Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Laris2

    senior tag

    válasz Sensut #16232 üzenetére

    Tudom, javítottam a 16205 hsz.ban van. Ebben szerepelnek többek között Strelok SMS-ei is. Ezek a műtárgyak akkor működnek, ha olyan helyre érsz ahol átjárót tud nyitni, kapsz is hozzá SMS-t, de most hirtelen nem jut eszembe mit is., egészen más szöveggel. Angolul valami W.T., vagy ilyesmivel kezdődik.

    [ Szerkesztve ]

  • Laris2

    senior tag

    válasz Sensut #16235 üzenetére


    Köszi a hiba infókat, javítom őket. Az a gond, hogy a fordított szöveg beilleszttésekor, mindig bedob egy szünetjelet, és ezt törölnöm kell. De annyira zsúfolt karakter sorok között kell fordítani, hogy néha már nem is látom tisztán, mit is hová.
    A képen a te tündérvölgyi mentésed, és most érdekes módon benne van a PDA, és nem dob ki a játék, a Szolgálatosoknál a vad vidéken sem.

    [ Szerkesztve ]

  • Laris2

    senior tag

    válasz Sensut #16242 üzenetére

    Az erdésznél a figyelmeztetés ellenére kinyitottam a kaput, és az őr váltótársa meglépett. Szerencsére a füstgránát elriasztja egy kis időre. Voltál már a mocsárban a dokinál?

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16249 üzenetére

    Ezek a funkciók engem is érdekelnének, mit is jelentenek. ( kár hogy nincs leírás hozzá) Nálam helyből alapértelmezett.
    Én ez miatt töltöttem vissza, most kb tizenegyen vannak a Szabadságosok, és az 50000-ezret is megkaptam.
    Ha az erdésznél végeztél, valerian beenged.

  • Laris2

    senior tag

    válasz Sensut #16261 üzenetére

    [link] A kordonon, vagy a Szeméttelepen felveszed valamelyik stalkertől a vintorezes feladatot, ami az Agronomban lesz. És kezdődik egy igen érdekes sztori.

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16264 üzenetére

    Azt a vintorezt kapod meg, amit a mocsarakban hagytál a Clear skys időkből. Majd Szaharovval is kell beszélni. De meg is kell találni őt. ( sok ebben a játékban az akadály, meg a variáció. pl tündérföldre még mindig nem enged a játék. Szerszámkészlet kell a BTR-hez. Nincs út a mocsarakhoz, pedig ezek lennének a következő lépések.) Menjek Fang után Pripyatba? Kellene az "élesztős" műtárgy is. Luke is visszakerült az odu bejáratához Agronomban.

  • Laris2

    senior tag


    Semonovnál használtam az egyik "bontást" az bevitt Semonovhoz, és van ott egy teleport, ami Szaharovhoz visz.

  • Laris2

    senior tag

    válasz Sensut #16269 üzenetére

    Akit megmentünk Agronomban, és elkísérjük a Yantari átjáróhoz, majd valamivel később kövessük. A vintorezes küldit attól kell felvenni, akitől egyből kapod a jelet. (Agronomban)

  • Laris2

    senior tag

    Lehet, hogy nincs összefüggés a két vintorez között. Ugyanis ez fő feladat. Én Sidor után nentem Agronomba, és jött a képen látható üzenet. Elnézést a téves infóért, de akkor mindenkinek vintorez, meg Berill páncél kellett.

  • Laris2

    senior tag


    Ezt a tellirium bontást kell használni Semonov ablaka előtt., majd bent találsz egy teleportot ami Jupiterre visz Szaharovhoz. Onnan pár feladat után ugyanezzel a bontással vissza Semonovhoz.

    [ Szerkesztve ]

  • Laris2

    senior tag

    Na Jupiteren alakul a dolog, beszéltem az "idő őrök" parancsnokával, aki olyan harmincadik századbelinek nézett ki, és igencsak elvont furcsa dolgokról beszélt. Legyen nálatok 300 000 rubel. Beszélt erről a teleport golyóról is.
    Nekem viszont még nem kellett hadakoznom a Nato-val. Nincsenek a kordonon. Lehet az alapértelmezett beállítások miatt.

    [ Szerkesztve ]

  • Laris2

    senior tag

    [link] Reborn. Frissítettem a magyarítást. Kb, negyedrésze lefordítva, a szokásos módon. Szaharov megígérte, hogy utána néz az életre keltő műtárgynak. Az idő őrzői viszont ellenzik ezt. Itt kell végiglátogatni az összes labort. Ha megvan az x16, csak előny.
    Sensut: Először nekem Wolf adta a feladatot, hogy védjük meg a falut a Nato-tól. Jöttek is rendesen, de könnyű ellenfél. Az újrakezdés után, nem találkoztam velük.
    Tzs Olgánál az nem bug, hiszen elkérte tőled az átjárókról az infót.

  • Laris2

    senior tag

    válasz Sensut #16288 üzenetére

    "Most a téren kívül van \n A PSI tornádó "szeme" összeegyeztethetetlen az élettel." Ezt jelenti, oroszról fordítva. Egyébként két orosz fordító is sokszögre fordítja, bár az egyik alternatívként lőtérnek is.
    Tzs Lehet hogy a BTR-es feladat, a mocsári doktor, meg sok más feladat a második részben lesz. A nagy terjedelme miatt két részre osztották a játékot, legalábbis ezt olvastam róla.

    [ Szerkesztve ]

  • Laris2

    senior tag

    A Reborn nemcsak a CN kiegészítője, hanem egy olyan történet, amely új vonalat nyit a STALKER univerzumban. A mod cselekménye teljes mértékben összhangban áll az Újjászületett könyv cselekményével, amelyet a Szerző ír. "A halál leletei" a dilógia első része.
    A Rebornban zajló eseményeket teljesen más megvilágításban mutatják be. A "monolit" csoport történetét és célját teljesen átgondolták. És természetesen a cselekménynek megfelelően szükség volt MINDEN párbeszéd teljes átírására, ráadásul a szöveg mennyisége megduplázódott az eredetihez képest. Egyébként a párbeszédek változatosabbá váltak és a beszélgetőtárs klán hovatartozásától függően változnak!

    ÚJ ZÓNA KERESÉS
    A Zóna megjelenését teljesen megváltoztatták, amint azt a cselekmény megköveteli. Nagyjából csak az emelvény maradt meg az eredetitől. Sok textúra a semmiből készül. A grafika javult, sok új effektus került hozzá. Ilyen eget, mint Rebornében, nem fogsz látni sehol máshol! A kavicsos rendellenességek új vizuális hatásait kifejezetten a mod számára fejlesztették ki. Mirázsokat adott, amelyek néha teljesen megváltoztatták a látható tájat. A Reborn egyik jellemzője a reális mozgó víz. Szerény véleményünk szerint ez a leghihetőbb vízfelület a STALKER teljes történetében. Természetesen ez nem teljes lista. Mindent azonban a saját szemével látni fog!

    TÖBB ÉS TÖBB VILÁG
    * Bővítette a régi helyek határait.
    * Ezenkívül a Szerző két új helyet adott hozzá, amelyek nem állnak rendelkezésre az eredeti CHN-ben! * A helyek közötti átmenet megváltozott, és egyáltalán nem vezetnek oda, ahol megszokhattuk.
    * Sok rejtett átmenet-teleport vezetett be, miután áttanulmányozta a zónát a számodra legkényelmesebb útvonalakkal.
    * Új, érdekes tulajdonságokkal rendelkező artefaktumok, amelyek képesek aktiválni őket anomáliák létrehozása érdekében.
    * Új szörnyeket adott hozzá, a régiek pedig megerősödnek és további tulajdonságokat kapnak. * Új anomália - "Death Zone" - lett hozzáadva, új látványgal!
    * Bevezett egy új típusú küldetést - „Escort” (a játék hőseinek elkísérése a szükséges helyre).
    * Új résztvevők vannak az eseményeken - a "Hagyd büntetlenül" szervezet és (!) Antagonistáik.
    * Új karaktermodellek, köztük 3 női modell!
    * A karakterek viselkedése természetesebbé vált, és sok új perzsát vettek fel érdekes küldetésekkel! A stalkerek halálának animációja, amelyet a szerző igazított, sokkal természetesebbnek tűnik.
    * A fő küldetés sikeres teljesítéséhez nagyon hasznos lesz egy új, egyedi fegyver, amelynek több típusát kifejezetten a Reborn számára fejlesztették ki!
    * A stalkerek és a katonaság közötti konfliktus, valamint Galetsky eltűnése miatt az ukrán hadsereget ideiglenesen orosz különleges erők váltották fel. A titkos élelmiszer-ellátás megszűnt, az élelmiszerekből most iszonyatosan hiány van. Annak érdekében, hogy ne haljon meg az éhségtől, mutánsokra kell vadásznia.

    Eredeti játékjellemzők
    Most csatlakozhat és bármely csoportba költözhet. Haladhat a játékon egy frakció kiválasztásával, amely radikálisan megváltoztatja az átjárást. De ugyanakkor, még akkor is, ha ugyanannak a klánnak játszik, lehetetlen kétszer ugyanúgy befejezni a játékot! A változatlanság a Reborn egyik legfontosabb jellemzője.
    Attól függően, hogy mennyire szeret legyőzni a nehézségeket, letilthatja vagy elhagyhatja az emissziót.
    Hozzáadta azt a lehetőséget, hogy csak küldetések útján szerzett ritka tárgyakat és egyedi fegyvereket vásároljon.
    A speciális menün keresztül behívott "Z" parancs azonnal rögzíti és elfoglalja az elfoglalt helyzetet, kiküszöbölve a szövetségesek közeledésére való unalmas várakozást. Ezenkívül az önnek engedelmeskedő különleges zsoldos osztagnak van valami fontos része a játék cselekményével kapcsolatban!
    Miután megszerezte az emberi lényeget és saját tudatát, Z'ONA természetfeletti erőkkel ruházta fel Scart. Különösen a hős átmehet bizonyos típusú fém kerítéseken, és leküzdheti azokat az akadályokat, amelyek az eredeti játékban leküzdhetetlenek voltak. És új neve - "Újjáéledt" - most a Zónában való új megjelenésének módjáról szól.
    Beépített jelzők és holttisztító (fegyverek maradnak, gyűjtünk - eladunk.)

    KIVÁLÓ LEHETŐSÉG MEMÓRIA ÉS OKOS KÉPZÉSRE
    A passzust az állandó információszerzés kíséri a további cselekvések elemzéséhez, amelyek sikere a fő küldetés sikerétől függ! Ezért még aktívabban meg kell barátkoznod a fejeddel!
    INNOVATÍV PILLANATOK A STALKERBEN .- MODELL
    A STALKER sorozatban először néhány adatot letölt a játékos, amikor áthalad a hálózatról, és felhasználja a játékban.
    Bemutatták az eredeti (főleg a Reborn) csalás elleni chipeket.
    A szerző olyan kódokat vezetett be, amelyek javítják a játék dinamikai hibáit. Ennek eredményeként a Reborn 2.50-ben szinte lehetetlen "megszerezni" a törött mentéseket! (Ha dinamikus hibák lépnek fel, a játék egyszerűen lefagy, és nem enged be a területre, ahol a hiba létrejött. A leküzdéséhez egyszerűen csak másik irányba kell haladnia, vagy egy másik átmeneten keresztül kell megadnia a helyet. Ez idő alatt az ok a hiba megszűnik, és a játék folytatható).
    A Zóna behatol a valóságba, az igazi pedig a Zónába! A zónában végzett keresései eredményeként a játékos kiszámítja egy igazi lány telefonját - a zóna tudatának prototípusát, amely hívható!

    ÚJ HANG
    A játékhoz néhány karakter, fegyver, szörnyeteg, sőt maga a Zóna hangjátéka is újjá lett teremtve. Mindezt profi hangmérnökök rögzítették és szerkesztették.
    A Reborn számára a zenét speciálisan kiválasztották, jól ismert és meglehetősen eredeti, és a játék helyzete függvényében dinamikusan változik a hang.

    Logikailag megalapozott és látványos vége
    Sikeres befejezése után egy egyedi epikus végső jelenetet láthat, amely a stalker modderek történetének egyik legszebbje, befejezi a játékot.
    Egyébként, ha a befejezés helyes, akkor elsőbbséget élvez a játék második részében!

    VÉGRE A REBORN A VILÁG ELSŐ FELNŐTTEK SZÁLLÍTÁSA
    Ahhoz, hogy megértsd, miről beszélnek néha Reborn hősei, jól olvasott embernek kell lenned és elegendő élettapasztalattal kell rendelkezned!
    De minden haladó fiatal is remekül érzi magát Újjászületésben! Ez a Szerző kétségtelen érdeme is.

