Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz S-Attila #4997 üzenetére

    A szerződést egy évre kötötted, vagy az új feltételek szerint esetleg kettőre, azonban az ügyfélszolgálattal történt beszélgetés hanganyagát 5 évig megőrzik, amire fel is hívják a figyelmet, és vita esetén ez lesz az elbírálás alapja! Már Invitel-es korszakomban is így kötöttem szerződést, és bár ott utólag kaptam róla valami értesítést levélben, de sem aláírni, sem pedig visszaküldeni nem kellett azt, így jogi értelemben az sem jelentett semmit! Hidd el, ki van ez találva, ez így törvényes és jogszerű, a beszélgetés elején kellőképpen be lettél azonosítva néhány kérdéssel, ha meg ennek ellenére is letagadod, hogy Te voltál a vonal túlsó végén, akkor az már bírósági meg szakértői kérdés, de ennyi erővel az aláírást is le lehet akkor tagadni, és akkor azt is szakértővel kell vizsgáltatni, szóval nem kell ezt ennyire bonyolítani!

    Bár ezt most egyes szám második személyben írtam, de nem konkrétan rád értettem, írhattam volna bármilyen módban is...

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák