- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Bluetooth hangszórók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
qisqaqas
senior tag
válasz Outsiderman #48 üzenetére
Úgy ám! Akinek van arra pénze hogy vegyen 100-300kért vidkarit az nem 720pben vagy 1080p ben fog játszadozni. Meg ugye a multimonitorról még szó sem esett
CMstorm QF TK eladó || Nem jó a keyboardod? Építs -> http://prohardver.hu/tema/igy_epitsd_a_billentyuzeted/ || Jolla!
-
jacint78
addikt
Nagyonjól hangzanak a leírtak, de egyben fel is vetődik néhány érdekes kérdés, mert minden mondat vége az volt, hogy mostantól a fejlesztőknek kell megírniuk. Ha a fejelsztők edig is nagyon nehezen oldották meg (ha megoldották) a játékok optimalizálását, akkor most vajon egy játék megjelenése után hány évig kell pecselniük a játékot, mire működni fog rendesen minden hardveren?
type your text here..
-
jacint78
addikt
válasz kriszpontaz #54 üzenetére
Lehet benne valami, de tényleg ne adj nekik ötleteket.
type your text here..
-
Redneck
veterán
Egy dolog a lényeges szerintem játékos szemmel. Minden a fejlesztőn múlik. Így jogosan anyázhat majd az ember ha a fejlesztők b*sztak rendesen megírni valamit. Még a végén nem tudnak ujjal mutogatni senkire ha produktum nem olyan lesz mint ahogy ígérték.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz #32839680 #58 üzenetére
Igen, ez a másik kedvenc dumám. A Crysis volt az első 2007-ben ahol elhangzott ez a dolog Yerli bácsi szájából. Nekem már mindegy én eldöntöttem hogy játékra konzolt veszek idén. Lehet hogy lesznek korlátok, meg nem a legüberfullosabbmegahádé grafika, de ezt az állandó PC-s vergődést nem akarom folytatni. Költs el egy valag pénzt hogy az instabilan futó játékot tolhasd? Nem.
A GTA 5 lesz az utolsó amit PC-n kipróbálok és kifizetek. Kivétel ha rosszakat ír róla mindenki. Akkor az a pénz is PS-re megy.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Kronos3000
senior tag
Most jól megkavarták az egészet,a végén meg kiderül a nagy semmi.Már amit az átlag ebből hasznosítani fog....
Wasabi...
-
aktív tag
HM...........
érdekes egy gondolatmenettökjó.2009-ben kizárt csaló tag után kaptam 1 feketét:(
-
_Scythe_
aktív tag
1. Nem Yerli mondta először, és azért azt lássuk már be, hogy a Crysis "picit" többet tett le az asztalra, mint az akkori játékok.... összesen. (grafikai értelemben, pl SSAO, hogy egyet mondjak...)
2. Én a Doom 3-ra emlékszek, annak az Ultra beállításainál írta ki, hogy "For future hardware".(2+1 és ha már Doom és id Software, arra emlékszünk, hogy nekik mi volt a megmondásuk bármilyen release date-ről kérdezték őket? "When it's done". Talán ide kellene visszatérni, és addig hegeszteni a játékot, amíg jó nem lesz. Glide-ra is meg kellett írni anno, most is megtudják ezt tenni és szeirntem jóval több tool, fejlesztői környezet áll rendelkezésre, mint anno)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Én a Doom 3-ra emlékszek, annak az Ultra beállításainál írta ki, hogy "For future hardware".
ez így volt, de ott csak a VRAM mennyisége miatt volt ez a kitétel - 512MB kellett neki.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
TTomax
nagyúr
Most nekem mutatod be az SFR-t?Szóval akkor csak lesz több gpu támogatás dx12vel,igen velem vitatkoztál hogy nem lesz,igen nem is olyan régen...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Leírom nagyon egyszerűen. A fejlesztő a program indításakor detektálhatja az összes GPU-t, és arra implementálhat több GPU-s módot. Akár AFR-t, akár SFR-t, vagy egzotikusabbat. Valszeg az utóbbi lesz a nyerő, de stratégiáknál az SFR is jó alternatíva.
Viszont ha nincs programba épített támogatás, akkor sehogy sem fog működni a több GPU. És azt semmilyen driver nem oldja meg. És ez nem a DX12-n múlik. A támogatás lehetőségég az explicit memóriamenedzsment teszi lehetővé.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Balazs26
csendes tag
"akár az is megoldható, hogy egy GeForce és egy Radeon kéz a kézben együtt dolgozzon"
Mi lesz így a ventillátorboyokkal?
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
Szóval szakmai tökéletességet jelentő Tomhardver meg nem nevezhető forrásét étvette a ph is, aham...
Tök hihető a történet, csak egy aprócska baj van vele, hogy a büdös életben nem fog megvalósulni soha dx12 alatt.
A lehetőség persze adott, csak kb 5x annyi munka lenne vele, mint platformonként külön. Kompromisszumokról, kártyánként eltérő végeredményről már nem is beszélve...De jó klikkvadász meg álmodozásra serkentő cikk.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Az első hülyeségnél abba szoktam hagyni, meg se kellet volna írni...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem csodálom, hogy ezek után ilyen hsz-t írtál. Pont az ellenkezőjét tette a cikkünk, mint hogy a Tom's Hardware ismeretlen forrásának mondanivalóját átvette. De még egyszer írom, köszönjük a hozzászólást. Szerintem is rendkívül hasznos és kiemelkedően értelmes dolog úgy véleményt alkotni valamiről, aminek az elolvasására sem áldoztál időt.
Persze hazudnék, ha azt írnám, hogy meglepődtem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Kb olyan hasznos, mint a gsyncre meg truaudióra fogni, hogy majd amiatt nem mennek jól a dolgok, pedig rohadtul nem ez a gond. Sokkal prózaibb a probléma, máshogy épülnek fel a kártyák, gondolom dx12-ben is teljesen máshogy kell lekezelni miajd ugyanazt a dolgot eltérő arhitektúrán. Ezt kódban egyszerűbb lefork-olni, de ezeket mixelni már rohadtul nem. NV AMD meg intel vga-kon igencsak különböző a végeredménye is egyes játékoknak, tök jó lesz majd ha egy scene-t több kártya renderel és mikor ezeket öszerakják lesz belőlik egy szép nagy álcaháló kinézetű kép, amin simán látszik hogy különbözőek az árnyalatok/shaderek/textúra szűrők.
Így már remélem érthető amit írni akartam.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem érthető. Pont, hogy érthetetlenebb, mivel a cikk ilyen állításokkal nem állt elő.
Ezért ajánlom az elolvasását, mert kitér azokra a dolgokra, amelyekre te is.
Amúgy a DX12-ben úgy lesznek lekezelve a kártyákon a dolgok, ahogy a programozó leprogramozza. Ez teljes egészében az alkalmazás reszortja lesz, driver ebbe nem avatkozik be, nem tud beavatkozni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
RyanGiggs
őstag
DX12-ben csak akkor lesz FreeSync támogatás, ha a játék fejlesztője beleírja a programba?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz RyanGiggs #79 üzenetére
Igen. V-Sync, G-Sync, A-Sync, akármilyen-Sync csak akkor lesz, ha van direkt program oldali támogatás. Ez egyébként nem nehéz, csak egy szinkronizációs rutint kell felépíteni, ami szól a drivernek, hogy teljes a frame buffer és mehet.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #32839680 #81 üzenetére
Igazából a driver ki tudja olvasni a frame buffer tartalmát, ha az alkalmazás megmondja, hogy az hol található. Arra nem képes a driver, hogy lássa a tartalom változását. Akármikor képes frissíteni a monitoron megjelenő képet a már kijelölt memóriaterület tartalmával, csak low-level API-val fogalma sincs róla, hogy az mikor tekinthető egy teljes képnek és mikor van éppen puffercsere. Ezt jeleznie kell az alkalmazásnak a driver számára.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
alevan
őstag
Á, megoldja majd az MS egy sync.dll-el, amit a játékfejlesztő csak be kell rakjon a könyvtárba.
(nem értek a programozáshoz, szal remélem baromságot nem írtam )
Amúgy AMD partnerprogramosok valszeg támogatják majd a FreeSync-et out of the box, az nVidia partnerek a G-Sync-et, az Intelesek pedig majd vagy a FreeSync-et vagy az IntelSync-et (tudtommal még nem jelentett be semmit az Intel "Sync" téren).
[ Szerkesztve ]
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az kevés. Bele kell írni a programba a támogatást. Egyébként a DirectX 12 SDK-ban benne lesz a V-Sync és az A-Sync kezeléséhez szükséges library. Az A-Sync pedig minden szabványos implementációra jó, tehát a FreeSync-re is, meg majd arra, amit hoz az Intel. Illetve, ha az NV egyszer támogatni fogja, akkor arra is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
e00dgy
aktív tag
Kár előre jósolni bármit is.
Hozhatja ez azt a változást, hogy minőségibb, jobb hardver kihasználást eredményező játékok / programok születnek, vagy semmi sem változik.
Akkor miért lovagolni már most rajta, még épp egy éve, hogy van egy 270X -es kártyám, de pisztoly nyomok a fejemnek ha már most azon agyalok, hogy cserélnem kell...
Mellesleg a Windows 10-et már nagyon várjuk! Más miatt!
Csak a zseni és az idióta töri át az emberek által teremtett korlátokat. Soha nem használtam reklám blokkolót... :) ;)
-
dredbiro
senior tag
Valamikor korábban, talán úgy 2007-2008 környékén lehetett olvasni hasonló hibrid megoldásról, azt hiszem a nvidia 8800 és ati 3850-et próbáltak egyszerre üzemeltetni,bár lehet hogy rosszul emlékszem.
Good hunting,STALKER !
-
zoli121
aktív tag
Ha nem áll lángokban a számítógép, akkor szoftverproblémáról lehet szó./// GTA Social Club : zoli1233 Hirdetéseim: http://hardverapro.hu/tag/zoli121
-
Himm
csendes tag
Teljes mertekben igazat adok neked, annyit hozzatennek meg annyit esetleg , hogy negativ hatasa is szerintem nagyon sok lesz, az egyszeru embereknel sokkal tobb hibalehetoseg adodik akik majd fizetn fognak azert hogy valaki (pl egy szervizes) megoldja a gondok. Tehat tanulni emberek, utanaolvasni mindennek, es napirenden lenni!
Először gondolkozz logikusan, nézz magadra, utána cselekedj vagy szólj/kritizálj!
-
Robert07
aktív tag
Anno a Lucid Hydra is hasonló volt, csak ott volt egy vezérlőchip az alaplapon ami a kártyáknak osztotta a pci-e sávokat. 2 alaplap kapott ilyet, a Crosshair IV extreme és egy P55-ös MSI.
A támogatás hiánya miatt megszűnt
Néhány játék jól skálázódott, úgy, mintha teljesen normál SLI/CFX lett volna alatta, sőt, a bridge-es CFX-nél néhány %-al néha gyorsabb is volt.
Viszont a driverproblémák miatt megszűnt, mert kellett hozzá egyszerre catalyst és forceware is, plusz a vezérlőprogram.
Meg néhány játék lassabb lett tőle.Pedig nem volt rossz próbálkozás, csak a driver a legnehezebb rész.
Azt nem tudom pontosan hogy mit használt, de valószínűleg AFR volt.[ Szerkesztve ]
-
Feruendios
aktív tag
Kinőtte a DirectX jelenlegi formáját a PC, kell ez a DX12 a jelenlegi API-k nagyságrendekkel lassabbak mint amit ki lehetne hozzni direktbe a GPU-ból, az meg, hogy ez mennyibe fog kerülni ha Destiny 500millió $-os árcímkéjét nézzük bele fog férni az Engine fejlesztésbe, egy kis Hardver specifikus támogatás.
[ Szerkesztve ]
Sajnos mar nincs magyar billentyuzetem :(
-
qisqaqas
senior tag
válasz Feruendios #92 üzenetére
A kisebb stúdiókkal mi lesz? Licencelhetik az Unity-t, vagy valamelyik játékmotort, ugye?
Ez az új API történet rengeteg megválaszolatlan kérdést vet fel. Szívesen hallanék fejleszőket, hogy mit gondolnak erről és hogy állnak hozzá. Persze marketing BS nélkül. Azt hallottuk hogy jobb lesz, de vajon fog-e fájni? Ha elő akarok venni egy 5-8 éves játékot nosztalgiázni, fog-e futni a gépen?
Az addig jó, hogy magasztalják és várják mint a messiást, vakítanak minket, de mi lesz ebből amíg késztermék lesz? Mármint féltermék, a másik fele megvásárolható 10-15db DLC formájában.
CMstorm QF TK eladó || Nem jó a keyboardod? Építs -> http://prohardver.hu/tema/igy_epitsd_a_billentyuzeted/ || Jolla!
-
mrhitoshi
veterán
Nem csak te. Szerintem orbitális nagy bukások lesznek. Már most is vannak, de mi lesz ezután? És nem csak az optimalizálásra kell gondolni, hanem a hanyagságra. Lehet majd 1-2 év múlva belejönnek a fejlesztők, de az elején szerintem iszonyatos nagy fejetlenség lesz. Arról nem is beszélve, hogy beszűkül a piac, mivel a kisebb fejlesztők teljesen kiszorulnak ebből a szegmensből, és majd irányíthatnak a nagyok, akiknek csak a profit a lényeg.
PS4
-
Fred23
nagyúr
Kíváncsi leszek rá, hány játék fejlesztője köteleződik el a többvégéás szerelem mellett a közeli jövőben, és hogy milyen gyors lesz az átállás.
-
Linóleum
csendes tag
Erre a dologra még kíváncsi leszek! Mert ha azt nézzük, hogy az AMD az "APU" processzorokat igen erős integrált VGA-val ruházták fel, akkor erre lehet már némi sansz! Mondjuk azt nem tudom, hogy az nVidia kártyákkal hogyan működik. De ez akár egy "aranykor" kezdete is lehetne! És ha úgy nem is, hogy egyszerre megy a gépben egy nVidia és egy AMD kártya akkor legalább ezzel az integrált VGA+Egy másik sem egy olyan rossz megoldás, de ez már az AMD-nél elvileg már működik és hozzá kell tennem, hogy elég jól! De remélem, hogy egyszer létrejöhet egy AMD+nVidia dolog!
"Ha én verném le nálad a te vázádat, én is azt mondanám hogy Morfológus volt..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest