- Asztrofotózás
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hobby elektronika
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
Hirdetés
-
Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
ph A vállalat elvileg tiltott termékeket értékesített Oroszország számára.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elhiheted, hogy nem mi írjuk a drivereket.
A videóra: Ha egy játéknak lekorlátozod a sebességét a játékon belül, és azt elviseli a GPU, akkor eleve úgy működik egy modern motor, hogy a pufferelés tekintetében korlátozza a számítást. Így természetesen csökken a lag, hiszen csökkented magát a feldolgozási sebességet is, vagyis a rendszer nem fog GPU-limitbe futni, ahol ezek a technológiák működnek. Ebben nem látom a szenzációt. Így működnek a rendszerek. Az AMD-nek az Anti-Lagja és az NV-nek az Ultra low latency-je arra a környezetre van tervezve, amikor GPU-limited van, és eközben még a sebességet sem korlátozod mesterségesen. De ez benne van a cikkben is, 720p-ben egyik megoldás sem működik, egyszerűen nincs alattuk a talaj, amire tervezték őket.
Ha neked mondjuk megfelel az, hogy 40-50-60 fps-re korlátozod a játék futtatását, miközben ennél valamivel többre is képes lenne a GPU, akkor a korlátozott sebességgel kapod a legjobb késleltetést. Az AMD-féle Anti-Lag és az NV-féle Ultra low latency arra van tervezve, hogy megközelítőleg megtartsd a hardverből kinyerhető GPU-limites sebességet, miközben a késleltetést valamennyire lejjebb viszi. Tehát nem kell kompromisszumot kötnöd az fps és a késleltetés között, hanem megkapod mindkettőből a lehetséges legjobbat.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
ph Játékok alatt nemcsak a magas fps számít: a sikerhez az is kell, hogy a gép rögtön reagáljon minden utasításunkra.