    Tippek:
    A USER.LTX beállításokban
    Főoldal - harmadik személy nézete (segítséget nyújt a vezérlőktől)
    Vége - harmadik személy nézete (ingyenes kamera)
    Beszúrás - visszatérés az első személy nézethez
    O - induljon el a szállítás. (parkoljon autókat észak felé, az állomás felé, hogy a vezérlés ne változzon)
    Esc + F - repülés (nézd meg, amerre akarsz)
    Scroll Lock - állítsa vissza az összes készletet a földre.
    Sp. Táska helyett görgesse az időt a kívánt időjáráshoz és a napszakhoz Esc + F2

    Játékmenet tippek:
    1. A vodka meggyógyítja és leállítja a vérzést.
    2. Magának kell enned - nem mutatnak villát és tányért.
    Ha nem eszel, két nap múlva a legkedvezőtlenebb időpontban fogsz meghalni.
    (még mindig - ilyen terhelés nincs?))
    3. Hálózsák helyett Esc + F2 - előre idő.
    De másrészt éjszaka kissé izzó teleportálókat láthat.
    4. Csak az Exoskeletons típustól függően enged sok cipelést cipelni.
    Van, amelyben futni lehet.
    Célszerű olyan művészeteket keresni, amelyek csökkentik a gravitációs teret, ha sok a szajré.
    6. Nagyon sok mentés jól fog jönni. A gyors hibátlanul takarít meg munkát.
    De jobb, ha a mentést angol betűkkel és számokkal hívjuk.
    5. A legkomolyabb dolog! - Mielőtt komoly misszióba keveredne, győződjön meg róla, hogy hűvösnek tűnik!
    6. Beszélgetés. Nagyon sok új dolgot megtud.
    TANÁCS: - TAKARÍTSA SZÁLLÍTÁSÁT! A JÖVŐBEN SOKKAL HASZNOS lesz NEKED!

    A hiányzó elemek kérdéséről, amikor másikra váltanak
    - Az átmenet egy másik "hurokba" csak egy biológiai tárgy esetében lehetséges (akarati cselekedet).
    Amikor a Heg odaér, ​​inicializálja (ehhez az eseményszerűségéhez kötődik) a világok rajongóinak ezt a körét, és amikor a következő alkalommal az átmenet ebbe a "hurokba" máris kihagy minden tárgyat, mivel a valóság összekapcsolódik Scar sorsán keresztül.
    A Kövek völgye valaki más akaratának cselekedete, és nem köthető le. A cselekmény végén kiderül, miért.

    DOPPELGANGER. TÖRTÉNETI VONALOK KÖZÖTT.
    Nos, majdnem három hónap telt el a játék megjelenése óta.
    A témával kapcsolatos megtekintések száma általában eléri a 100 000-et, és a játékosok többsége még mindig nem tisztázott abban, hogy a játékunk történetét hogyan itatják.
    Eközben a Reborn új részének cselekménye rosszabbul fordul, mint az első rész.
    Er soha nem hozta nyilvánosságra, vagy inkább nem írta le, mit művelt a játék során,
    és minden teszt és játék kiadása előtt egyetlen válasza volt - játssz és tudd meg.
    Természetesen sokat tanulhat, ha elmélyül a játék erőforrásaiban. De amikor az Újjászületett Zónában találja magát, valamiféle varázslat kezdődik.
    És hogy ne vesszen el a végtelen titkok, meg kell próbálni összerakni a három hónapos Doppel-ismeretség tapasztalatait.
    A játék első helyén - a Radar Bunkerben a Scar kapja meg az első feladatot
    - Gyűjtsön össze 6 olyan dokumentumot, amelyek bármely árulás következtében az O-tudatosság laboratóriumaiból kerültek a Zónába,
    vagy ennek a szervezetnek valamiféle belső leszámolása.
    Nevezzük ezt az első történetnek.
    A második helyen, amelyet Leshy-élnek hívunk, megkapjuk a második feladatot - megtalálni az összes átmenetet a megváltozott zónában.
    Ez a második történet.
    Mindkettő, mire a GG elhagyja a Leshy-élt, a "rejtett" feladatok formátumába megy. Vagyis a jelük nem létezik a PDA-ban, csak emlékezni kell rájuk.
    De ezen kezdeti és kifejezett feladatok mellett létezik egy szuper feladatág is, amely valójában
    és arra a pillanatra mozgatja Scar-ot, amikor megjelenik Zarka mellett a Doppelganner hatalmas kiterjedésében.
    Ehhez emlékezzen arra, hogy mi történt a Zóna új történetének első részében, amelyet "A halál tárgyai" (2010) és "Egy másik út" (2011) címmel tettek közzé.
    Mindkét játéknak ugyanaz a vége. Az a zóna, amely a körülmények egybeesése eredményeként jutott eszméletére, tudva, hogy a következő mega-kitörést az O-tudat rendezi annak érdekében, hogy eltörölje a személyiségét, három legerősebb műtárgyba zárja tudatát, és felkéri Scart, hogy éljen később, a Kizárási Zóna több kulcs- és legendás karakterének segítségével.
    Az események furcsa anomáliával zárultak a Preobrazhensky-híd végén, ahová Zarka és Shram érkeztek.
    Itt kell jeleznünk mindannyiunk számára, hogy a zónában van egy fő elengedhetetlen a cselekedeteinkhez - ez a Zóna által nekünk adott három tárgy megőrzése és az újjáéledéséhez szükséges emberek összegyűjtése.
    A "Reborn" eseményeinek első része óta tudjuk, hogy vannak olyan hatalmas szervezetek, amelyek pont az ellenkezőjét akarják:
    Az Idő figyelése meg akarja akadályozni a Zóna elméjének újjáéledését, és antagonistáik - a titokzatos Zarka élén álló "Leave Unengenged" szervezet ennek az ellenkezőjét akarja.
    Ez a történet, amelyet küldetések sehol nem jeleztek, abban a játékban, amellyel először találkozunk a Shooterrel folytatott beszélgetés során, akit a közelmúltban ott letelepedett Debt-ot letartóztattak a Bar-ban történt lövöldözés miatt.
    Itt láthatjuk a REBORN egy teljesen új cselekményének szoros összefonódását a STALKER eseményeinek kontextusával, nevezetesen a csernobili árnyékok cselekményével, amelyben azt a képet látjuk, amelyet a Dopelganner Zónában tett cselekedeteink alkotnak.
    Mi vagyunk azok, akik segítenek Dolgnak az Agropromtól a Bar felé haladni, és szétszórt különítményeiket összegyűjteni a Zóna mélyén (találkozunk Zulusszal, a ZP egyik hősével is). Segítünk a raktárakban lévő Freedom bázis felszerelésében Lukasz vezetésével.
    Így teremtjük meg a csernobili árnyékok valóságát ... De! A játék cselekménye megmutatja, hogy minden sokkal, de sokkal bonyolultabb, mint az eredeti "stalker" cselekményeiben.
    Az egyszerű cselekményekkel ellentétben a valóság itt többrétegű. A GG és a stalkerek cselekedetei folyamatosan új valóságokat szülnek.
    És természetesen a legmeghatározóbb események azok, amelyeknek jelentése van a Föld történelmének elágazási pontjaiban.
    Például cselekedeteinkkel a történelem egy teljesen új ágát nyitjuk meg. Azt, amelyben a Harmadik Birodalom vezetését megcáfolhatatlan bizonyítékokkal mutatták be a második világháborúban elszenvedett vereségükről.
    Ennek eredményeként született meg egy párhuzamos valóság, ahol a Szovjetunió és Németország külön békét kötött 1941-ben, és megújította az agresszivitási paktumot.
    Ezt követően Németország le tudta hozni a Wehrmacht összes erejét Anglián. 1942 májusában pedig Nagy-Britanniát hódították meg, csakúgy, mint Európa többi részét. Az egyedül hagyott és az erőviszonyokat mérlegelő Egyesült Államok ravasz lépéseket tett, hogy elkerülje Japán és Németország közvetlen beavatkozását. Rooseveltet megbuktatták, és az amerikai nácik hatalomra kerültek a következő választások eredményeként. Gerhard Kunze, a Német-Amerikai Unió vezetője lett az elnök.
    Mindezek eredményeként nem a dollár lett a világ pénzneme a második világháború következtében, hanem az orosz-német bank Reichs-rubelje.
    Nem az angol lett a nemzetközi kommunikáció nyelve, hanem a német. Nem a Szovjetunió és az amerikaiak repültek az űrbe, hanem a Szovjetunió és a németek.
    A béke fenntartása érdekében minden problémás területen létrehozták a DRP közös katonai erőit, amelyek a Wehrmacht és az NKVD csapataiból álltak.
    A Zóna sokéves kutatásának eredményeként világossá vált, hogy nemcsak területileg terjeszkedik, hanem az idő mélyebb rétegeire is hatással van, sőt más alternatív valóságokban kihajt. A német tudós, a Slough-okról beszél erről Schrammal.
    Ugyanakkor kezdjük megérteni a Mocsárorvos-monda eredetének természetét. Kiderült, hogy annyira titokzatos és megfoghatatlan annak köszönhetően, hogy egy alternatívából hatol be a valóságunkba, és olyan események "vonzzák", amelyek a beavatkozását igénylik.
    De visszatérve a Zóna új kalandjainak első keresésére. Ez a hiányzó monolit különítmény dokumentumok gyűjteménye.
    Hogyan gyűjtsön? Emlékeztetünk arra, hogy a Clear Sky játékban kóborolva a legváratlanabb és legmegfelelőbb helyeken láttuk az elhalt monolitok holttesteit.
    Magában a Clear Sky játékban nem találunk erre magyarázatot. De megtaláljuk Doppelgennerben. Ebben van az idők és a cselekmények összekapcsolása. Er a ChN fejlesztők hanyagságából logikusan megmagyarázott történetet készített. És most, emlékezve arra, hol láttuk a monolit katonáinak holttestét, hat dokumentumot gyűjtünk össze. Sőt, közülük kettő a mocsarakban található, és csak akkor kaphatja meg őket, ha megváltoztatja a valóságot a Holt kordonon, és megváltoztatja azt, ami miatt a fent leírt alternatív valóságban találjuk magunkat, ahol a DRP csapatai uralkodnak.
    Ott megtaláljuk a Zóna (végül is ő is legenda) tudatának felelevenítéséhez szükségeset, a Mocsárorvos. És a Psi-Fist projekt két hiányzó dokumentuma.
    Bárhol is gyűjtöttünk hat dokumentumot a hátizsákunkba, mindig üzenet jelenik meg arról, hogy a feladatot elvégeztük, és a dokumentumokat vissza kell adni az O-tudatosság alkalmazottjának.
    És itt láthatjuk összefonódni egy másik történettel - azoknak a szereplőknek a feltámadásával, akiknek életben kell lenniük ahhoz, hogy részt vehessenek a Zóna tudatának feltámadásának rituáléjában.
    Az egyik alkotóelem - egy Arrow Fang barát és szövetséges feltámadása vezet minket a végrehajtás során az Archer csoport valódi gyorsítótárához tartozó hozzáférési kártyák birtokába, amely egyáltalán nincs az Agroprom kazamatáiban (hamis gyorsítótár ), de a szinte állandó védett pszi-sugárzástól a lötyögő stalkerek Radar ...
    Az itt bemutatott áttekintések története olyan biztos módszert tárt fel ezen a küldetésen, hogy le kell jutnia a Radar Bunkerbe, mind a 6 dokumentummal, a Strelka csoport ugyanezen gyorsítótárából a teleporton keresztül a harmadik szintig. Az O-lelkiismeretes ember türelmesen vár minket, és gond nélkül átadjuk neki a dokumentumokat, útközben sok érdekes információt tanulva a vele folytatott beszélgetésből. Például a kísérletekről, a kiugró értékekről és arról, mi vezet azok megjelenéséhez.
    A karakter feltámadásának sora nagyon egyszerű. Luka művészvadász találkozik elsőként. Az infoscanner tájékoztat minket a feltámasztás szükségességéről. A Fangról (akit alternatív valóságban öltünk meg) és a Szellemről, aki Amber alatt halt meg, a Shooter meséli.
    A feltámadás után ezek a szereplők eltűnnek, amíg meg nem találkoznak a Dopel második részében.
    A mocsári orvos a mocsáron folytatott artikulálatlan beszélgetés után szintén eltűnik (várjuk a harmadik nap végét és elhagyjuk a mocsarat), és a második "rejtett" feladat teljesítetlen marad számunkra - a térképen megjelölni az összes átmenetek az új zónában.
    Természetesen ezt a feladatot át kell adni annak a FEYK-nek, aki kiadta. Vagyis a Lesha Területen. Maga Fake egyáltalán nem érdekli, hogy kalandjaink során több párosával találkozunk.
    Valamilyen oknál fogva eszembe jutott egy ugyanazon karakterből álló, csak különböző realitásokból álló "raj" gondolata, amelyről Golovacsev annyira magával ragadóan írt tudományos-fantasztikus regényeinek sorozatában.
    Mielőtt megtudnánk az átmeneteket, Fake nem hajlandó beszélni.
    Az átmenet tapasztalatai alapján világossá válik, hogy feltétlenül meg kell látogatnia a "Térkép őrzőit", és alternatív időhurok között meg kell nyitnia a lábával a legtávolabbi szakaszokat.
    Miután sikerrel jártunk, Fake emlékeztet arra, hogy kívánatos lenne találkozni a STALKER'a leglegendásabb szereplőjével, természetesen ez a Shooter.
    Semmit sem sejtve visszatérünk az ügyvédi bárba, és ... itt ér a legnagyobb megrázkódtatás ... IGAZ Lövő vár ránk, és ő egyenesen azt mondja, hogy a Lövész, akinek a képéhez a Call of Pripjat, NEM AZ!
    Itt hivatalosan véget ér a "Doubles" játék első része.
    És találkozhat egy igazi Shooterrel is, és nem beszélhet vele, hanem szabad játékot kereshet, meghódíthatja például a DRP zónáját, vagy elvégezheti a zsoldos küldetéseit.
    Folytathatja Szaharov feladatait, hogy még mindig visszanyerje emlékezetünket. Míg Szaharov sora azon mozog, hogy ez a különc miért követelt tőlünk hárommilliót, az irányítók agya, akik meggondolatlanul eladták az egész játékot valamilyen ismeretlen személynek, és a Horror legritkább szeme ...
    A játéknak is sok szereplője van, a találkozás, akivel az ikrek második részében számítunk. Ezek Olga és Valerien, és a Farkas és az Erdész, és a Hamis és a Kalap, és Zarka és Askold, és a Macska és a Szakáll ...
    A Strelkóval váratlan meglepetés fényében ezek a jövőbeli találkozók olyan cselekmény-fordulatokat kínálnak számunkra, amelyek teljesen elképzelhetetlenek voltak egy ilyen döntő előtt.

    Indulás:
    FIGYELEM A JÁTÉKOSOKRA - AKINEK 100 HÁLÓZATBAN EGY MINDEN HATÁROZAT, VAGY VALAMI HASZNÁLATA EGY HATÁLYBAN
    a játék összeomlik, mert a játékos hátizsákjában lévő sok i-eszköz ilyen összeomlást okoz

    A kód:
    0023: 041C14B8 xrGame.dll, CDialogHolder :: shedule_Scale ()

    diagnózis - dviglo CHN nem húz.
    Hadd emlékeztessem önöket, hogy az eredetiben 12 helyszín volt, és 62 van.
    Ugyanezen okból (a használt azonosítók számának korlátozása) a játékot 2 részre osztották.

  • Laris2

    senior tag

    Repülő módban, nemcsak a pályák felett repkedhetsz, hanem bemehetsz az épületekbe, földalatti helyiségekbe is. Csak egérrel irányítható, és tulajdonképpen nem is te repülsz hanem egy drónt irányítasz. Felderítéshez is használható. Esc+F gombal be, ill. ki kapcsolhatod.

    [ Szerkesztve ]

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16297 üzenetére

    Én amikor leengedtem jött vagy nyolc monolitos, de nekem sem történt semmi. Még limanszkba sem tudtam átmenni. Bár én fentebb átkeltem a folyón, és úgy próbálkoztam. A teleportot felvetted a vörös erdei bányában? Az erdésznél a korlátról jutsz el oda.Lehet az kell Szaharovhoz. Jártam az üvegalagútban érdekes helyszín. Találkoztam ott Olgával, meg Zarkával is de ő halott. Lehet őt is fel kell éleszteni. A tündérvölgyben 4 átjáró is lett, ahogy kinyírtam a tündéreket. Annak ellenére, hogy PDA most nem volt a ház melletti ürgénél.

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16302 üzenetére

    Volt már ilyen feladat. meg nem tudnám mondani melyik modban. Lényeg Valamelyik irányba a falhoz mész, Eltereportál a bányába, ott van három teleport. Óvatosan menj a falhoz, és végig a fal mellett menj. Jobbra tarts. Eléred a teleportgolyó helyének a bejáratát, itt viszont balra a fal mellett menj. A végigjátszásnál, inkább csak a sorrendet figyeld. Utána Agronomban megmented, elkíséred a tudóst. Beszélsz vele. Az ablakánál használod a golyót, majd a benti teleport elvisz Szaharovhoz. Mielőtt visszateleportálsz a labor tetején lévő teleportal, menj a marótárcsás kotró felé, és beszélj a pincében a kereskedővel Legyen300000 rubeled. Le van minden fordítva, ha nem magyar, jelezd. Az Agronom vasúti alagútjából eljuthatsz az üvegalagútba is. Szerintem a leglátványosabb pálya.

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16306 üzenetére

    Ez tényleg nem működik, próbaképp megnéztem a tanknál sem működik a teleport nálad.
    Nem adom föl, útána járok, ha lesz több időm. :F :) :F

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16310 üzenetére

    [link] Két mentést küldök, egyik a teleportos, a másik egy kordoni mentés. Onnan elmehetsz egyből Agronomba, és kezdődik egy hosszú feladatsorozat, ami le is zárja az első részt. Azért nézni kell a végigjátszást, és elolvasni, a feljebb található ezekkel a feladatokkal kapcsolatos kommenteket. Pár hibát észrevettem, mármint amit én hibának gondolok. A zsoldosok ellenségesek, a kísérők sehonnan nem visznek el a Kordonba, Olga is ott ül, holott az üvegalagútban lenne a helye. Lukenél, aki ott van a snork odu bejáratánál nem kapjuk az életrekeltéssel kapcsolatos SMS-t.
    Azt én sem értem, hogy ez a végigjátszós fickó honnan veszi az infókat, hogy hol vannak teleportok, és hová visznek, és mikor merre kell menni. (lehet szóban is kapnak infokat?)

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16313 üzenetére

    A mentéseid nem lesznek jók. A Sidoros mentéssel simán végig lehet játszani, én már az x18-ban vagyok, innen még Szaharov és vége az első résznek.

  • Laris2

    senior tag

    Az x18 után, ami a kövek völgyében van vége az első résznek. Szaharov felé útközben jön egy SMS, érdeklődjek a feltámadás műtárgy holléte iránt, keressem meg és használjam. Ezt az Agronomban kaptam. Szaharov a kapott doksival átment egy másik helyiségbe, kiértékelni azt, vagyis hogyan tudja visszaállítani Scar emlékezetét, hogy fény derüljön mi történt vele az erőműben, és után. Közben fel lehet deríteni a zóna alatti világot, (ez Szaharov kérése) keresni a műtárgyat, Ghostot Fangot stb. A BTR-hez a javítókészletet Szaharov adja.

  • Laris2

    senior tag

    válasz ' Tzs , #16319 üzenetére

    Jelzi a térkép a tudósok helyét, menj egyből a mocsári átjáróhoz, és megjelennek.
    Speki, küldj egy beszéd részletet, hogy tudjam mit kell keresni. Én még nem jártam arra.

  • Laris2

    senior tag

    válasz ' Tzs , #16322 üzenetére


    A sidor mentést használd. Elmész Agronomba a snork oduhoz, felső kép, és nézd meg a térképen a jelet oda kell menned. Kipróbáltam működik.
    Speki, szerintem akkor dob be egy SMS-t a játék, ami val.szeg hibás. Azért fagy ki.

  • Laris2

    senior tag

    Csak egy infó. Fang feltámasztásához szükséges műtárgy az x18-ban van . Ehhez a lépcsők alatt található teleport gömb visz el.
    Shield, oroszból fordítom, de az egész játéknak ilyen zsargon szövege van, marhára nehéz értelmezni. Ezt azért kipofoztam, de még fordítgatok egy keveset, és linkelem. Örülnék ha te, és még sokan beszállnának, számítanának az észrevételek, ötletek, merre mit és hogyan.
    Sensut, az elfelejtett erdőben az erdészházzal szemben levő barlangból kezdődik a labirintus. Nem nehéz feladat, mert a stalkerek kísérnek végig benne. Egészen a kódolt ajtókig. A kódot csak ők ismerik, nem árulják el. Innentől nem lesz egyszerű a történet.

  • Laris2

    senior tag

    [link] Fordítva az Elfelejtett erdőben a labirintus, K Pripyatban, és Jupiteren Fang keresése, és pár javítás. Kelet Pripyatban használni kell a megvásárolt helyi teleportokat, egy újabb teleport golyó megszerzéséhez. (olvastam, volt egy szöveges végigjátszás, de törölte a játék készítője, valami jogvédelemre hivatkozva) Elvileg ott kellett volna lenni a főkönyvtárban.

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16332 üzenetére

    Akkor rohanhatsz egyenesen az elfeledett erdőbe, az erdész házával szembeni barlanghoz. Onnantól egy darabig nemigen lesz időd rohangálni. Meg kell mentened, vagy segítened kell egy stalker csoportnak, hogy kijussanak a labirintusból. :)
    Négy feltámadás műtárgy kell, a negyedik a tündér csajszi. Miért? Szólj ha sikerült eljutnod a mocsarakba a doktorhoz. Ő meg Szaharov hozzák össze ezt az újra élesztést, de ez nem mostanában lesz. :D

    [ Szerkesztve ]

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16336 üzenetére

    Szerinted mit jelent ha Zarka (vele beszéltünk a játék elején)meghalt az üvegalagútban? :F új játék? :D Így is, úgy is cumi! :(( Még az első agronomi feladatnál az iker Szakáll említette az üvegfolyosót, hogy a zónában lévő nők oda kerülnek. Ebben a játékban, úgy tűnik, hogy a fontos küldiket is csak úgy megemlítik, (mert úgy gondolta a mod készítője, vagyunk olyan műveltek, hogy mindenre megfelelően reagálunk ) Lényeg nálam Zarka meghalt a a folyosóban. Az egy nagy átlátszó labirintus, sok mutánsal. A te játékodban megmentettem, de abban más hibák vannak.
    Az üvegalagútba csak a CoC-os kinézetű Agronomból lehet eljutni. Tehát Yantar vissza Agronom alagút.

    [ Szerkesztve ]

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16338 üzenetére

    Megmentettem, de eléggé a játék elején. ráadásul észrevettem, hogy elhagytam egy teleport gömböt is, és ez neked is okozhat problémát. :F Kellene ehhez valami játék leírás!

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16340 üzenetére

    Pedig ott van, kikerülgeted az anomáliákat, és legbelül van a teleport. Átkerülsz egy másik a Fotográfból ismert alagútba, ott a második sikertelen kijutás után kapsz egy SMS-t, ami új átjárót jelez ez visz az üvegalagútba. Ebben a játékban még véletlenül sem egyszerű semmi!!!
    Tzs: Elkíséred a tudóst a Yantari átjáróhoz. A két kísérőjével nem kell foglalkoznod, majd elmész te is a mobil laborba.

    [ Szerkesztve ]

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16345 üzenetére

    Annak a folyosónak a végén, ahol kinyírod a mutánsokat van egy teleport, ami a kat. raktárakba visz. Az erőműben, kb hol szerezted az újraélesztős DRP-s készüléket, és a bontás gömböt? Én még nem jártam az erőműben. Újrakezdtem, aztán mégsem, mert nem minden új játék indításakor tölti be a pályákra a Rejtekhelyeken lévő PDA-kat, és egyéb cuccokat. Én pont beleszaladtam ebbe, és olvastam is róla. Valszeg te és Sensut is így jártatok.

  • Laris2

    senior tag

    válasz ' Tzs , #16354 üzenetére

    Az a jégkristály egy bontás teleport gömb, felveszed, használod és kihoz. 7db ilyen van ezek kellenek a végén. Az irányító agyból is kell 10db , és 5 polgeszterita szem is Szaharovnak, egyébként ő adja a belépő kártyát az x8-ba.

  • Laris2

    senior tag

    válasz Sensut #16361 üzenetére

    Az OP-2.1-re gondolsz, én játszogattam vele, pár pályát bejártam, szebb a grafikája, a barlang is sokkal átláthatóbb, nem olyan összemosódott, mint az eredeti.
    Speki: Azt a mentést amelyikben Zarkát megmentetted elküldhetnéd, mert nálam már egy kisebb káosz alakult ki a mentésekkel, ráadásul két napja nem tudom átcsalogatni a szolgálatosokat vadvidéken a tüzes alagúton. :W

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16364 üzenetére

    Én elég hamar eljutottam a labirintusba, és ott voltak a hullák. Nekem úgy sikerült kinyittatnom az ajtót, (mivel az ajtó mögött egy vérszívó van, és nem mer miatta odamenni a stalker) feljebb mentem egy szintel, és követett a vérszívó. Így oda mert menni, és kinyitni.
    Köszi a mentést., szerintem a mocsári dokival mindenképp kell beszélned, és Szaharovnak is lesz ebben valami dolga.

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16366 üzenetére

    Az "erdész" házával szemben lévő barlang bejáratánál kilövöd a pókokat, leugrasz bent a teleportba, az elvisz a labirintusba. Beszélsz egy stalkerrel, ő megkér hogy vezesd el a társait a kódolt ajtókhoz. Én is oda igyekszem, de nem emlékszem, honnan kel az elfeledett erdőbe menni.

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16366 üzenetére

    Az "erdészházzal" szembeni barlangból mentél a labirintusba? Mert ott beszélsz egy stalkerrel, aki megkér hogy vezesd el a társait a kódolt ajtókhoz. Én is oda tartok, de elfelejtettem, vagy meg sem jegyeztem honnan lehet eljutni az elfeledett erdőbe.

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16373 üzenetére


    Köszi az infót. Találtam a sokszögben feladatokat, azt elvégzem, és utánna jön a labirintus A tudós nem mondta meg de látszik, hogy Idekerült a csajszi az Agronomból. Alul szabadtéri kívánságteljesítő.

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16375 üzenetére

    Én is csak addig jutottam, de belül feljebb még van két kódolt ajtó.

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16378 üzenetére

    Átmentem limanszkon, majd a radar2-őn be a laborba, onnan ki és a generátorok északi kijárata a Sokszög O-tudathoz vitt. Egyből jöttek az SMS-ek. Egy furcsa öltözetű rádiós kiscsajt kell megmenteni, vagy beszélni vele + a lezuhant heli. személyzetet.

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16381 üzenetére

    Amit linkeltél végigjátszást. a 11-es fejezetben mutatja az átjárót a mocsarakba. Zatonon a benzinkút melletti szakadékban a tartály melletti teleport elvisz valamelyik Kordonba, ott átmész a síneken az ATP felé, majd egyből balra, átugrasz a kerítésen, és egy völgyes rész felé lesz a mocsarakba vezető teleport. De addig, rengeteg feladat lesz, többek között fangék életre keltése a labirintusban. Ha lehet hinni ezeknek a videóknak. Én most kevesebbet érek rá játszani, és ki is estem a játék ritmusából, de azért figyelem hogy haladtok Tzs-vel. Hétvégétől majd belehúzok.

    [ Szerkesztve ]

  • Laris2

    senior tag

    válasz Sensut #16387 üzenetére

    :O Nekem ez van, ez is 2018-as. Viszont itt a híd mellett nem PDA-van Fenrir keresésével hanem egy katonai doksi. A grafika itt is jó. A középső képet azért tettem be, mert nem gondoltam volna, hogy ott van a barlang, ahol a Tajny Putban is.Aztán hogy a Szkadovszkos akrobatikus feladatok is benne vannak-e azt nem tudom.

  • Laris2

    senior tag

    válasz Sensut #16392 üzenetére

    Igen ez az OP2.1 csak a grafikát tuningolta, le is törlöm. Nem igazán akarok neki ugrani a Fenrires feladatoknak, nagyon rá kell arra hangolódni, viszont van pár feladat, ami nekem kimaradt, de érdekel. Elvileg ez egyből játszható, vagy kell hozzá még valami patch?
    Speki: Az hogy az én mentésemmel folytattad a játékot, attól még a telepítésed hibás. Végül is végig lehet játszani, anélkül hogy nem spavnolódnak be a tárgyak, PDA-k mert a játék teljesítettnek tekinti a feladatot, csak mivel nem jelenik meg nem is tudod elolvasni, és még kevésbé érted az amúgy is eléggé érthetetlen történetet. De ne add fel. A lényeg, meg kell szerezni azt a hat doksit az O tudatnak három a kordonon van, és Strelok is segít a haverjaival. Zavaró a sok mellék küldi, amiből azért némelyikre szükség van. Az orosz topikban azt olvastam, hogy nincs végigjátszási sorrend, de valahogy mégis be kell tartani valami fontossági sorrendet, mert a főkarakterek is eléggé halandók.

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16395 üzenetére

    Találtam pár sort, ami segíthet a játék jobb megértésében.
    " Zóna új kalandjainak első keresése, a hiányzó monolit különítmény iratgyűjteménye.
    Hogyan lehet összegyűjteni? Emlékeztetünk arra, hogy a Clear Sky játékban kóborolva a legváratlanabb és legmegfelelőbb helyeken láttuk az elhalt monolitok holttesteit.
    Magában a Clear Sky játékban nem találunk erre magyarázatot. De megtaláljuk Doppelgennerben. Ebben van az idők és a cselekmények összekapcsolása. Er a ChN fejlesztők hanyagságából logikusan megmagyarázott történetet készített. És most, emlékezve arra, hol láttuk a monolit katonáinak holttestét, hat dokumentumot gyűjtünk össze. Ráadásul közülük kettő a mocsarakban található, és csak akkor szerezhetjük be őket, ha megváltoztatjuk a valóságot a Holt kordonon, és maga a változás változik, ami miatt a fent leírt alternatív valóságban találjuk magunkat, ahol a DRP csapatai uralkodnak.
    Ott megtaláljuk a Zóna (végül is ő is legenda) tudatának újjáélesztéséhez szükségeset, a Mocsárorvost. És a Psi-Fist projekt két hiányzó dokumentuma.
    Bárhol is gyűjtöttünk hat dokumentumot a hátizsákunkba, mindig üzenet jelenik meg arról, hogy a feladat teljesült, és a dokumentumokat vissza kell adni az O-tudatosság alkalmazottjának.
    És itt láthatjuk összefonódni egy másik történettel - azoknak a szereplőknek a feltámadásával, akiknek életben kell lenniük ahhoz, hogy részt vehessenek a Zóna tudatának feltámadásának rituáléjában.
    Az egyik alkotóelem - Strelok Fang barát és szövetséges feltámadása vezet minket a végrehajtás során a Strelok csoport valódi rejtekhelyéhez tartozó hozzáférési kártyák birtokába, amely egyáltalán nincs az Agroprom kazamatáiban (hamis rejtekhely ), de a szinte állandó védett pszi-sugárzástól a lötyögő stalkerek Radar ...
    Az itt bemutatott áttekintések története olyan biztos módszert tárt fel ezen a küldetésen, hogy le kell jutnia a Radar Bunkerbe, mind a 6 dokumentummal, a Strelka csoport ugyanezen rejtekhelyéről a teleporton keresztül a harmadik szintig. Az O-lelkiismeretes ember türelmesen vár minket, és gond nélkül átadjuk neki a dokumentumokat, egyidejűleg sok érdekes információt tanulva a vele folytatott beszélgetésből. Például a kísérletekről, a kiugró értékekről és arról, hogy mi vezet a megjelenésükhöz.
    A karakter feltámadásának sora nagyon egyszerű. Luka művészvadász találkozik elsőként. Az infoscanner tájékoztat minket a feltámasztás szükségességéről. A Fangról (amelyet alternatív valóságban öltünk meg) és Ghostról, aki Yantar alatt halt meg, a Strelok meséli.
    A feltámadás után ezek a szereplők eltűnnek, amíg meg nem találkoznak a Reborn második részében.
    A mocsári orvos a mocsáron folytatott artikulálatlan beszélgetés után szintén eltűnik (várjuk a harmadik nap végét és elhagyjuk a mocsarat), és a második "rejtett" feladat teljesítetlen marad számunkra - a térképen megjelölni az összes átmenetek az új zónában.
    Természetesen ezt a feladatot pontosan annak a FEYK-nek kell átadni, aki kiadta. Vagyis a Lesha (erdész)Területen. Magát Fake egyáltalán nem érdekli, hogy kalandjaink során több párosával találkozunk.
    Valamilyen oknál fogva eszembe jutott egy "raj" gondolata, amely ugyanabból a karakterből áll, csak más-más valóságból, amelyről Golovacsev olyan lenyűgözően írt tudományos-fantasztikus regényeinek sorozatában.
    Mielőtt megtudnánk az átmeneteket, Fake nem hajlandó beszélni.
    Az átmenet tapasztalatai alapján világossá válik, hogy feltétlenül meg kell látogatnia a "Térkép őrzőit", és alternatív időhurok között nyissa ki a lábával a legtávolabbi szakaszokat.
    Miután sikerült, Fake emlékeztet bennünket, hogy kívánatos lenne találkozni a STALKER'a leglegendásabb szereplőjével, természetesen ez a Strelok
    Semmit sem sejtve visszatérünk a bárba, és ... itt ér minket a legnagyobb megrázkódtatás ... IGAZ Strelok vár ránk, és ő egyenesen azt mondja, hogy a Strelok, akinek képéhez a Pripjat-hívás hozzászokott. , NEM AZ!
    Itt hivatalosan befejeződik a "Doubles" játék első része.
    És találkozhat egy igazi Strelokkal is, és nem beszélhet vele, hanem elmehet keresni a szabad játékot, meghódíthatja például a DRP zónáját, vagy teljesítheti a zsoldos küldetéseit.
    Folytathatja Szaharov feladatait, hogy még mindig visszanyerje emlékezetünket. Míg Szaharov sora azon mozog, hogy ez a különc miért követelt tőlünk hárommilliót, az irányítók agya, akik meggondolatlanul eladták az egész játékot valamilyen ismeretlen személynek, és a Horror legritkább szeme ...
    A játéknak is sok szereplője van, a találkozás, akivel az ikrek második részében számítunk. Ezek Olga és Valerien, és a Farkas és az Erdész, és a Hamis és a Kalap, és Zarka és Askold, és a Macska és a Szakáll ...
    A Strelkóval váratlan meglepetés fényében ezek a jövőbeli találkozók olyan cselekmény-fordulatokat kínálnak számunkra, amelyek teljesen elképzelhetetlenek voltak egy ilyen döntő előtt."

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16397 üzenetére

    Nekem megvolt az a horror legritkább szeme, meg az a gaus fegyver is amit emlegetnek a leírásokban, hogy fontos az utolsó csatákban. :F A gauss nulla rubelt ér, és az a tulajdonsága, hogy rendkívül rövid a feltöltési ideje. Megvannak egy félretett régebbi elmentésemben.
    Tzs: bontások helyei. 1., Agronom a földalatt, a rácsos ajtó mögött. 2., Strelok búvóhelyéről elteleportálva az aluljáróban van megtalálod egyből a feső szinten. 3., Az erdőben a bányában, a lift felől lehet eljutni oda. 4., Az erdész adja. 5., Az x18-ban a lépcső alatt. 6., Pripyaatban, a teleport visz el hozzá, egy kristályos anyagnak látszik A hetediket Speki tudja, az erőműben valahol.Érdekes hogy az erőműt gyakran állomásnak nevezik.

  • Laris2

    senior tag

    válasz Sensut #16400 üzenetére

    Köszi az infókat, a Reborn után ez következik, de a fordításba nem megyek bele, úgy gondolom nem lenne tisztességes, hiszen Gery munkája ebben vastagon benne lenne. A Zatonos, és a Fenrines feladatokat nagyrészt lefordítottam, de ezt a rohadtul hosszú, fárasztó, és nem is igazán érdekes részt nem fogom többször végigvinni, ami inkább kihívás, amit rohadtul útálok. Elnem bírom viselni ezt a három szót. "kihívás" "kiválasztott" és "küldetése" van. :D

  • Laris2

    senior tag

    válasz ' Tzs , #16407 üzenetére

    Intézkedjél, nekem most kevés időm van rá, másfél hete alig játszottam, csak bele- belejátszottam speki mentéseibe. Fordítani meg szinte semmit. Ha elkezdem, valszeg új játékkal, mert teljesen elvesztettem minden fonalat. Felhasználva a sok észrevételeket, amiket írtatok.

  • Laris2

    senior tag

    válasz ' Tzs , #16409 üzenetére

    Olvastam róla, azt írja 7.64 előtt érdemes végigjátszani a 7.62-est, vagy a7.63-as verziót. Viszont itt a Reborn 2.52 2016 évvégi kiadás Sajnos csak oroszul.


    A szöveg hozzá.
    Bővítette a régi helyek határait - a GG áthaladása miatt a szögesdróton. A határkereszteződéseken túl található az interlokációs átkelők többsége.
    Ezenkívül a Szerző két új helyet adott hozzá, amelyek nem állnak rendelkezésre az eredeti CHN-ben!
    - A helyek közötti átmenet megváltozott, és egyáltalán nem vezetnek oda, ahol megszokhattuk.
    - Sok rejtett átmenet-teleport vezetett be, miután áttanulmányozta a zónát a számodra legkényelmesebb útvonalakkal.
    - Új tulajdonságokkal rendelkező tárgyak. Aktiválásuk képessége lehetővé teszi saját rendellenességek létrehozását.
    - Új szörnyeket adott hozzá, a régiek pedig megerősödnek és további tulajdonságokat kapnak.
    - Új anomália - "Death Zone", új látványtervvel!
    - Bevezett egy új típusú küldetést - "Escort" (kísérje és őrizze a játék hőseit a szükséges helyre).
    - Új résztvevõi vannak az eseményeknek - a "Hagyd büntetlenül" szervezet és antagonistáik.
    - A játékba női karakterek kerülnek be, akik körül a cselekmény nagy része kialakul.
    - A szereplők viselkedése természetesebbé vált, és sok új perzsát vettek fel küldetéseikkel!
    - A stalkerek halálának animációi nagyon látványosak (a szerző beállítása).
    - A mod egyedülálló fegyvert mutatott be, amelynek több típusát kifejezetten a Reborn számára fejlesztették ki. A fontos küldetések átengedése és végrehajtása nélkülözhetetlen tulajdonság.
    - A stalkerek és a katonaság közötti konfliktus és Galetsky eltűnése miatt az ukrán hadsereget ideiglenesen orosz különleges erők váltották fel.
    - A titkos élelmiszer-ellátás megszűnt, az élelmiszerekből most hiány van. A mutánsok vadászata az egyik módja annak, hogy ne haljunk meg az éhségtől!

  • Laris2

    senior tag

    válasz ' Tzs , #16411 üzenetére

    Szerintem mi az első résszel játszunk, de a szövegfájlok alapján a második rész is ebben van. A 7.64, egy átpofozott, javított változat.

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #16406 üzenetére

    Szia, emlékszel még, kb hol található Ghost életre keltő műtárgya?

Új hozzászólás Aktív témák