- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bluetooth hangszórók
- Milyen processzort vegyek?
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Computex 2024: masszív tervekkel ül fel az ARM az AI-vonatra
ph A vállalat vezetője a PC-piac 50 százalékát vinné a következő öt évben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
ma A TWS füles képmozaikot, a Watch FE ártippet kapott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz balint107 #843 üzenetére
Nem értek veled egyet. Folyamatosan fejlődött a grafika az évek alatt. Ugyanakkor azt is meg kell jegyezni, hogy minél szebb a kiindulópont, annál nagyobb plusszmunka, ha még egy kicsit szebbet akarsz.
Persze, láttam a tűéles textúrákat is, de szerintem nem ettől lesz szép egy játéktér, nem is a látótávolságtól. A Crysis 3 helyszínei szerintem sokkal élettel telibbek, de mindegy. A linkelt Skyrim videó persze szép, de nézz meg egy Crysis3 "Welcome to the Jungle" mapot [link], ott micsoda szép minden, pl. ezerszer jobb a fű, ahogy reagál a dolgokra, a Skyrim-es videódon majdnem besrtam, ahogy a lebetonozott füvön "átsétál" a karakter, vagyis a fű megy át a karakteren, szval érted...
Új hozzászólás Aktív témák
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EAFC 24
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- World of Tanks - MMO
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- LEGO kompatibilis és alternatív építőkészletek
- Óvodások homokozója
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Spórolós topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen