- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- TCL LCD és LED TV-k
- Mini-ITX
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Autóhifi
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
it Az EU monitorozza azokat az intézkedéseket, amelyeket a választási tévinformációk ellen alkalmaz a Meta.
-
PROHARDVER!
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz Yutani #35620 üzenetére
Semmi gond nincs azzal a fiktív tudósnővel, elvégre ez nem egy dokumentum film, hanem egy játékfilm, ami valós történéseken alapul. Egy csomó apró dolog hibázik még benne, de attól még oltári, mivel a nagy része a valóságot ábrázolja. Nekem a szőröm akkor állt fel igazán, amikor az ólomkoporsókat betonozták bele a földbe. Tudtátok hogy Marie Curie-t és a férjét is ólomkoporsóba temették el.
-
Sensut
őstag
válasz FeketePok #35631 üzenetére
Így igaz, és még lehetne sorolni. Én csak azt nem értem, hogy ez a hirtelen előkerült sok okos hol kussolt 30 évig. Most, hogy valaki végre képernyőre vitte ezt a sztorit, annyi okos megjelent szerte a világban, mint a szarás és összehordanak mindenfélét, mintha értenének is hozza. Vannak csúsztatások is a filmben, az igaz, de ki f.szt érdekel, ha az jó? A teljes igazság sosem fog kiderülni az tuti, mert meg vagyok győződve, hogy azt senki se tudja. A nagy intézmények úgy bepánikoltak akkor, hogy egymás ellen kezdtek dolgozni és azt se tudták ki kivel van a végén. Ha csak rajtuk múlott volna, meg az ilyen nagyokosokon, akik ma pofáznak, mi mind halottak lennénk. Erről szól a film és ezt szépen körül is írja.
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #35657 üzenetére
Csak az akarom kérdezni, hogy honnan jött a Turul név a módnak?
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #35661 üzenetére
Ja, mindenképp
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #35674 üzenetére
Mivel nekünk a hátunk mögött nincs egy TV-s csatorna, aminek a vérét szívhatjuk, ezért mi egy Kievből induló kirándulásban gondolkodunk. Onnan indulnak csoportok idegenvezetőkkel (mert a nélkül nem ajánlatos elindulni), és ez belekerül 100-150 amerikai dollárba fejenként, annak függvényében, hogy hova akarsz eljutni és mit akarsz megnézni. Több féle csoport is indul, lehet válogatni. Én igazság szerint az erőművet szerettem volna látni az eredeti állapotában úgy 10 évvel ezelőtt, de sajnos erről már örökre lemaradtunk, úgyhogy marad ami maradt. Azért van ott mit látni még. Kievig az utat saját autóval tervezzük saját költségünkön, aztán ott meglátjuk. Mivel Ukrajnáról van szó és nem egy nyugati államról, hosszú távon nem érdemes tervezni. Mindent csak előtte és ott helyben
-
Sensut
őstag
Mindenképpen érdemes megnézni. Fent van a Youtubeon.
-
Sensut
őstag
Ezt a .db tömörítőt nem ártana belinkelni az összefoglalóba, hogy mindenki elérhesse. Ezzel a programmal ki lehet csomagolni bármelyik alapjáték vagy mod adatbázis állományait, de nem csak. Képes a visszatömörítésre is, és még sok mindenre. A program tömörítő részének indítása:
Még nem találkoztam olyan Stalker .db állománnyal, amelyiket ezzel ne tudtam volna kicsomagolni. Moddereknek, fordítóknak fölöttébb ajánlott eszköz!
-
Sensut
őstag
Szövetség Ideje 3: feltettem végre a magyarítást és megy rendesen, köszi! Vannak benne elmaradt szövegek pld. lopáskor az üzenetpanelen, de sokat nem szoroz. Viszont a patkány azonosításánál jól elakadtam. Azt mondja, hogy a "testvérek" között van egy áruló. Kik azok a "testvérek" és hogy ellenőrizni a hátizsákjaikat? Végignéztem mindegyiket a bázison, de semmi A bunkernél se semmi.
-
Sensut
őstag
A Szövetség Ideje 3 fordításával csak annyi a baj, hogy nem lehet megtalálni Én is a SOC fórumon bukkantam rá egy hozzászólásban (holott nem is SOC mod), és ma már ketten is érdeklődtek nálam, hogy hol lehet elérni. Ezért belinkelem ide, ha már a topikgazdák nem hajlandóak erre
A teléjes játék orosz nyelven: [link]
Laris2 magyarítása: [link]
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #35768 üzenetére
Én simán startból beállítottam a futást gyorsabbra, mert már nincs türelmem számlálgatni a bokrokat ugyanazokon a pályákon ki tudja már hányadára a modok során Az optimális sebesség valahogy így néz ki:
run_coef = 2.1
sprint_koef = 2.6
run_back_coef = 1.8
walk_back_coef = 0.8Plusz megnöveltem a súlyt is kicsit, mert vannak cuccok, amik kelleni fognak és jó ha kéznél vannak mindig, valamint módosítottam a billegést, hogy egyáltalán ne tipegjek úgy akár a Donald kacsa. Ehhez viszont kell az alap COP effectors.ltx fájlja és benne:
[bobbing_effector]
run_amplitude = 0.0
walk_amplitude = 0.0
limp_amplitude = 0.0
run_speed = 10.0
walk_speed = 7.0
limp_speed = 6.0
Ja, és a célkereszt is elég nagy és ronda, ezt a system.ltx-ben lehet csinosítani pld. ilyenre:[hud_cursor]
cross_length = 0.006
min_radius = 0.001
max_radius = 0.02
radius_lerp_speed = 0.01
cross_color = 0.7,0.7,0.7,1.0
disp_scale = 0.008
Ennyi belefér és nem zavar semmit a játékban. -
Sensut
őstag
válasz Dhampir #35774 üzenetére
Jó szívvel Így utólag még valamit kellett segítsek, mivel ez a mod nem áll másból mint fuss ide, fuss oda egy-egy kérdés/válasz miatt. Az előző rész sem volt kismiska a küldözgetés terén, de ez aztán mindenen túltesz és kezd az agyamra menni a sok járkálás. Ezért kivettem a fáradást is, hogy legalább egyfolytában tudjak sprintelni. Remélem ez nem fogja befolyásolni a játékmenetet, de hát ez a sok futkosás nem munka! Az actor.ltx-ben kell átírni ilyenre:
jump_power = 0.00000001
jump_weight_power = 0.00000005
stand_power = -0.5
walk_power = 0.00000002
walk_weight_power = 0.00000001
Így fáradás nélkül lehet száguldani és haladni, ha már ez a sorsunk -
Sensut
őstag
Szövetség Ideje 3. Most esett le basszus, amint Limanszkba értem! Ezek engem azzal a faszival kevernek, aki az előző részben volt(am). Vagy tévedek? Így már kezd érdekes lenni.
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz Papa Joe #35791 üzenetére
Az a helyzet, hogy első sorban a fegyverek paraméterei vannak megnövelve. Pld. az AK 74 eredeti ütőereje (hit power) 0.31 és a modban ez 0.71-re van növelve, ami bármit a földhöz ver. A lőtávolsága eredetileg 200 de a modban ez 1150!!! és ugyanígy a pontosság stb. És talán a látótávolságok is módosítva lettek, de ezt nem hiszem. Hát ettől szednek le egyből vele, de te is ugyanúgy ezt az előnyt megkapod... szóval ezt visszaforgatva a te fegyvered hatékonysága is csökken. Örvendtem is, mert egy-két söréttel egy mutánst ki lehet végezni, nem kell tárakat ereszteni bele. A fejlövés meg abszolúte működik, csak fel kell fejleszteni a fegyverek pontosságát minél előbb. Vissza lehet őket állítani az eredeti paraméterekre de én inkább akkor egy jól meghamisított ruhára voksolnék, aminek a golyóálló és egyéb paramétereit felvered és azt viseled. De egy képződményt is be lehet állítani védelemre és azt viseled az öveden állandóan. Pepecs munka, de ki lehet kísérletezni.
-
Sensut
őstag
A Szövetség 3-ban elértem a hibás fegyvert a limanszki hídnál a rejtekhelyen, belenéznék a fájlba ha tudnám mi a fegyver neve, de nem adja ki a nevét, előtte már kidob. Ha valaki tudja mi a neve, szóljon...
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #35808 üzenetére
Két helyen hiányzott a vessző a számok között, de a másodikra csak jóval később reagált valamiért. De amúgy nem nagy gond, mert az a fegyver se valami nagy cucc s meg lehet lenni nélküle. Amúgy baromira jó lett a mod így a végére s az a rengeteg kérés a szabad játékban se semmi. Valahogy mindig is ilyennek képzeltem el a free playt, nem csak puszta barangolásnak.
Isc: az kizárt, hogy regisztrálni kelljen a Megára, ingyenes. Itt szinte minden oda van feltöltve. A regular downloadot kell választani és miután letöltötte, rákérdez, hogy hova mentse. De ahogy gondolod.
-
Sensut
őstag
Aszta qrva...! Láttátok a Szövetség 3-ban Pripjátyot? Még ilyen nem volt eddig egy modban sem. Végre a két városrész egybe van dolgozva és az eredmény egy nagy kiterjedésű Pripjáty, széles utakkal, kikötővel meg minden egy pályán. Észre se vettem eddig a térképen.
Már eleve jó ötlet volt, hogy Limansk és a Vörös Erdő is egy pályán van, na de ez csúcs! Csak ez megéri ezt a játékot
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Nos, én befejeztem a Szövetség Ideje 3-at. A modról csak annyit mondanék, hogy ahhoz képest milyen sziruposan indul, elég jó kis sztori kerekedik belőle. Az előző részhez képest érződik benne egy kis nyálas, nem Stalkerre jellemző amerikanizálódás, de a sok futkosás a feladatok után feledteti ezt és később, ahogy Pashka egyre fejlődik, a történet is komolyabb irányt vesz. Furcsa, hogy amíg a fő történet csak 3-4 pályán játszódik, a szabad játékban a Zóna nagy része megnyílik és bejárható mindenféle mellékküldetésekkel. Itt külön említésre méltó Pripjáty városa, ami teljesen más, mint amit eddig megszoktunk. Mintha a valós város képére rendezték volna át, még az óriáskerék pozícióját is megváltoztatták miközben segítségül hívták Dead City egyes épületeit is a két alap városrész közé. (Ez az egy pálya kellene belekerüljön a két Pripjáty helyére pld. az Anomaly modba, vagy a COC-ba.) Szóval, a történet jó hosszú és elég csavaros, viszont sokat kell gyalog közlekedni, ami egy idő után unalmas lehet, mert útközben nem történik semmi néhány mutánson vagy anomálián kívül. Rejtekhelyek is csak ritkán fordulnak elő és ha valami után igazán kutatnunk kell, az egy kereskedő, aki vizet tud pótolni a flaskánkba, mert az fogyó árú és csak náluk kapható. A fegyverek jók, épp annyi található belőlük, amennyi kell, viszont jellemző a játékra az "egy golyó=halál", ami el-vissza érvényes, úgyhogy mindenek előtt érdemes a felszerelésre koncentrálni. Szerencsére a fegyverek és ruhák fejlesztése nem okoz túl sok gondot ebben a játékban hála Pashka pénzsóvárságának (bandita lévén). A mod viszonylag stabil, vagy 2 CTD volt mindössze, viszont a gyors mentésekkel vigyázni kell, mert volt, hogy nem töltötte vissza a játék. A manuális mentés mindenek fölött!
Én mindenképp ajánlom ezt a játékot és még egyszer hálás köszönet Laris2-nek a magyarításért. Csodálkozom, hogy nem fordították le (még) angolra.A játék a magyarítással együtt letölthető innen...
Itt pedig végigjátszás található a Youtube-on, orosz nyelven...
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #35837 üzenetére
Engem maga a történet indítása keserített el kicsit az elején, az az apa-fia felállás, meg az az érzés, hogy csak azért vagy valaki, mert apád a főnök és kuss van a klánban. Aztán jött az az amazon csapat tele plázamacával, mintha valami Charlie angyalai elevenedne meg hirtelen, de szerencsére nem róluk szólt a történet . Léna karaktere már egészen más, pozitív benyomást keltett, ő már egy igazi sztalker volt. De végül minden jóra fordult. A fordítás meg kiváló, pontosan illik egy ilyen bóklászó, benyali karakterhez, mint Pashka.
rétisün: semmiképp se hagyd ki!
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #35844 üzenetére
Igen, furcsa a játékmenete ennek a modnak, mert bár azt mondja egy adott ponton, hogy vége és kezdődik a szabad játék, voltaképpen ott csak a történet egyik fő vonala zárul le és minden folytatódik tovább fő küldetésekkel és rengeteg mellékküldetéssel. Továbbá csak ez után nyílnak meg lényeges pályák.
Az Atmosfear teszi a dolgát és szép a grafika is, bár nekem nem nagyon tetszett, mert elég sötét a környezet. Végig felkapcsolt fejlámpával haladtam, mert akár fényes nappal is, ha bemész egy épületbe, semmit sem lehet látni, nem beszélve éjszaka. Van éjjellátó is egyes ruhákban vagy sisakokban, de azt használva semmit se lehet látni a detektoron. Ha alszol, szomjazol és fogy a víz, szóval... Az idő fel van gyorsítva, lehet látni a múlását pld. egy falra vetülő faárnyékon, és ettől gyors a respawn is és a kitörések is. Az Atmosfear beállításokban ki lehet kapcsolni a kitöréseket (én ki is kapcsoltam egy idő után), de sajnos a megvilágítási beállítások nem működnek. Nem is jelenik meg a különböző pályák beállításai, csak Zaton, ami nem is szerepel a játékban. Ezt a rész valamiért elhanyagolták és elég kár, mert azért volna mit javítani a környezeten.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Timstrike #35847 üzenetére
A free playben még folytatódik a fő történet is. El kell varrni a szálakat, mindenki a helyére kerűl stb.
Még találtam artikat a kitörések kikapcsolása után is, de lehet, hogy nem termelődnek újra kitörések nélkül. Nem nagyon kerestem őket, csak ami az utamba kerűlt vagy a hulláknál volt. Jó sok összegyűlt így is. -
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #35922 üzenetére
Annyira azért nem gonoszak, ne felejtsük el, hogy ebben a modban bandita vagy, aki mindenki ellensége, még ha be is nyalsz mindenkinek. Pld. az Anomaly/COC modban egész korrektül ki van hozva a zsoldosok pozíciója és semmivel se agresszívebbek a Szolgálatnál vagy a Szabadságnál, csak tartják magukat a szerződésekhez. De ha ott is banditaként kóborolsz, vagy ellenük teszel, mindegyik szó nélkül lelő.
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #35932 üzenetére
Mikor először érsz Pripjátyba, a város tele lesz elit ügynökökkel, s ha ki is nyírod őket, gyorsan újratermelődnek, úgyhogy egyelőre nincs értelme velük foglalkozni ilyen szempontból, viszont sok a szajré náluk. Mikor elhagyod a várost Jupiter felé, kapsz egy csomó megbízást különféle vezetőktől, hogy takaríts ki bizonyos épületeket nekik. Na ekkor érdemes harcba szállni ellenük, mert többé nem telepednek vissza.
Ja, és még valami: mikor kiürítesz egy ilyen objektumot, a köszönet-jutalom üzenet csak percek múlva érkezik, úgy vettem észre, hogy csak miután egy bizonyos távolságon kívül kerülsz az illető objektumtól.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Papa Joe #35940 üzenetére
Azt mondja, hogy a Cursed Village egy teljesen új sztori, ami 20 évvel a COP történései után játszódik, amikor már a klánok elhagyták a Zónát és az ott maradottak új szörnyekkel, új környezettel és új kihívásokkal kell szembe nézzenek. Új pályák lesznek benne (gondolom az alapjátékokból valók) és egy vadonatúj pálya is bemutatkozik, az Elátkozott Falu. Ahogy én látom, az egy lepusztult falu lesz a már meglevő pályák épületeiből összerakva. Tehát egy teljes, több pályás mod lesz egy új pályával bővítve, de még semmi kézzel fogható nincs belőle.
-
Sensut
őstag
válasz Papa Joe #35966 üzenetére
Ez azért van, mert ha megtaláltad a cuccot, hozzá kell elvinned. Még lesz egy csomó ilyen megbízás, amikor a megbízót jelöli a térkép és akkor jól jön a nagy zűrzavarban a sok feladat között. Amúgy én sem találtam meg a lövedéketet, pedig többször is átkutattam a sìrokat. Nem tudom mit is kell keresni egyáltalán, mert ásásról beszél, de az hogy néz ki?
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Eladó ASUS RTX 3070 TUF GAMING!
- Garanciális ! be quiet! Pure Rock 2 Processzor hűtő
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- Üzletből,garanciával, HP Spectre 14" X360, i7-1165G7/16GB RAM/512GB SSD/4K OLED TOUCH/Toll
- G.SKILL FlareX 64GB (4x16GB) DDR4 Quad-channel kiszerelés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs