- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Home server / házi szerver építése
- 3D nyomtatás
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Gamepad
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- ASRock lapok általában
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
it A Nintendo és a The Pokemon Company beperelték a Palword fejlesztőjét.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
ma Prémium kivitel, pontosabb szenzorok, új egészségszolgáltatás, régi hiányosságok.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
3 játék alatt tesztelték, nézd tovább OW , PUBG, Batleifeld 5.Úgy gondolom elég népszerű Online lövöldék. mindháromnál tökéletesen működött Nv megoldása egyenértékűen sőt...
Továbbra is azt gondlom, valamit nem jól abszolváltatok a tesztek alatt, esetleg a freesync volt aktív nem tudom, de nem akarok vádaskodni vagy ilyesmi csak jelzem hogy furcsa az eredmény a többi online teszttel szemben.pl itt a gurunál vagy techhspotnál [link] messze nem teljesített úgy az antilag mint nálatok illetve a low latency teljesít jobban nem tudom.Mindegy ez ilyen, nem értek ennek a teszteléséhez,de szerintem ennek a lényege az online lövöldékben van..[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És azokban a játékokban hol méri az NV Ultra low latency beállítását, illetve a Radeon Anti-Lagot? Mert megnéztem a videót, és egy szem adat nincs ezekről feltüntetve.
Nem volt aktív a FreeSync.
Nézd, egyszerűen a maximum pre-rendered frames paramétert 0-ra csökkenteni nem olyan hatékony, mint kidolgozni egy tipikusan a lag elkerülésére alkalmas módszert a driverben. Ha az NVIDIA is azt csinálja, amit az AMD, akkor nekik is úgy fog működni. Hiába ragaszkodsz ahhoz, hogy egyenértékű az Ultra low latency, sajnos nem az, mert a működés tekintetében egy csomó problémát nem is vesz figyelembe. Nem reagálja le, míg az Anti-Lag direkt arra lett kialakítva, hogy ezeket lereagálja. Csak amíg az Ultra low latency fejlesztési költsége alig pár hónap, addig az Anti-Lag alapja összességében hat évig készült, és alapvetően nem is az AMD ötlete, hanem a HiAlgótól vették meg. Tehát persze az NVIDIA is ilyet akarna, csak van egy probléma, amit úgy hívnak, hogy idő.
Mi a tesztünket az elérhető legfrissebb meghajtókkal végeztük. Mindkét megoldás folyamatosan fejlődik. Az Anti-Lagra például lesz DirectX 12-es implementáció a jövőben, ez már benne van bizonyos tesztdriverekben, tehát a Vulkan, DX9 és DX11 trió mellett jön a DX12-re is. Az NVIDIA Ultra low latency pedig DX9 és DX11 mellett elvileg jönni fog OpenGL-re, csak nem tudni, hogy mikor. Vulkan és DX12-re nem, mert ott az alkalmazás állítja a flip queue-t, tehát azt a meghajtó nem befolyásolhatja. Szóval a meghajtók oldalán még ma is vannak fejlesztések, általában évente érdemes újramérni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jó lenne ha megoldanák hogy OpenGL ne legyen annyira rossz Amdvel.
-
BerserkGuts
őstag
Ultra low latency fejlesztési költsége
das ist NullNem került az nekik semmibe az kikapcsolja csak xD
régen úgy hívták előre renderelt képkocka szám és a minimum 1 volt állítható most semmi ez nagy teljesítmény micsoda fjucsőr
(persze ini fájl átírásával talán kikapcsolható volt a játékban vagy valahogy megoldottam régen még a GTAV-nél mert a procim nem bírta ami egy core2 E8400 volt )12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
#16939776
törölt tag
válasz BerserkGuts #54 üzenetére
Emlékeim szerint régen adott volt a lehetősége arra, hogy "0"-ra állíthassa a user a driverben, majd ezt elvették és az "1" lett a leggyorsabb elérhető opció.
Az volt a magyarázat hozzá, hogy a "0" beállítás kevesebb FPS-t hoz és ez a kapcsoló rendszeresen okoz "teljesítmény problémákat" az egyszerű felhasználóknál, akik nem tudták ésszel felérni, hogy a bencsmárkokat alap beállításon, "3"-as értéken futtatják le a teszt-oldalak, nekik meg "0"-án 10%-al kevesebb FPS-t dob a hardverük.
Így minden ötödik komment az volt a tesztek alatt, hogy csalnak a tesztoldalak, meg szar az NV. "1"-esen már csak 2%-al volt lassabb mint a "3"-as, így a korlátozással NV véglegesen "megoldotta a problémát". A hangos kisebbségre (pro játékosok) akiknek ez mocskos nagy kiszúrás volt, akkor éppen nagy ívben szartak.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz BerserkGuts #54 üzenetére
Meg kell oldani a 0 által előjövő problémákat. Erre azért kellenek fail safe rutinok a driver-be.
(#55) Duracellm...: Leírtam a cikkben, hogy a 0-t a Microsoft nem engedte egy időben. Nem írták alá a drivert, ha volt benne egy ilyen beállítás. Az oka ennek, hogy sok problémát is okozott. Az Ultra beállítás ugyan ezt a régi rendszert hozza elő, de kezelik is a tipikus problémákat, így a Microsoft már engedi.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#16939776
törölt tag
Igen, olvastam, nekem mindegy melyik a "hivatalos" magyarázat, ha 8 év után mégis elő lehet venni, akkor mégsem okozhatott az akkora problémát. Én évekig használtam még olyan drivert Win7-en, amiben meg volt a "0" és nem volt vele az elvárható megjelenítési problémákon kívül (színes háromszögek, üres textúrák) kívül semmilyen fagyás, vagy szaggatás, vagy bármi gyanús esemény, úgy, hogy sorban a legújabb játékokat kergettem vele.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #16939776 #57 üzenetére
A fő fejlesztése az Ultra low latency-nek az, hogy a tipikus hibákra reagál a driver. Tehát nem fog akadozni a megjelenítés. Régen emiatt tiltotta a Microsoft. De úgy, hogy ezt elkerüli a meghajtó, már nem tiltják.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
planbmokus
senior tag
Sikerült egy olyan "latency teszt" cikket lehozni, amiben egyetlen kompetitív cím sincs...
Megnéztem volna egy R6:S, OW, CS:GO, APEX, PUBG... játék alatt. Mert ott tényleg számít.(#26) Tetsuo Minél magasabb az FPS, annál alacsonyabb az input lag. Ezért van az, hogy az esport játékokat max medium beállításokkal játsszák (már akik el akarnak érni valamit) a legfullosabb hardveren is / 1080p-ben. Freesync/Gsync ki -> 144-240Hz-en nincs rá szükség, ha van alatta vas.
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
félisten
válasz planbmokus #62 üzenetére
+1
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
GhostRider93
tag
Köszönjük a cikket nagyon jó lett. Értem a fentebb leírt problémák nagy részét de ha valaki nagyon szeretné megnézni hogy az aktuális játékban az adott felbontáson és grafikai beállítások mellett mennyit jelent ha bekapcsolják az adott funkciót az fogja és megnézi. Valószínűleg az amd megoldása jobb mert ha nem így lenne a felsorolt cégek nem azt licencelnék. Alacsony FPS mellett még érezhető is egy laikus számára és úgy hogy automatikusan működik nem kell rajta semmit sem állítgatni.
R5 2600@4Ghz 80W , B450M Pro4, DDR4 16GB 3200MHz cl14 B-die, Hellhound 6700XT 12GB
-
janos666
nagyúr
válasz GhostRider93 #64 üzenetére
Közel sem olyan egyszerű objektíven mérni, hogy "bekapcsolja és megnézi".
A hatalmas különbség, pl. 60-80 ms többnyire egyértelmű, de 10-20 ms átlag embernek ide-oda általában nem sok, "érzésre" tesztelni többnyire placebó/véletlen kategória lesz (bár ez még nem jelenti azt, hogy akkor teljesen mindegy is, mert az nem baj, ha valami feleslegesen jobb, mint általában szükséges, és nagy ritkán kamatozik az előnye).Mit license-el kitől kicsoda?
Az Anti-Lag és LLM (de azt hiszem az újabb Reflex) sincs alapértéken bekapcsolva, és így sem annyira egyszerű a dolog, mikor pl. bejön a képbe a VRR (G-Sync / FreeSync), mert el kell kezdeni sakkozgatni, hogy az egymást ütő dolgok közül mit kapcsolsz be, hogy lesz optimális...
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- GIGABYTE RX 6600 XT 8GB GDDR6 EAGLE - 3 ventis hűtés - Eladó!
- AMD RX 5xxx VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS AKÁR AZONNAL KÉSZPÉNZBEN VAGY UTALÁSSAL - WWW.PCFELVASARLAS.HU
- NVIDIA 30xx VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS AKÁR AZONNAL KÉSZPÉNZBEN VAGY UTALÁSSAL - WWW.PCFELVASARLAS.HU
- nVidia GIGABYTE GeForce RTX 3080 OC 10GB VISION videókártya
- ELADÓ : EVGA RTX 3070 Ti FTW3 Ultra (08G-P5-3797-KL) videókártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen