Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bepken

    veterán

    válasz Runner_fxr #6027 üzenetére

    jaaaa hát én azt nem is mondtam, hogy más típusra is szó nélkül cserélni fogják :) az nem tudom, mennyire kötelességük...szerintem épp abból kifolyólag nem kötelesek más típusra cserélni, mert az a másik típus nem feltétlenül van nekik raktáron. arra pedig kizárt, hogy kötelezve lennének, hogy minden típusból legyen készleten legalább 1 db, a hasonló esetekre :) nem tudom, utána kell nézni, a vásárlók jogaival lassan már tele van az internet :D (hogy az értékesítőnek milyen jogai/érdekei vannak, az senkit sem érdekel, ugyebár... :U )

    szerk.: ja és szerintem másik típusra talán garanciális feltételek között szoktak cserélni (pl nekem is cseréltek Pulse Mini-t > Defy+ készülékre) akkor is csak azért, mert az említett típust nekik kell szervizelni (T márka) és gondolom elfogyott az alkatrész vagy ilyesmi. a másik indok a 3. szervizelés illetve az 1 hónapnál tovább tartó szervizelés szokott lenni. ha jól tudom ezekben az esetekben is fel kell ajánlaniuk a cserét, akár más típusra, ráfizetéssel, stb.

    mondom még egyszer, nem tartom kizártnak, hogy a 3 munkanapos csere esetén is ugyanez a forgatókönyv, utána kell nézni...

    [ Szerkesztve ]

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

Új hozzászólás Aktív témák