Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hdsentinel

    őstag

    válasz dudi #1818 üzenetére

    "Zárja be a programot" :D
    Valami miatt ez a külső felismerő modul nem kap információt a rendszertől időben. Ezt okozhatja valamilyen hardver eszköz vagy akár szoftver (pl. vírusirtó, ami azt érzékeli, hogy változott a program vagy valamely összetevője és blokkolja annak futását).

    Riport menü -> Teszt riport küldése a fejlesztőnek opció segíthet a helyzet elemzésében.

    Ez a fájl általában csak speciális esetben szükséges (nem mindig kell), akár meg lehet próbálni a program futtatását úgy, hogy előtte letörlöd és úgy indítod. A főbb funkcióknak így is működnie kell és a fent írt módon küldött riport segíthet megvizsgálni a helyzetet.

    Hard Disk Sentinel - Merevlemez ellenőrzés és meghibásodás megelőzés - www.hdsentinel.hu

Új hozzászólás Aktív témák