- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- LG LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- OLED TV topic
- Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Dell notebook topic
- Milyen egeret válasszak?
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
Hirdetés
-
Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
ph A cég úgy láthatja, hogy a túl sok márkajelzés nem tesz jót az átláthatóságnak.
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
BloodyEddie
őstag
I miss u ATI...
-
Day 'n' Nite
aktív tag
válasz BloodyEddie #1 üzenetére
Konkrétan teljesen eltüntették ezt a nevet...
“Nem akkor alkottál tökéleteset, ha már nem tudsz mit hozzátenni, hanem ha már nem tudsz mit elvenni belőle.” /Antoine de Saint-Exupéry/
-
Ayg0
senior tag
válasz Day 'n' Nite #2 üzenetére
szvsz itt még nem egetrengető. a videókártyák átkeresztelése lesz érdekes. az amd is érzi szerintem, hogy ennek még nincs itt az ideje, vagy legalábbis nagyon kétes kimenetelű a végeredmény és komolyan tökön szúrhatják magukat. geekeknek természetesen semmit nem jelentene, de az olyan laikusnak akinek a 'milyen számítógépre gondolt?' kérdésre csípőből 'Pentium 4!' a válasz... : )
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
-
Boxi88
őstag
Na jó, hiába keresem nem találom sehol a választ a kérdésemre: Ezt a Mobility Radeon HD5850-re érdemes felrakni? Abban is működnek majd plusz szolgáltatások?
Bocsi a hülye kérdésért!
-
Ayg0
senior tag
ennek utána kellett járnom és igazad van: hivatalosan amd hd 6000... ph-s tesztben is írták a címben, de teljesen elkerülte a figyelmem. ellenben mentségemre legyen mondva, hogy a helyi topik tévesztett meg, az ugyanis ATi Radeon HD 6850 / 6870 és még néhány nagy hw-es oldal is ATi-ként apofosztrofálta az új jövevényeket.
de nem is ez a lényeg, hanem a kialakult helyzet: a hd 6800-as család modeljei lassabbak az előző szériánál, illetve a 6900-ak pedig alig gyorsabbak, ergo ez a tipikusan a 'rosszkor, rossz helyen' esete a névváltást illetően..."A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
mg105
senior tag
a kompatibilitási táblázat szerint felteheted, de a gyakorlatban sok értelme nincs. kivéve persze, ha ebben a fejlesztő környezetben programozol, vagy olyan programot használsz.
-
julius666
addikt
Pár kérdés:
-A 11.2-es Catalystba már ez kerül majd? Mert akkor nem szórakozok vele.
-Ez az OpenPhysics piszok ígéretes dolog, de mennyi esélye van hogy lenyomja a PhysX-et? Csak mert pont ugyanazokba a korlátokba ütközik a gyakorlati felhasználásnál mint a konkurens (csak AMD kártyákon megy ezért max. csicsára elég). Sőt, ha megnézzük az AMD és az nVidia üzletpolitikáját (tessék összehasonlítani hány és milyen címek kerülnek ki AMD támogatással és mennyi GeForce-szal), én igencsak sötét jövőt jósolok neki. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz julius666 #10 üzenetére
A 11.1-ben ez az OpenCL driver van. A többi szolgáltatás az A-szériás Fusion megjelenéséig be lesz építve. A 11.2 MLAA-t fog tartalmazni hivatalosan a HD 5800/5900 kártyákhoz. A gyengébb termékek esetén ez még kérdéses. Az algoritmus működik, de nagyon a számítási kapacitásra épül.
Az OpenPhysics minden OpenCL 1.0/1.1 és DX11 API-t támogató terméken működni fog.
A szoftveres támogatás tekintetében, ha csak a DX11-es programokat nézzük, akkor az AMD 11, míg az NV 3 darab partnerprogramon belül támogatott játékkal rendelkezik. Ez az NV üzletpolitikájának köszönhető. A TWIMTBP program elsődleges feladata a Tegra platform ellátása lett.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
dezz
nagyúr
"Az OpenPhysics minden OpenCL 1.0/1.1 és DX11 API-t támogató terméken működni fog."
Ehhez tegyük hozzá a gyengébbek kedvéért: Nvidián és a majdani Intel Ivy Bridge procikon is. Így éppen hogy ez hozza majd el a hw-es fizika-gyorsítás, ezáltal pedig az ütősebb fizikai effektusok alkalmazását. (Persze ebbe a konzolok is beleszólnak, de pl. PS3-on ezt nagyon jól viheti a Cell proci.)
-
dezz
nagyúr
-
Ayg0
senior tag
válasz Day 'n' Nite #9 üzenetére
komolyan? #6 hsz-om szerinted mit taglal?
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolok támogatása az annyiban más, hogy az OpenPhysics az egy teljesen PC-s SDK. Ez önmagában egy fejlesztőkörnyezet és egy üzleti konstrukció. A Bullett ugye ingyenes, de a DMM2 fizetős. Ha az OpenPhysics konstrukciót választja a fejlesztő, akkor az AMD a játék PC-s verziója állja a DMM licenszt. Ez persze még egyéb üzleti érdekeket is maga után von. Pl.: az AMD felhasználhatja a játékot a saját termékeinek reklámozására. Mondjuk ez kölcsönösen előnyös, mert a fejlesztő meg azzal nyer, hogy az AMD a szoftverükkel reklámoz, ami önmagában is jó üzlet.
A Sony a Bullett motort támogatja és alapvetően pénzeli is. A DMM-ért annyira nem rajonganak, bár ez inkább üzleti érdekekből ered. Ugye a DMM egy cég tulajdona, míg a Bullett Open Source projekt. A 3.x-es verzióban számos Sony által készített funkció lesz. Ezek elérhetőek PC-re is, ahogy az AMD által beépített modulok is jók konzolra. Úgy tudom, hogy az AMD folyadékszimuláción dolgozott.
(#16) julius666: A PhysX-szel kapcsolatban érdemes megnézni a Breach-et és a Two Worlds 2-őt. Mindkettőbe a legújabb motor került, de a megjelenésre a GPU gyorsítás támogatását megszüntették a fejlesztők. Ennek az volt az oka, hogy nem korlátozták a CPU teljesítményét, vagyis a PhysX úgy működik, ahogy konzolon. Innentől kezdve a GPU-s gyorsítás inkább lassítás lett volna. Erről a Breach egyik fejlesztője nyilatkozott nemrég. Van egy minimális részecskeigény, hogy a GPU-val gyorsítást lehessen elérni. Ha ez nincs meg, akkor a CPU összességében jobb választás a nagyobb sebesség miatt. A PhysX SDK 3.0 meg támogatja az SSE2-őt és az automatikus többszálú skálázást is, vagyis még gyorsabb lesz a CPU-s feldolgozás. Ezek a fejlesztések azért mennek, hogy a PhysX a Havok és a Bullett miatt ne legyen kukázva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gainward GeForce GT 1030 2GB GDDR4 64bit (426018336-4085) Videokártya,hibátlan állapotban,tesztekkel
- Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti AERO OC V2 12G NVIDIA 12 GB GDDR6X Bontatlan!
- Dell RX 5600 OEM
- ASUS GeForce RTX 4070 SUPER Dual EVO OC 12GB GDDR6X 192bit
- TOP ÁR! Makulátlan/ Csavarmatricás ASUS GeForce GTX 1650 SUPER GDDR6! Foxpost van!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen