Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lean

    aktív tag

    Okulásképpen leírom hátha valaki hasonló meggondolatlan lépésre szánja el magát: Vodafone Webshopban/Ügyfélszolgálaton keresztül telefont rendelni! :U
    Úgy kezdődött, hogy lejárt a hűségidőm, mondom jó lenne leváltani a jó öreg Samu 5230-asom...ekkor esett a választásom a Ray-re, (Defy volt még versenyben)...mivel a környezetemben egyik üzletben sem volt készleten, mondom itt az Online Shop, kényelmes módon házhoz hozzák nekem, olyan jófajta webshop módjára (max. 2 nap). Ok, kitöltöttem a webes rendelést, aztán vártam az email-es visszaigazolásra....napokig semmi nem történt...aztán kaptam egy smst, hogy küldjem be faxon a szükséges nyomtatványokat 2! munkanapon belül...bankszámlakivonat, személyi okmányok stb. Ok, beküldtem. Várakozás, aztán újabb sms...nem megfelelőek a nyomtatványok...ügyfélszolgálat hív..elérhetetlenek. Határidőből kicsúszás...újabb sms, mivel kicsúsztam a határidőből (ügyintézőjük nem ért el) ezért törlik a megrendelést...persze nem hívott senki. Ekkor lemondtam az egészről. Pár nap múlva jött egy hívás, hogy látják h hűséges előfizető vagyok, nem e akarok készüléket váltani?Mondom dehogynem...vesztemre. A hölgy készséges volt, (ezen a ponton érdekes módon már semmilyen dokumentumra nem volt szükség), megígérte 1,5 hét!! és megkapom a telefonom futárral. Azóta sem történt semmi természetesen. Ma hív ugyanaz a hölgy, hogy megkaptam-e a telefonom, mert az ő rendszere azt mutatja, hogy én nem vettem át?!! (természetesen engem senki nem keresett, se futár, se voda)...-- közben hívtam, ügyfélszolgálat elérhetetlen--- Meg akkor ő újra indítaná a rendelést, és akkor újabb 1,5 hét lesz... :W :W :W , lehet mazochista vagyok, de belementem... :O

    no cross no crown

Új hozzászólás Aktív témák