Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jabbagoa

    tag

    válasz kazanka #16671 üzenetére

    valószínű rossz számot ütögettem be eddig sorozatszámra. :D
    eddig a dobozon levő matricán levő számot irtam amelyik nem az imei, most aksi levétel után az S/N számot amire ezt kaptam válaszul:
    "A sorozatszám ellenőrzése során azt állapítottuk meg, hogy regisztrálni kívánt termékét
    nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. hozta forgalomba, ezért a készülékre érvényes
    garanciát nem tudjuk meghosszabbítani. Kérjük, ellenőrizze a sorozatszámot!

    Ha a sorozatszámot nem változtatja meg, a regisztrációját beküldheti, de a garanciát nem tudjuk meghosszabbítani.
    Ha a sorozatszámot megváltoztatja, a sorozatszám érvényességét újraellenőrizzük."

    Létezik ez? a Telenorban vettem

    [ Szerkesztve ]

    "rám nem hatnak a Jedi trükkök" !@#$%^&*!

Új hozzászólás Aktív témák