Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bici

    félisten

    válasz arn #50 üzenetére

    Nem lesz jobb, legfeljebb pár dolgot gyorsabban csinál, mint egy azonos nyers erejű nV - ha támogtva van a játékban az ehhez szükséges funkció.
    De szerintem az AMD piaci részesedése miatt elég kevesen fogják azokat a funkciókat használni, amiket csak a GCN-es karik tudnak.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz arn #73 üzenetére

    Most is előfordulhat, hogy az egyik hardveren sokkal rosszabbul fut. Ezt a fejlesztőknek kell majd lekezelni. A hardvergyártók ezt úgy segíthetik, hogy dokumentálják az architektúrákat és kiadnak mindegyikhez egy disassemblert. Ilyenkor a fejlesztő nem mondhatja azt, hogy azért fut rosszul, mert xy gyártó nem segített, hogy jól fusson. A gyártó is védheti magát azzal, hogy megmutatja a linkeken a csomagok elérhetőségét és a fejlesztő nyakába varrja az egészet, hogy nem hajlandók használni a lehetőségeket.

    A motoroknál elég komoly váltás van. Minden kiadó sajátot tervez, akár többet is. A következő nagy trend az lesz, amikor a middleware-ekről is leállnak, hacsak az adott cég nem ad hozzájuk teljes forráskódot, és korlátlan jogot a módosításra.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz arn #75 üzenetére

    Teljesen logikus dolgok történnek. Sokáig a motorvásárlás volt a divat, lásd az idtech 3-as idők a 2000-es évek elején. Ma már sokkal jobban kell ismerni a motort, hogy jól használd. És ha megnézed azokat, akik saját technikára építenek, és nem szenvednek pénzhiányban, illetve jól fejlesztenek, ott sokkal optimalizáltabb minden app. Például a Frostbite motor az EA-nél, vagy az Asura a Rebelliontól, vagy a Square Enixnél a Nixxes játékok, vagy a SEGA és a CA új motorja. Ha gyorsat és jót akarsz, akkor így kell csinálni, ehhez persze sok pénz kell, de belefér.
    A middleware-ektől való elszakadás pedig szintén adja magát. Ma már nem elég effektekkel megtölteni a játékot. Azokat egymáshoz is kell tervezni, így jobb saját rendszert írni a helyükre célirányosan felépítve.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák