- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Projektor topic
- Androidos tablet topic
- 3D nyomtatás
- Videós, mozgóképes topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ztoldy
senior tag
Ezzel a játékkal nem játszottam, de sokat olvastam róla és az marad meg róla, amit te is írsz, hogy már az első részben is úgy volt megoldva minden, hogy ha dombon áll egy egység, akkor messzebbre lát, messzebre tud lőni, mint a földön, sík terepen álló egység. Így valamivel összetettebb stratégiát lehetett benne megvalósítani, mint az akkori RTS játékokban.
https://www.refundo.hu/?ref=175161
-
#65675776
törölt tag
TS óta (1999.) az összes C&C 3D terepmodellel dolgozik. Ott sem volt már mindegy, hogy honnan és hova lősz. Szóval ha völgybe telepítetted a légvédelmed és a tüzérséged, akkor bizony már abban is meg lehetett valósítani egy Bekaa-völgy szintű fiaskót.
A komoly AI-ról és változatos támadásokról meg nekem az jut eszembe, hogy időnként végigzavart egy lovas felderítőt a bázisodon, és ugye amihez az hozzáért, azt el is foglalta. És érdekes módon az így elfoglalt bányákban hirtelen teremni kezdtek az ellenfél bányászai. Mikor vissza kellett foglalani, akkor tipikusan 3-4x annyi bányász volt benne, mint amennyit én otthagytam. Persze lovas felderítővel nem lehetett visszafoglalni...
Volt AI egyébként a C&C játékokban is, csak azok nem arra lettek kihegyezve, hogy ezernyi egységgel pöcsöljön az ember. Ott is előfordultak változatos támadások az AI részéről, nem ugyanazt erőltette mindig. Még akár elterelést is használt néha. Ráadásul mindezt több síkban, mert a NOD-nak pl földalatti támadóereje is volt. Szóval jöhetett a csapás földön, vizen, levegőben, és a föld alól is. A repetitív, kiszámítható támadások a Warcraft III-ra voltak leginkább jellemzőek.
buzus: A S.W.I.N.E. egy nagyon gyenge Close Combat ripoff. AI kb semmi sincs benne, a fejlődési rendszer nevetségesen lebutított, ami szinte értelmetlenné teszi, hogy az egységeid tovább tudod vinni. Ebből a szempontból a CC3-at kb semmi sem érte utól azóta sem. Illetve ami azt illet, a CC3 is már 3D terepmodellel dolgozott (1998) 2D játék létére. S.W.I.N.E.-ban a terep 3D mivolta csak látványelem volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Politika
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- cigam: Milyen NAS-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest