Hirdetés
Hirdetés
-
Limitált, jubileum kiadást kap a PlayStation 5 konzolcsalád
ph Az első PlayStation harminc éves évfordulóját ünnepli a japán vállalat.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
it Egy rakás újdonsággal frissít a YouTube, amelyre a videókat immáron évadokban és epizódokban is fel lehet tölteni. Sőt, AI-val is lehet a platformra videót gyártani.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pcnet
addikt
válasz brainticket #595 üzenetére
13 ezres kivásosban lakok, amikor egy nagyobbacska városban jártam, gondoltam benézek GSM boltokba, hátha kapok OP6-ra fóliát. Volt olyan GSM bolt és szerviz, ahol a srác megkérdezte, hogy melyik az a OnePlus? Mondom a 6-os. Jójó, de az Motorola? Vagy melyik gyártó telefonja? De helyi Euronicsban is jártam már úgy, hogy menetem Xiaomi Mi Band 3-ért mert akciós volt, a srác meg mondja, az egy jó készülék, majd oda vezetett a telefonokhoz és elkezdte keresni.
Ja, itt Marcaliban a GSM boltos meg elhajtott, hogy nem foglalkoznak gagyi kínaival. Rá pár hónapra meg nem akarta a Galaxy S7-emet beszámítani, mert a Xiaomi megy. Ki érti ezt?
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
-
pcnet
addikt
Erről a regisztrációról a Oneplus fiókban nem is tudtam. Most beléptem és megnéztem, az enyémet már regisztrálta az első tulaj, de van Verify My Device lehetőségem, tudnék további készülékeket regisztrálni. Tehát a kérdésedre igen a válasz.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz betyarr #1126 üzenetére
Szerintem egy ilyen szintű bankártyás botrány után, rendbe rakták a rendszerüket. Nagy blama lenne, ha újra kiderülne, hogy gond van vele. De teljes mértékben megértelek, anno én is idegenkedtem a bankkártyás/pp fizetéstől. Esetleg nézz szét Hardveraprón vagy aukciós portálokon ha opció a pár hetes használt példány is. Egy éve én is 1 hetesen vettem az enyémet (OP6) ~25e ft-al olcsóbban. Csak arra kell vigyázni, hogy Oneplus oldalról származzon és az eladó adja hozzá a Oneplus accot is.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Teljesen lehúzod az értesítési sávot, a kapcsolók alatt megjelenik egy ceruza. Arra bökve tudod variálni a sorrendet, valamint, hogy mik legyenek kint.
Szerk: Amíg elolvastam az új hozzászólásokat, meg is válaszolták.
Wans8: Még OP3 is megkapta a pitét. Ebből kiindulva elég jó a támogatás. Több android verziót megkaphat, itt már a vas is elég erős ahhoz, hogy azt mondják nem futna el rajt az új verzió.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz ßrainiac #2289 üzenetére
Snapdragonos verzió. De úgy tudom arra nincs garancia Magyarországon és Samsung még garon kívűl sem javítja. Nem kapnak Samsungtól alkatrészt hozzá. Mondjuk ez kb alaplapcserekor lenne szerintem gebasz. (S9 topicból van az infó)
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz ForRedGlory #2565 üzenetére
Direkt van ott gesztusvezérlésnél. Ha nem lenne, túl alacsomyan lenne a billentyűzet, kényelmetlenebb gépelni és annyira lent fognád a telefont, hogy kifordulna a kezedből. Legalábbis egy yt videóban ezt mondta a srác.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Tavaly is valami augusztus végén vagy szeptember elején jelent meg a Pie, 6ra. Augusztus elején vettem, alig használtam Oreoval és már jött is a Pie. Haverok csak néztek, hogy ilyen nincs! Elvileg az utolsó DP a hivatalos 10, nem?
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
S9 topicban is panaszkodnak Simple-re. Egyik fórumtárs írt a fejlesztőnek, azt a választ kapta, hogy próbálja az alkalmazás gyorsítótárát törölni, ha az sem segít, akkor az adatokat is. Ha az sem, akkor telepítse újra az appot. A fejlesztők már tudnak a hibáról.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Érintéses fizetéssel kapcsolatban ír, akinek válaszol, kártya hozzáadással volt problémája. Nem használom a Simple-t, K&H-s vagyok, de ahogy olvasom, Simple több fronton is bugos. (És S9-en még Pie van.)
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz balat86 #3843 üzenetére
Én is most vettem ScreenKnight fóliát, pénteken rendeltem, kedden küldtek emailt, hogy feladták, pénteken érkezett meg. (Ingyen légi postával, PoyalMail) Elő+hátlapi volt 2300 ft. Vizes fóliát még nem raktam fel, így egy GSM boltosra bíztam a dolgot. Felrakás után csalódás volt, mert nem akart a hátlap lekerekített részére rásimulni, egy napig tokban tartottam, rányomta, másnap még voltak bubik a hát- és előlapon is, de második napra szépen eltűntek. Kicsit narancsbőr hatású és puha tapintású, ahogy felettem is írták. Táskában többször hozzá tapadt az irattartómhoz, de nem sérült. Ujjlenyomatokat, illetve inkább a zsírt jobban gyűjti mint a gyári, de vékonyabb és jobban fedi az egész előlapot, mintha nem is lenne rajta fólia. Eddig nagyon meg vagyok vele elégedve, remélem tartós lett. A gyári már csillámosan kopott, nagyon csúnya volt. 14 hónapig bírta. (OnePlus 6om van egyébként.)
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz Linkin1994 #4963 üzenetére
Elcsapták a gyomrukat a holdújévi lakomával. Lehet még jozanodási fázisban vannak.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
-
pcnet
addikt
válasz enginev3.0 #5785 üzenetére
Gonosz!
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz vitezlejszlo #6229 üzenetére
OP6+Mi Band 3 és én sem találkoztam még hasonlóval.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz Scarabeus #6370 üzenetére
Tudom ez Téged nem vígasztal, de nekem pont múlt héten volt szervizben a 6osom. Hétfőn adtam le a szerviz igényemet, kedden jött a futár, szerdán reggel érkezett be szervizbe, csütörtök délután 2kor írták, hogy kész, péntek délután hozta a futár. Akksit és kamera lencsét (?) cseréltek. Nekem nagyon jó a tapasztalatom velük ez az egy javításom volt még csak, ez igaz. Csak annyit írtam, hogy szeretnék akksi cserét kérni, amennyiben lehetséges garancia keretében. Nem kellett semmit kamuzni Nekik, szó nélkül cserélték. Nálad sajnos valami speciális eset van.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
-
pcnet
addikt
válasz Scarabeus #6375 üzenetére
Nekem ma küldek emailt tacking numbrrel, hogy 2 munkanapon belül keresni fog a futár és hozza a telefont. A szépséghibája a dolognak, hogy pénteken már visszakaptam a telefot. Ööö... Vagy kapok egy 8 Pro-t, mert igénybe vettem a szolgáltatásukat?
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
-
pcnet
addikt
válasz Scarabeus #6399 üzenetére
Örülök, hogy pozitív élmény lett a szerviz vége.
Hátlapot ha le tudják szedni sérülés mentesen, akkor azt teszik vissza. Meglepődtem én is, hogy a régi hátlapot kaptam vissza, mikor a "munkalapon" új szerepel. Aztán jobban megnéztem és az a ragasztó volt. A hátlapi fóliám nagyon picit nagyobb mint a hátlap, (ScreenKnight) felpördült a széle, alá ment a por és nem tapadt vissza, így levágtam a sarkát. Elég egyedi, megismerem.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz enginev3.0 #6426 üzenetére
Oneplus 6 topicban most cseréltettünk többen is akksit a két év gar lejárta előtt. Senkinél nem kötöttek bele semmibe. Nagyon korrektek voltak. Volt akinek kamera lencsét is cseréltek, vagy usb csatlakozót. Nekem a pár hetes akksira 98%ot ír az app.
Szerk: Lemaradt, hogy teljesen ingyen cseréltek, se futár se szerviz díjat nem számoltak fel. 4-5 munkanap alatt megfordult a telefon a szervizből.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz enginev3.0 #6463 üzenetére
Én töröltem, úgy küldtem. GDPR miatt ELVILEG kellene. Meg gondoltam hátha le akarnak futtatni valami akksi tesztet, akkor nem mennek sokra vele, ha védve van ujjlemyomattal és face unlockkal. Ha fontos, hogy megmaradjon a telefon doboza, pl ha el szeretnéd majd adni a telefonnal, akkor valami más dobozban küld ki, mert azt nem kapod vissza.
Szerk: Ránéztem oneplus.net -en a repair requestre. Így kezdik: "Your data will be erased during the repair process. Please back up all personal data om your device. To protect your personal data, please remove the security lock and reset your device."
Tőlem már anno Nexus 4-es időben kérte egy magán szerviz, hogy úgy küldjem hozzájuk a telefont, hogy a legfrissebb hivatalos rom legyen rajt és ne legyen kód vagy minta, hogy javítás után tudjanak tesztelni.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz Scarabeus #6494 üzenetére
Ha tudja igazolni, hogy utolsó fillérig ki van fizetve, akkor is letilthatják. Pl otthoni előfizetés mellé vette, és ugye aláírt 2 évet ami feltétele volt az akciós készülékvásárlásnak és ne adj Isten nem fizeti az otthonit, akkor bukta van.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Szerintem csak nagy általánosságban írják amit írnak garanciával kapcsolatban. Gyártónként eltérő a garancia. Pl. Apple cuccokra 1 év gar van akármelyik GSM boltban veszed. Ha hivatalos resellertől, akkor 2 év. De ha nem magánszemélyként veszed, akkor csak 1 év. Samsungnál ha hivatalos resellertől veszed, 2év. Ha EU tagállamból származik, 1 év. Ha EU-n kívűlről, akkor nincs garancia. Tehát így kijelenteni, hogy 2 év bolti/gyártói/forgalmazói garancia van, lehetetlen. Esetleg ha konkrét márkára kérdezel, lehet pontos(abb) választ kapsz.
De még OnePlus support is adott egymásnak ellentmondó választ GB-es vásárlásra gar ügyben.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Sziasztok!
Alzánál és Telekomnál vásárolt készülékekre 1 vagy 2 év a gar?
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Köszi mindenkinek a Clearpex tapasztalatokat. Nekem is az van most fent, szép meg jó, de drágának találom. Másik telefonomon SreenKnight van, azzal az a baj, hogy annyira “méretpontos”, hogy neki se álltam feltenni. GSM boltos tette fel, 1.5 éve van fent, fél év után a jobb felső sarok bubis lett, de nem vált fel. A hátlapi bal alsó sarkánál elkezdett felválni, egyre nagyobb területen tapadt bele a zsebszösz, végül levágtam belőle egy darabot. Nem szép, de legalább megállt a felvállás. ScreenKnightból elő+hátlapi került fele annyiba mint a Clearpexből csak az előlapi. Remélem legalább tartós lesz.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz hegedis #8169 üzenetére
Oneplus nem ad ki alkatrészt. Pár nap max egy hét alatt megfordul a szervizből. Gyári visszaállítást nem úszod meg, nem tudom ez mennyire zavar. Csak a kiküldés a járható út ha eredeti akksit szeretnél.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hardcore café
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPad topik
- Könyvajánló
- Motoros topic
- Formula-1
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Makulátlan IPhone 13 Pro Max 1 TB, Green , gyárilag függetlenül Eladó!
- Makulátlan állapotú iPhone 15 Pro Max 256GB-os fekete titán, független készülék eladó!
- iPhone 16 Pro már készleten, Budapesten átvehető
- iPhone 16 Pro Max már készleten
- Samsung Galaxy Z Flip 4 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen