Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Loituma69

    őstag

    válasz proxy #584 üzenetére

    Szerintem pedig amíg garanciális a készülék senki ne mókoljon, vele ezt gyártónak kell megoldania nem a felhasználónak!

    r66 Én hétfőn vittem fel pestre az elektrodoki-hoz. Ez a cég szerződött wayteq-val garanciális javításokra! A wayteq honlapon le van írva cím mail telefonszám stb... Ma délután az az rövidesen hívom őket, hogy mire mentek a kütyümmel mert már viszket a tenyerem a hiányától!
    Elektrodokit felhívtam közölték a wayteq forgalmazónál van a készülékem semmit nem írtak mi a hiba oka tehát ebből már csak jövőhét lesz. Ajánlom, hogy inkább a wayteq központba vigyétek vagy küldjétek a hibás készülékeket mert ez az elektrodoki nem csinál semmit vele, egyszerűen csak tovább küldi a wayteq-nak tehát teljesen felesleges hozzájuk vinni nem ők javítják. Ezzel csak a kézhezkapás ideje nő, hogy hozzájuk vittem!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák