Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fdisk

    őstag

    Tegnap délelőtt felhívtam őket,és elmondtam,h átverve érzem magam,mivel nem azt kaptam amit rendeletem,főleg úgy h hálózatzáras a teló.
    Erre a srác kérte,írjam le azt a problémát amit neki is elmondtam telefonba,mivel ez alapján tud csak intézkedni.
    Szerinte ez a hiba nem állhatna fenn.
    Azt mondta,h ez azért lehet mert a gyárban nem adták meg ezt a kódot.
    Felveszi a kapcsolatot a Samsunggal,és megküldi a kódot nekem e-mailben.
    Mondom,ok de ha hétfőig nem érkezik meg a kód kedden viszem vissza a készüléket és kérem vissza a pénzem.
    Eddig ennyi.
    De ha megküldi a kódot akkor is valszeg visszakérem a pénzem.

    A garanciáról meg váltig állította,h gyártói garis.
    Kérdem,akkor hol a magyar gari papír?
    Az nem fontos mondja,mert minden készüléket ugyan oda visznek javítani.Ha gyáris,ha nem.
    Beszéltem neki a garis futárról is,aki házhoz megy ha meghibásodik a teló.
    erre ő:az csak úgy is nagyobb városokba működik,olyan kis településre ahol én lakom,nem jön ki.
    Szerintem kamuzott,mert ma pedig felhívtam a samut,és ott is elmondtam amit ide is leírtam,és elmondta,h az a bolttal nincs a samu viszonteladói kapcsolatban,és nem is létezik olyan,h kódot kellene kiadni vmi miatt.
    Kedden megyek Bp.-re,és kérem vissza a lóvémat.

    Más

    Ha már Pesten leszek,nézek vhol egy másik boltot,ahol nem vernek át.
    Tudtok vmi megbízható boltot,ahol lehet LTE-s készüléket kapni?
    Erről a boltról mi a vélemény:ujmobilshop?
    Gyanúsan olcsó,h gyártói garis legyen szerintem.

    [ Szerkesztve ]

    A célba először a csíkóhal ért be, a remény hal meg utoljára.De a reményhal megdöglött, az új kedvencem egy szarok rája! ¤¤¤

Új hozzászólás Aktív témák