Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Zorel #213 üzenetére

    A játékok esetében a driverben általában azzal nyernek sebességet, hogy az új rutinokhoz szabják a pufferméreteket. Ez egy alapvetően bevált dolog, mert így a feldolgozás a hardver oldaláról hatékonyabb. Viszont ez esetenként növelheti a késleltetést, ami akadozáshoz vezethet. A pufferméretet a 12.11-es driver növelte meg eléggé, az új rutinokhoz igazodva, majd a 13.2-ben visszavették, és lásd hirtelen elmúlt a probléma.
    Gondok pedig előfordulnak mindenhol. Még az NV-nél is, hiszen a 320-as driversorozat után sok felhasználónak fagyott és szemetelt a kártyája, mert a gyorsuláshoz nem igazították hozzá a szoftveres VFDS-t. Mindkét oldalon hibáznak az emberek.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák