Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz djculture #31 üzenetére
Csak olyan fordulhat elő feature_level_11_0-ból, hogy van a játékban mondjuk öt compute effekt (két-két UAV igénnyel). Ezeket egyenként képes futtatni a kártya, de egyszerre csak négyet aktiválhatsz az ötből. Azt kiválaszthatod, hogy melyik legyen az a négy. Alternatív lehetőség, hogy a játék kap olyan kódot, ami virtuális UAV-kkel működik. Ekkor mindegyik effekt bekapcsolható, csak lassan fognak futni. Még alternatíva lehet az is, hogy xy compute effekt mellé raknak a fejlesztők compute shadert nem igénylő alternatívát. A GameWorks csomag egyrészt azért jött létre, hogy ha a konzolokról portolt GI/screen-space AO/soft shadow/god rays effekt nem futna GeForce-on, akkor GameWorksből beépíthetők olyanok, amelyek már futnak. Nem ugyanolyan minőségben, de ugyanarra a problémára jók.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen