- Apple notebookok
- Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Kompakt vízhűtés
Hirdetés
-
Akciófigyelő: OneSport OT05 bringát lehet nyerni
ma Két kerékpárt is sorsol a gyártó, ebből az egyik kifejezetten a Mobilarena olvasóinak szól.
-
Stray - Az év végén Switch-re is elérhető lesz a macskás kaland
gp Pontos megjelenési dátumot egyelőre nem kaptunk, valamikor az ünnepi időszakban érkezik az új kiadás.
-
Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
ph Az új AI TOP 100E szériás tároló 2 TB-os modellje például 219 000 TBW értékkel rendelkezik.
-
PROHARDVER!
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laris2
senior tag
speki, ha a Doppelgangerhez van végigjátszásod, dobj egy linket.
-
Laris2
senior tag
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #17125 üzenetére
Mindent így csináltam, ekkor jött az a piszkos("DE") Szemjonovot elkísértem a yantari átjáróhoz, ő elkezdett átmenni az átjárón szó nélkül. Nem tűnt ám el, hanem csak ott állt. Egy idő után meguntam, és visszatöltöttem, Ekkor visszajött, és valamit mondott, talán megköszönte a segítséget, és átment Yantarra. Még itt Agronomban felvettem az agy feladatot, és utána mentem. Beszéltem vele megköszönte, adott egy pszi sisakot, és bontással átmentem Jupiterre, ahol Szaharovnak kellene lenni. Visszamentem, rádobtam az orosz szöveget, de Szaharov sehol
Valami nálam nagyon bezavarhatott, mert még a sznork odúba is bement, és csak többsz9ri visszamentéssel tudtam kicsalogatni onnan. Még Sesa is ott maradt a lyuknál. Ez még sosem fordult ellő a legalább négyszeri végigjátszásom során.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #17127 üzenetére
Megoldódott, volt egy mentésem, amikor Szemjonovékat megmentettem, jött a videó, én meg ahelyett hogy elkísértem volna, lementem a gravitációs barlangba a műtárgyért, és újból jött a videó, amikor kiértem, még beszéltem Szemjonovval is, nem kellett volna sőt elmentem a Berill5-ért is. így már Yantarban nem volt szó Szaharovról. (sokat akartam
)
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #17130 üzenetére
A szöveges végigjátszás, amit írtam, az gyakorlatilag az akkor még meglévő végigjátszási sorrend lefordítása magyarra. Köszi, ezt is átírom. A játékot nekünk az is nehezíti, mert nem értjük amit segítségképpen szóban oroszul kap a játékos.
Most te vagy az úttörő. Minden hasznos infó jól jön, a fordításhoz.
-
Laris2
senior tag
-
Laris2
senior tag
speki, az x5 labor merre van. ill. hol a bejárata.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #17140 üzenetére
Még nem teljes, mivel nem játszottam végig, de elvileg játszható. Viszont a 2016-os verzió az végleges. Én még az elején tartok a Doppelnek, nem is gondoltam, hogy mit akar az O-tudat azokkal a műtárgyakkal, az-az belerakták az összes tudásukat, és elképzelésüket az új zónáról ezekbe a gömbökbe, amikkel újra akarják formálni a zónát és benne legyenek a zóna legendás alakjai is. Ezt Zarka és az idő őrei ellenzik, persze más módszerekkel. Nekem így érdekesebb, ha nagyjából tudom, miről is van szó.
Sajnos a végigjátszás nem követhető, mert a random jövő feladatok meghatározzák a pályákon való mozgásunkat. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #17142 üzenetére
Még a 2024-es verzióhoz nincs végigjátszás, de eltérés annyi lehet, hogy ebben kibővítettek pár mellékküldetést, az animáció kikapcsolható lett, még szebb grafika, meg ilyesmi. Közben megtaláltam a 2023-as verzióhoz is a magyarításomat, de a mod már nem elérhető hozzá. (bár az sem teljes, abban az időben nagyon sok melóm volt)
Aszem a 2016-hoz kell egy eredeti 6-ra peccselt SoC.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
[link] NS 2023 magyarítás
-
Laris2
senior tag
A Doppelganger végigjátszáshoz, ennek a [link]-nek a tartalma sokat segíthet, na meg ha elkészül a magyarítás is.
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #17152 üzenetére
Már beleírtam értelmezve, És lassan a végére is érek, és aszem elkaptam a fonalat, mert Scar ficsuszt mutat mindenkinek, amikor előkapja a fegyverét. Erre emlékszem, egy régebbi sikeres végigjátszásból. És a végigjátszás elvisz az erdőbe, a kapott feladatok, és megszerzett PDA-k doksik az irányadók. Egyébként sem mehetünk idő előtt egyes fontos pályákra, nem enged a játék, csak ha teljesítjük a megelőző feladatokat. Gyakorlatilag három fő feladat van a játékban. 1., A 6 zsoldos doksi megszerzése. 2., A három jómadár életre keltése, ezek egyszerűek. 3., Fakenek megszerezni az összes átjárót. Itt le kell mennünk az 5-ös laborba, és a metrónál jobbra közel lesz egy kis felső szint, létrán kell felmenni lesz ott egy doksi, és egy tündér műtárgy. Valamint a kezdő pályán mielőtt a monolith vezérlőbe teleportálnánk, oda vissza kell jutni, az ásatás felső szintjéről, és az egyik csille alagút megadja az összes átjárót. Ezután Fake, majd a bárban azigazi Strelok vár ránk. Mellék küldetés Szaharovtól, ez átnyúlik a második részbe, kell neki egy doksi az x6-ból, az x18- ból és az x8- ból 5 vagy 6, de jelez a játék ha megvannak. 8db irányító agy, és három rettegés szem, ezeket a szarkofágban lehet megszerezni az agyakat Zulu adja. Nagyvonalakban kb ennyi.
-
Laris2
senior tag
[link] Stalker Doppelganger magyarítás. Van hozzá végigjátszási leírás is, ami megkönnyíti a játék kissé bonyolult játszhatóságát. (csak gyakorlott stalkereseknek ajánlott)
-
Laris2
senior tag
Sziasztok, láttam a neten. hogy a stalker vaníliát felújították 64. bitesre. Gyakorlatilag a sztorin semmit sem változtattak, viszont a grafikát, és a játékot a 2023-as elvárható minőséghez igazították A játék stabilra sikeredett.
[link] SoC mod
[link] Hozzá a magyarítás, megy angolul is, de pár dolgot elhibáztak. (pár fegyvernél kidob, valamint néhány szövegnél, és feladatleírásnál karakterláncok jelennek meg)
Előzetesként, a Clear sky-ről pár apróság.
Kordon, Újonc falu
Sidor pincéjeMintha a Metró piacán lennénk
Ha elfelejtsük mit is akartunk az adott helyen.
Végül, ha az erőműben lenullázzuk Strelok védelmét, jön a kitörés, és Zatonon ébredünk
De erről később. -
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #17162 üzenetére
Szerintem elértetted a dolgokat, a SoC x64 mod és a fordítás van linkelve
Alatta a pár hete elkészült STALKER CLEAR SKY LAST FALLOUT OVERHAUL-ról egy kis előzetes. Ez is egy az egyben vanília, de tényleg csak sorban
A CoP-ra nem készült 64-es változat, bár én apszolute nem vagyok CoP rajongó. (nincs benne erőmű, "zóna" A munkáról, ne hidd, már van rutinom benne, pár óra fordítás, majd átnyálazom a lényegre figyelve és kész. Nekem ez csak hobbiszerűség. -
Laris2
senior tag
Játszott már valaki ezzel a Shadow_of_Chernobyl_Update_1.03- as verzióval?
-
Laris2
senior tag
válasz
shield #17165 üzenetére
Lehet a hibákat okozó angol szöveg miatt, Nekem hiba nélkül ment oroszul, és magyarul is. A sztorin nem változtattak, csak a grafikán, hangeffekteken. (széles beállítási lehetőségek) az animáción, és az NPC-k szerepén. (Sokkal inteligensebbek, és jól harcolnak Kruglov is) valamint új fegyverek eszközök kerültek a játékba. Szerintem érdemes kipróbálni, elég jól sikerült a modnak éreztetetni a zóna hangulatát.
-
Laris2
senior tag
Ezt a PDA-t lehet nagyobbra venni? Az egészségi állapot romlásával, a PDA is egyre elmosódottabb lesz. Ez az NS OGSR mod. -
Laris2
senior tag
Sziasztok, az NS 2023 OGSR-ról némi infó. Tavaly elkezdtem fordítani, majd ez év elején kiadtak egy újabb verziót, és azzal folytattam az addigi munkámat is átírva. Pár hónap múlva jött az újabb verzió. (nem egy javítás, hanem komplett mod) Most ezt írogatom át, és tesztelem. Sok fájlt érint ez a módosítás, ugyanis beletettek két (egy) új szálat a Családi tűzhely néven, és ezt egészítgetik ki. Ez arról szól, hogy Strelok megkapja a Clear sky bázis emeletét, és rendezze be saját lakásának, valamint Feerbie kinézte magának Borov bázisát amit el kell foglalni, és berendezni. Na én beleúntam ebbe az átírogatásba, és ezt az alábbi verziót fejezem be.
[link] A mod. Ehhez készül a fordításom.
Ha lesz újabb módosítás, azzal nem fog menni a magyarításom.(akinek kedve van hozzá, élhet a lehetőséggel)
-
Laris2
senior tag
Valaki emlékszik még, az NS 2016-ban Hol található az Agronomban Lukash láda dinamitja.
Timstrike, aszem. te végigjátszottad, esetleg ha emlékszel még rá? -
Laris2
senior tag
válasz
Timstrike #17171 üzenetére
Köszi, jól jön a leírás is
De azért megjegyzem, hogy épp elég lenne a játék nehézségeivel, szépségeivel foglalkozni, az adja a játék élményt, nem ez az utálatos keresgélés. Megoldás lenne a részletesebb leírás, vagy láthatóbb helyekre dugdosás.
(Lehet, hogy a modderek ilyen feladatokkal adják ki magukból a játék elkészítése folyamatán keletkezett sok hiba megoldása miatt felgyülemlett feszültségüket)
-
Laris2
senior tag
Timstrike, a kis termoszok helyére Pripyatban, emlékszel. A hely szerintem ugyanaz, mint a 2016-osban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Futás, futópályák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
- Kerékpársportok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Xbox Series X|S
- Windows 11
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Yettel topik
- További aktív témák...