Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ztoldy

    senior tag

    válasz Yany #4 üzenetére

    Ezzel a játékkal nem játszottam, de sokat olvastam róla és az marad meg róla, amit te is írsz, hogy már az első részben is úgy volt megoldva minden, hogy ha dombon áll egy egység, akkor messzebbre lát, messzebre tud lőni, mint a földön, sík terepen álló egység. Így valamivel összetettebb stratégiát lehetett benne megvalósítani, mint az akkori RTS játékokban.

    https://www.refundo.hu/?ref=175161

  • janos1988

    addikt

    válasz Yany #4 üzenetére

    Én tudom mit tudott régen, azért írtam. Akkor demózták is. De most semmi.

    https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D

  • #65675776

    törölt tag

    válasz Yany #4 üzenetére

    TS óta (1999.) az összes C&C 3D terepmodellel dolgozik. Ott sem volt már mindegy, hogy honnan és hova lősz. Szóval ha völgybe telepítetted a légvédelmed és a tüzérséged, akkor bizony már abban is meg lehetett valósítani egy Bekaa-völgy szintű fiaskót.

    A komoly AI-ról és változatos támadásokról meg nekem az jut eszembe, hogy időnként végigzavart egy lovas felderítőt a bázisodon, és ugye amihez az hozzáért, azt el is foglalta. És érdekes módon az így elfoglalt bányákban hirtelen teremni kezdtek az ellenfél bányászai. Mikor vissza kellett foglalani, akkor tipikusan 3-4x annyi bányász volt benne, mint amennyit én otthagytam. Persze lovas felderítővel nem lehetett visszafoglalni...

    Volt AI egyébként a C&C játékokban is, csak azok nem arra lettek kihegyezve, hogy ezernyi egységgel pöcsöljön az ember. Ott is előfordultak változatos támadások az AI részéről, nem ugyanazt erőltette mindig. Még akár elterelést is használt néha. Ráadásul mindezt több síkban, mert a NOD-nak pl földalatti támadóereje is volt. Szóval jöhetett a csapás földön, vizen, levegőben, és a föld alól is. A repetitív, kiszámítható támadások a Warcraft III-ra voltak leginkább jellemzőek.

    buzus: A S.W.I.N.E. egy nagyon gyenge Close Combat ripoff. AI kb semmi sincs benne, a fejlődési rendszer nevetségesen lebutított, ami szinte értelmetlenné teszi, hogy az egységeid tovább tudod vinni. Ebből a szempontból a CC3-at kb semmi sem érte utól azóta sem. Illetve ami azt illet, a CC3 is már 3D terepmodellel dolgozott (1998) 2D játék létére. S.W.I.N.E.-ban a terep 3D mivolta csak látványelem volt.

Új hozzászólás Aktív témák