- Hobby elektronika
- Apple asztali gépek
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Philips LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- Google Chromecast topic
Hirdetés
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
PROHARDVER!
Sony Xperia Z2 - Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
vipnolf
aktív tag
válasz kirby76 #4255 üzenetére
nekem nincs bajom a hangminőséggel sem. általában hd hanggal megy minden hívás. egyedül szüleimmel való beszélgetés során van klasszikus hangminőség mert nekik régi típusú készülékük van.
a hangerő megfelelő hívás közben a zajszűrés is teszi a dolgát. néha rám szólnak hogy nem hallják mit mondok de akkor észre is veszem hogy eltartom a fejemtől a telefon alját, és a zajszűrés kiszűri az én hangomat is. majd megszokom. valamit valamiért, mert a zajszűsésnek köszönhetően még a legforgalmasabb út mellett, buszon vagy vezetés közben kihangosítva sem hall a másik fél SEMMIT a zajokból.azért akik azt mondják hogy egy hulladék a telefon... hát nem értek egyet. elég masszívan össze van rakva, és valóban különösen ajánlott darab. mindenben vannak hibás szériák. (autó, mosógép, aknavető, de még életmentő eszközöknél is... majd pont valószínű hogy egy telefonnál nem lesz)
ha a hibákat észleljük, jelezzük 14 napon belül és csere. ennyi a megoldás. aki erre nem képes az vessen magára. megy itt az oltás meg a lehúzás, pedig minden helyzetben meg lehet oldani egy fogyvéd ügyet.
aki meg olyanokat ír hogy az Sony visszaírt hogy szerinte az 1mm elfogadható, az ne hagyja annyiban. intézni kell tovább, mert nem elfogadható. lehet ha egy másik ügyintézőhöz kerül az ügyed, akkor pozitív választ kapsz. sajnos ahol magyarok ülnek a vonal másik végén ott érhetik meglepetések az embert.most nem olvastam vissza, de Chris, mi lett a te ketyeréddel? megoldódott a probléma?
XPERIA PRO, DELL INSPIRON 16 PLUS