanak a mocik, de a lényeg belül van
[ Szerkesztve ]
-
Retro DJ
aktív tag
Szíp verda ez is... nos a motortérrel én most nem dicsekednék, mert amennyit megy a gép, nincs értelme időről időre eláztatni...
Itt a flotta...
Az Octavicska is megérdemelné már a törödést, asszem hétvégén...
[ Szerkesztve ]
Retro
-
-
gs20
tag
Nem vertek át. Te a sima többelektródásat vetted, én az iridiumost (Ilyen volt bent, mással már nem akartam kockáztatni, no meg amíg autó az autó, ez addig jó lesz benne) :
http://www.wunderlich.de/shop/media/catalog/product/8/6/8610020_b_gr.jpg
Pl itt is hasonló áron van:
http://www.olajwebshop.hu/termek-NGK%20Gy%C3%BAjt%C3%B3gyertya%20BPR6EIX%20/3606/E=MZ²
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen program, ami...?
- BestBuy topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Filmvilág
- Crypto Trade
- Okos Otthon / Smart Home
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen