Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • anulu

    félisten

    válasz derive #31 üzenetére

    ha nem is teljes időben, de kell egy jó szerződés, hogy ha gond van, akkor legyen kinek szólni. annál ugyanis kevés fájóbb van, mikor megtörtént a dőlés akkor az mind időben, mind pénzben nagyon tud fájni az adott cégnek. ilyenkor ugyanis (gonosz módon) kihasználva a problémát, a helyreállító cég ceruzája nagyon vastagon foghat. és fog is...

    no offense, de nekem nem úgy jön le, h bármekkora Exchange-et üzemeltettél volna. elnézést, ha tévedek.

    "Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB

Új hozzászólás Aktív témák