Hirdetés
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
ph Megvizsgáltuk az akár 7 méteres képet is vetítő, okos szolgáltatásokkal felvértezett projektort.
Új hozzászólás Aktív témák
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz Ace owner #4495 üzenetére
Kíváncsi vagyok, neked megcsinálják-e a kamerát szó nélkül.
Nekünk ezt írták, ránézésre teljesen jól működő és egyben levő, gyári tokban tartott készülékről:
A készülék jelenlegi állapota (ütések nyoma és kijelző keret sok helyen sérült, kijelző körbe számtalan ütésnyom, a készülék felső harmada a hangerőszabályzó gombok vonalában meg van hajolva) ennek nem felel meg. A kereten található repedések és a meghajlás csak olyan erőhatás (pl. a készülékre ráültek, táskában megnyomódott, valaminek hozzányomódott, stb) következtében keletkezhetett, amely a készülék megfelelő használata mellett nem jöhet létre. Ezért a készülék nem felel meg a jótállási feltételeknek.
A készülékhez ajánlott hordtok nem tudja megvédeni a készüléket nagyobb erőhatásoktól, csupán a készülék igen lényeges, használatához mindenképp szükséges előlapját tudja megóvni kisebb sérülésektől, karcolódásoktól. Nem várható el egy ilyen toktól, hogy a készüléket mindennemű fizikai behatástól megvédje, a tok ilyen védőjellegű funkcióval nem volt hirdetve.
A fentiek alapján a készüléken csak fizetős javítást tudunk végezni.
A készülék hibája alaplapcserével hárítható el, melynek költsége 20000,- Ft + ÁFA
Tehát könnyen lehet, hogy neked is úgy látják majd, a kamera hibája a használat nem megfelelőségére vezethető vissza.
Lehetséges, hogy ez így van, tehát fizikai behatás miatt nem működik már, de pl. a Samsung több, mint 1 év elteltével is szó nélkül cserélte a töltőbemenetet, mivel már nem töltött a készülék, pedig nyilván az is attól romlott el, hogy használtam.
-
MinionFlasH
senior tag
válasz BomiBoogie #4505 üzenetére
Csinálnál nekünk képeket a telóról, mert engem érdekelnének ezek a "nyomódások" ?
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz MinionFlasH #4506 üzenetére
Fogok, amint visszakapom, érthető módon 20 ezer+áfáért nem kérem a javítást.
[ Szerkesztve ]
-
helixP
nagyúr
válasz BomiBoogie #4505 üzenetére
És egyébként mennyire áll ez összhangban a valósággal? (őszintén, egymás között vagyunk )
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Persze, tudom, azért is idéztem így, a teljesség kedvéért.
Nem én használtam a telefont, hanem a párom, azt tudom, hogy az elejétől gyári tokban volt, de az valóban egy vékony tok.
Elsősorban ezt azért írtam, hogy akinek esetleg kamerahibája van, az gondolkodjon el, mert tényleg kellemetlen, ha a szervizbe adás után 1 héttel derül ki, hogy hiába vársz.
-
sanyirigo
senior tag
A család egyik ilyen telója kijelzője közepén ketté van repedve. Ráültek, de a kamera még megy és a kijelző is működik.
Pixel 7
-
sanyirigo
senior tag
válasz BomiBoogie #4511 üzenetére
Gondoltam
Így már nem igazán vinném el garanciába javíttatni. De a tiéd az más eset.Pixel 7
-
helixP
nagyúr
válasz BomiBoogie #4509 üzenetére
Felhívtam a szervizt ezen 'felbuzdulva', elméletileg a héten kész' van, mai dátummal fejezik be a szerelést. Nem is rossz, ahhoz képest, hogy két és fél hete (csütörtökön lesz 3. hete), hogy leadtam.
BomiBoogie 4514: Előző példányt amikor szereltettem is készen volt 2 hét alatt, igaz akkor ennyi idő kellett, hogy megállapítsák, nem javítható. És most a stílusukkal sem volt gondom. Ők is emberből vannal, vannak jobb meg rosszabb napjaik
[ Szerkesztve ]
-
qqch29
csendes tag
válasz BomiBoogie #4505 üzenetére
Bennfentes Urak!
Ha az ilyen hibák (hajlás, karc, repedés) nem kerülnek rá az átvételi lapra, akkor mi alapon hivatkozik rá a szerviz? Szerintem ezeket a laikus szemnek is meg kelelne tudni állapítani, egy ügyfélszolgálatosnak meg pláne.
Így aztán ami nincs a papíron, az csak a szervizben történhetett, nem? -
BomiBoogie
MODERÁTOR
Eredetileg 1 hét volt, mire visszajeleztek, akkor azzal indokolták az javítás elmaradását, hogy a készülék 4 sarka kopott volt, és ez az információ nem került rögzítésre a szervizben felvételkor. Miután ezt rögzítették az ügyfélszolgálaton, visszaküldtük ismét szervizelésre a készüléket, utána "'derült ki", hogy ennél több baja is van.
Szerintem az ügyfélszolgálatos hölgy nem szakértő, tőle nem biztos, hogy elvárható a készülék pontos állapotfelmérése.
-
Ace owner
addikt
-
dehogyisnem
tag
Szervusztok!
Én két alkalommal vittem a dokihoz a cuccot garanciával. Mindkét alkalommal ugyanazzal a hibával. Elsőre nem is lett tökéletes de az átvételkor nem tűnt fel. (hangszóró hiba) Első alkalommal nem , de a második alkalommal az átvevő hölgy tüzetesen felírta, h karcos kopott....stb. Ez a dolga. Végül nem dobták vissza azzal h biztos leejtettem. Pedig esélyes volt. Egy kamerahiba simán lehet leesés miatt (N9 nokia pld. az előlapi kamera szabályosan leszakadt a panelről, igaz rácsukták a tolóajtót.
Akinek nem tetszik a 2-3-4 hetes javítási határidő, létezik sürgősségi felár is. Mindkétszer azzal kértem, mindkétszer 24 órán belül jelezték, h vihetem....Volt dolgom sok szervizzel, és én is voltam szervizes. Nem érzem, h az elektro-dokival különösebben probléma lenne.
Beszéltem:
Tibor -
inkjet
tag
Sziasztok!
A mai naptól megválok a topiktól, telefoncsere miatt. Hozzáteszem a Talk 5h-val soha semmi gondom nem volt. Nem fagyott, nem voltak idegesítő hibái. A kezdetektől fogva átparticionálva két sim-mel működött, ebben az árkategóriában verhetetlen. Nem voltam nagy hozzászóló, de sokat tanultam itt. Naponta olvastam a hozzászólásokat, észrevételeket. Mindenkinek kívánok hibamentes telefonhasználatot. -
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz dehogyisnem #4519 üzenetére
Persze, valóban lehetséges, csak a kommunikáción érdemes még csiszolniuk.
-
kelzsoca
félisten
-
jemy
tag
sziasztok!
milyen alkalmazással tudnám állítani külön az sms hangerejét?
stock rom, köszi. -
helixP
nagyúr
Hát srácok, sajna én is rossz tapasztalatokról számolok be szerviz témában. Ma 'visszakaptam' a telómat. Azaz kaptam volna, de át sem vettem, mivel konkrétan hozzá sem nyúltak. Egyáltalán... A beküldött papírok ugyanott, a telefon zacsijában, ugyanúgy hajtogatva a készülék mellett, ahogy beküldtem. Alant a hibák és a szerviz reakciói.
- Por és kosz a kijelző alatt, a tok ellenére. Válasz:a készülék nem csepp és porálló . Majdnem hanyatt estem! EZ a válasz? Ennyi? Tényleg? Tehát normális az, hogy már csak egy lapát választ el attól, hogy homokozót nyissak az üveglap alatt?
-Akksi hiba, screenshotok mellékelve én magam 6x egymás után reprodukáltam a hibát.
Válasz: a hiba nincs jelen.
-Néhány esetben a telefon maxtérerő mellett nem fogadja a hívásokat, csak elmulasztorr hívást jelző sms jön. Válasz: ha a készüléket beszédre használjuk a másik kártya nem aktív. NEM ez volt a hibajelenség, amivel beküldtem.
- a kijelző bekapcsbgomb esetenként nem működik. Válasz: semmi
- a kijelző alatti műanyag panel mozog, recseg. Válasz:semmiKelzsoca, csak Te segíthetsz rajtam...
[ Szerkesztve ]
-
golyós
őstag
Nekem ugyan (még) semmi bajom a készülékkel de már nagyon érik a cseréje.
Nem bírom megszokni, hogy nem hajlandó szinkronizálni csak ha újraindítom vagy törlöm az egyik fiókot a kettőből.Újra bejelentkezem a fiókba akkor jó de ha pár óra múlva újra szinkronizálnám akkor megint nem megy.Azt hiszem beruházok egy Samu grand 2-re, csak még nem tudom, hogy az1 vagy 2 kártyást válasszam. LTE vs Fm rádió?Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
baluka6
aktív tag
Ha valaki mostanában hozott el telefont a szervizből és a jobb felső sarka meg van ütődve, akkor az az én telefonom!
ugyanis nem azt kaptam vissza, amit leadtam.
Az én telefonomnak, mint írtam, a jobb felső sarka volt megütődve, msot vissza kaptam egy olyat, aminek a bal alsó van.
Alaplap csere volt a telefonon, így Imei alapján nem is tudom bizonyítani, hogy nem az enyém. 5 hétig volt szervizben....
Megreklamáltam a dolgot, de a telefonközpontos hölgy nem értette mi a bajom. Beszéltem a felettesével, Őt idézem: " az lehetetlen, hogy összecseréljünk két telefont, meg amúgy sem tudja bebizonyítani..." Másnap odaadtam öcsémnek játszani a telefont, többet nem veszek sem Wayteq-t, de olyat se, aminek a garanciáját az elektrodoki intézi.Remélem tudtam valakinek segíteni a tapasztalatommal.
-
Ace owner
addikt
Elektrodoki at it's best :'DD
Galaxy Fold 4
-
eestipoika
csendes tag
Sziasztok!
Ennyi panasz után, ami a szervizzel kapcsolatos nem kellene egy közösséget alakítani és a Fogyasztóvédelemhez fordulni, hogy vizsgálják ki a panaszokat és esetlegesen a panaszok jogossága esetén járjanak el az Elektrodokival szemben? -
tamáspapa
aktív tag
Hy, Zsoca!
A másik fórumban, ahol szintén erről a telóról van szó, valaki nagyon félt a particionálástól és segítséget kért. Ot leírták, hogy az 5Htweaks-t aplaybol le, aztán telepíteni, eddig jusson el, aztán majd segítenek neki tovább. Na most én ezen felbuzdulva rápöttyintettem a már kb. 1 hónapja letöltött Talk 5H recovery ikonra és megjelent egy superuser-akármi, a jobb felső sarkában visszaszámlálós mp-ekkel. Nem csináltam semmit, vagy alól megnyomtam a "házikót", erre az jött be, hogy "Talk 5H recoveri", alatta: Recovery, alatta újraindítás.
Hogyan tovább, ha csak telepíteni akarom, de tovább nem megyek egyenlőre? Bár lehet, hogy már telepítve van, miután letöltöttem és valszín telepítettem is és most már dolgozni akar? Én egyenlőre nem állnék neki, tehát mit nyomjak, hogy alapállapotba kerüljön, mint ha most nem csináltam volna semmit?
Valami olyat is kiírt, hogy "Talk 5 már elutasítva, ...." erre már nem emléxem...
[ Szerkesztve ]
-
tamáspapa
aktív tag
válasz kelzsoca #4542 üzenetére
nem, nem csináltam semmit, tehát éppen csak elindítottam valamit és egy felugró ablakban jelent meg ez a visszaszámlálós dolog, benne kérdezett valamit amire engedélyezés vagy elutasítás lett volna a válasz, de én nem csináltam semmit, csak talán ki akartam lépni és a házat nyomtam meg. Utána jött az a szöveg, hogy a Talk 5 elutasítva és még valami (utána ez eltűnt), meg az a 3 dolog egymás alatt. vagyis kb 15 mp után kiléptem belőle. Most ha megint rámegyek az ikonra, egyből ez a 3 dolog jön be a lap tetején.
Az "ujraindítás" előtt egy futó alak sziluetje van, felette a "recovery" előtt meg egy háromszög, oldalanként egyirányba mutató nyilakkal.
[ Szerkesztve ]
-
boneyard
tag
válasz eestipoika #4540 üzenetére
A telefonnal maximálisan elégedett vagyok és örülök, hogy az enyémen semmi hiba nem jött elő (gyorsan le is kopogom), mert tényleg nem semmi sztorik vannak az elektrodokiról!
Viszont hiába fordul az ember a fogyasztóvédelemhez, akár egyedül, akár csoportosan, ők csak a 3 munkanapos cserében tudnak fellépni, minden mással kapcsolatban csak tanáccsal szolgálhatnak és a békéltető testülethez vagy a bírósághoz lehet fordulni... -
eestipoika
csendes tag
válasz boneyard #4546 üzenetére
Lehet hogy igazad van, nem ismerem a fogyasztóvédelmi törvényt.
De az mégis csak elfogadhatatlan, hogy egy szerviz javítás nélkül és minden mondva csinált indokra hivatkozva elutasítson és visszaküldjön javítatlanul készülékeket.
Ez egyszerűen felháborító és nem is értem a gyártó miért nem bont szerződést és választ más szervizt.
Vagy netán ez neki is így jó?[ Szerkesztve ]
-
kelzsoca
félisten
válasz eestipoika #4547 üzenetére
Természetesen nem elfogadott, ezért is jeleztem az illetékesek felé a történteket.
-
baluka6
aktív tag
válasz BomiBoogie #4538 üzenetére
Hát igen, sajnos ez van kis hazánkban.
kelzsoca: Köszönöm.
-
Ace owner
addikt
Nos visszakaptam a telefont. Ugye a kamera, wifi,bluetooth meg isten tudja mi volt a baja, ehhez jött még a poros kijelző. Alaplapot cseréltek, porosodásra meg írtak egy ilyet hogy: "A készülék nem por és vízálló" Nem kívánom kommentálni, már egyáltalán nem érdekel, nem fogok még egy hónapot szenvedni az Ace 2-vel csak azért mert a Wayteq nem képes normális szervízhálózatot megbízni. Viszont abban is biztos vagyok hogy többet nem vásárolok semmit a gyártótól.
Galaxy Fold 4
Új hozzászólás Aktív témák
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független megkímélt 2025.12.27. Apple garancia!
- IPhone 15 Pro 128GB gyári független 2025.02.12 Apple garancia Partnero vásárlás
- Samsung Galaxy A55 128gb Awsome Lilac - Újszerű, akár beszámítással
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJszerű Samsung Galaxy S20 Plus 5G (83e-től)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen