- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Notebook hibák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- MILC felhasználók szakmai topikja
Hirdetés
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
ph A Z790 Project Zero Plus furcsa utat jár, ami nem biztos, hogy a célpiacon hasznosnak tekinthető.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
f_you
tag
Vagy elolvasták, de esetleg gondolkodnak is. Nagyon naiv vagy ha komolyan gondolod, hogy ingyenes marad a GRID. Ha nem erre akartál célozni, akkor bocs.
Amúgy kövezzetek meg de szerintem rohadt jó... médialejátszónak 200 USD-ért 4k-t bíró lejátszó ami natívan támogatja Logitech távirányítókat, nekem jöhet, és szerintem sokan gondolják majd így. A gond az, hogy valószínűleg veszteségesen árulják és a szolgáltatásokból akarnak majd pénzt szerezni (leginkább GRID-ből), az meg így nem játszik.
Ezt a kamu szöveget meg, hogy portolják a Borderlands-et, meg Crysis-t, és úgy fog futni mint egy rendes PC-n meg inkább hagyjuk.
[ Szerkesztve ]
-
waithEard
őstag
Nem új konzolok, meg ketyerék kellenének, hanem normális játékok!
"The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)
-
Reggie0
félisten
Remelem nemsokara rajonnek a tulajdonosok, hogy uj igazgato kell az NVIDIA elere.
-
félisten
A HSWS cikkéből:
"A Grid működéséhez az alapokat az Amazon felhős szolgáltatása, az AWS adja, ezen fut az Nvidia által fejlesztett szofverréteg, amely a GPU-k virtualizálásáért, a hálózati forgalom optimalizálásáért és a játékok futtatásáért felel. A hálózat egyébként nagyon fontos eleme a megoldásnak, a jó felhasználói élmény érdekében ugyanis kritikus a késleltetés leszorítása - nem csoda, hogy a fejlesztés során erre az Nvidia nagy hangsúlyt fordított, mind a szolgáltatás, mind a kliensként üzemelő Shield felépítését ennek megfelelően tervezte a csapat. A cég 150 ezredmásodpercet emleget, azonban nem tiszta, hogy ez az minimum (amelyre rárakodóik a hálózati késleltetés), az átlag, vagy a vállalt maximumot jelenti-e."
150ms... Az pont annyi, mintha 6,66666 fps-sel játszanál.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
-
félisten
Nem értem, hogy ezt hogy lehet komolyan venni.
Ha 2-3 év múlva 15ms lesz, az már alkalmas lesz komoly játékra, de ahhoz meg a világ minden tájára kell szerver parkot telepíteni.
Nagyon komoly befektetés, ami csak akkor érheti meg, ha rengeteg felhasználójuk lesz.
Okés, hogy az nVidia nem szokott bakot lőni, ha a pénzről van szó, de ez még tőlük is kockázatos.Ha többet tudnánk a tervekről, akkor lehet, hogy esélyesebbnek látnánk.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
dealerman
senior tag
A Sony meg a Microsoft is le van maradva a konzolokkal a PC-hez képest,( 720 meg 900p,nem hozott nagy áttörést az új generáció) akkor ennek aztán sok értelme lesz
Persze ettől függetlenül még több millió darabot értékesítenek belőle,ami a lényeg
[ Szerkesztve ]
underground techno will never die
-
Nem szokott bakot lőni?!? Évek óta butaságokat találnak ki. Nem a vga reszlegre gondolok.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
MC Pite
veterán
válasz Jim Tonic #104 üzenetére
+1
Az utóbbi pár évben 1-3 évesen vettem meg a játékokat (egyetlen egy cím volt amit megjelenéskor vettem meg, a számomra 10. NFS-t), manapság meg évente 3-5 órát játszok (pc-n, mert telefonon nem játszok, konzolom meg nincs).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Dragbajnok
tag
-
félisten
válasz Dragbajnok #117 üzenetére
Így már más, de a game pipeline késleltetése miért 100ms-t egy konzolnál?
Nekem ez egy kicsit soknak tűnik.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
#35193216
törölt tag
A Steam meglévő hardverre futott be. Az okostelefonok szintén nem elsősorban a játékok miatt terjedtek el, ez viszont egy céleszköz, a többi konzollal versenyez.
200 dollár nem sok, csak ez a felhő alapú játék ingyen nem fenntartható tömegesen, tehát ha befut a projekt, akkor idővel fizetőssé fog válni az erőforrások igénybevétele. A felhő alapú megoldások jók ott, ahol több előnye van, mint hátránya, itt a hátrány nagyobb, mert a központosított erőforrások nem olcsóbbak, hanem drágábbak, így egy olyan erőforrásigényes felhasználásnál, mint a játékok, előnyösebb, ha nálad vannak az erőforrások, és nem egy szerverszobában (valójában hatalmas házakban, ha befutna a dolog).
-
Jack@l
veterán
30 fps + tripla buffer-nél stimmel.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hogy elfogadhatónak tűnjön a felhő.
Nem kell ezt egyébként annyira komolyan venni. A felhő kiszámíthatatlan és biztosan magasabb lesz a késleltetése, mint a natívan futtatott programoknak akármilyen elérhető kliensgépen. A Microsoft is igen sokszor elemezte ezt, hogy szükséges egy olyan rendszer a felhőbe, amely előre számol a lehetséges beviteli adatokkal képeket, és azokból kiválasztja azt, amely a felhasználó beviteli adatához a legközelebb van. Ugyanezt egyébként az NV is bevetheti, csak nagyon megdrágítja az üzemeltetési költségeket, mert sokkal több erőforrást visz majd el egy felhasználó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Cooley18
aktív tag
Komolyan, nektek semmi nem jó... Ott a Lineage 2, abban a mozgás is a szerveren futott, nem a kliensben, ergo bármit mozdultál, előbb elküldte a szervernek, majd a visszacsatolás alapján reagált a kliens. Sőt, ott vannak a multis akciójátékok, azok is általában így működnek, ott még kritikusabb pont a késleltetés, mégis működőképes. Egy normális szerveren sosem volt gond a késleltetéssel. Kellően sűrűn elhelyezett szerverekkel abszolút működőképes lehet, csak nagyobb sávszél kell, mint egy sima MMO-hoz vagy multis játékhoz, aztán kész. H.265-tel meg gondolom 5Mbps már bőven elég egy jó minőséghez, azt meg manapság már fillérekért kap az ember még a sűrűbben lakott országokban is. Később meg nyilván lesz valamiféle előfizetés, csak most valamivel el kell adni a gépeket, de ha nem szállnak el nV módra az árakkal, akkor még úgy is kedvezőbb lehet, mint PC-re megvenni a játékokat, és még akár a kalózkodást is vissza lehetne valamennyire szorítani.
Én látok benne fantáziát, ha tényleg normálisan megoldják, még sikeres is lehet. Szerintem.[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
válasz Jim Tonic #124 üzenetére
Stabil neten abszolut kiszámítható a késleltetés, az 1-2 ms-os ingadozást meg ha észreveszed, megemelem a kalapom...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jim Tonic #124 üzenetére
Nyilván vannak olyan játékstílusok, ahol a felhő nem a legjobb, de vannak olyanok is, ahol működik. És megnyílnak olyan lehetőségek is, amelyekre eddig nem volt lehetőség. Például olyan MMO, amelyben sokszázan játszanak párhuzamosan mellettünk.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
válasz Jim Tonic #128 üzenetére
Kinek a viselkedéséről, AI?
Erőforrás a cloudban van dogivel, az nem a 100e-es pc kategória...A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Kry-tech
csendes tag
Engem hidegen hagy mit szerencsétlenkednek a konzollal. A kérdésem az lenne, hátha valaki tudja a választ, hogy a 32 bites tegra K1 -el szerelt mobileszközömön tudom -e majd futtatni a kiadott/átportolt játékokat. Ugyan az a configja mint a mostani SHIELD-nek .
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Kry-tech #130 üzenetére
Ha nem Shield, akkor nem valószínű, mivel nem az NVIDIA Androidja van rajta. Utóbbiba például be van építve a CUDA és az OpenGL 4.5, ami az alap Androidból hiányzik. Ha ezt igényli egy játék, akkor teljesen mindegy, hogy a hardver adott, a szoftveres oldalon hiányzik az API hozzá.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
janos1988
addikt
Még jó, hogy csak szerintük ez a jövő. És ha elmegy a net? Esetleg single-be akar az ember játszogatni? Vagy épp túlterhelt a hálózat? Vagy ha egy központi hiba üt be? Akkor minek a 3 kártyás sli vagy az egyre erősebb nvidia kártyák? Na mindegy. A videó meg egy marketinges bullshit.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
tibcsi0407
félisten
https://utdetailing.hu/
-
f_you
tag
válasz Cooley18 #125 üzenetére
Ezt honnan szedted? Egyáltalán nem így működnek a multis játékok. Ha így lenne nem létezne pl. speedhack, nem lehetne megoldani.
De amúgy most is nyugodtan kipróbálhatod mennyire működik, az OnLive ugyan ez PC-n, letöltöd a kis klienst, csinálsz egy accountot és ingyen kipróbálhatod, majd meglátod milyen. Nem véletlen, hogy ők is haldokolnak, meg a Gaikai is meghalt (pontosabban PS4-re fejlesztik a cuccot), pedig nem kis hype volt körülöttük akkoriban. -
-
Cooley18
aktív tag
Lineage 2-ben nincs is speedhack. Illetve elképzelhető, hogy van hála valami elvetemült orosznak, de az szerver oldali hack, nem kliens. Ha beáll a szeró, a karakter is azonnal megfagy, illetve nagyobb lagoknál beakad. Az OnLive meg egy hangyányit kisebb költségvetésű mutatvány, ne hasonlítsuk már ahhoz!
[ Szerkesztve ]
-
Syz
senior tag
Van itt már tényleg annyi új konzolgeneráció ami bukásra van ítélve (Obox,Shield..) pedig van egy ami magabiztosan teszi a dolgát és nem okozhat csalódást: New generation
[ Szerkesztve ]
"Egy nap 24 órából áll..egy rekeszben 24 db sör van..Ez nem lehet véletlen!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz SityiSXT #140 üzenetére
Ez csak streamelő. Nem fog natívan programot futtatni. De ilyenre amúgy még ez a program sem kell, mert van egy rakás más streamelő rendszer, ami Androidra kidobja a PC-s játékot.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
derive
senior tag
-
Cooley18
aktív tag
Megfelelő rendszerrel simán 30ms alatt lehet tartani a késleltetést a fizika határain belül, ahhoz meg már csak egy jó TV kell, és még shootereket is bátra játszhatsz. Ez a konzoloknak hivatott konkurenciát állítani. Ott egy fos tévé nagyobb késleltetést okoz, mint vélhetően ez az egész mutatvány, de majd hamarosan ez is kiderül. Meg amúgy is a konzolokon nem a pro FPS játékosok játszanak, szóval igazából teljesen irreleváns ez a téma.
Abu: Bármi okosság a várható késleltetéssel kapcsolatban?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Cooley18
aktív tag
Mégis miért kellene ennek a fénynél gyorsabban terjednie, ha már ennyire rohadtul okos vagy, én meg hülye? Minden esetre gratulálok, hogy azonnal személyeskedni kezdesz, az meg csak hab a tortán, hogy még a másikat állítod be hülyének!
Saccra ~180-200e km/s az adat terjedési sebessége optikai hálózaton. Ha feltételezzük, hogy mondjuk 300km-es vonaltávolságban van egy GRID szerver, akkor az önmagában ~1.5-1.67ms, plusz közte áthalad mondjuk 2 csomóponton plusz az ISP szerverén az adat, meg ugye még a géped és a GRID szerver is feldolgozza az adatot, és még mindig 20ms alatt vagyunk egy normális szolgáltatóval, meg mondjuk kódolás és dekódolás legyen még 5ms (vagy aki ért hozzá mondhatna egy pontosabb számot, de talán nem mondtam nagy marhaságot). Ezeken kívül a számításokat és a képernyőn való megjelenítést egy asztali gépnél is figyelembe kell venni, így ezek nem számolandók az extra késleltetéshez. Vagyis akkor hülyeséget mondtam a 30ms alatti késleltetéssel? Nem.
Máshol próbálkozz...[ Szerkesztve ]
-
f_you
tag
válasz Cooley18 #137 üzenetére
Bocs, nem konkretizáltam, Lineage 2-t konkrétan nem tudom, leginkább a "multis akciójátékok"-ra írtam. De amúgy nekem furcsa lenne, ha a Lineage úgy működne. Az, hogy megakad a karakter ha lehal/akadozik a szerver szerintem mindennél így működik.
Azért az OnLive egyáltalán nem egy garászprojekt volt, nem hinném, hogy annyival kisebb költségvetésük lett volna: "OnLive's original investors include Warner Bros., Autodesk and Maverick Capital.[41] A later round of financing included AT&T Media Holdings, Inc. and Lauder Partners as well as the original investors.[42] In May 2010, it was announced that British Telecom and Belgacom invested in and partnered with OnLive." Wikipedia
-
félisten
válasz Cooley18 #147 üzenetére
Nem az optikai kábel késleltetése okozza a késleltetést, hanem a sok hálózati eszköz, amin keresztül megy.
optikai - elektromos átalakítás oda-vissza, sok switch, meg ilyesmi.
Jelenleg 30ms hálózati és 15ms-mal a ki-be tömörítési késleltetéssel számol az nVidia eszerint.
45ms nem olyan nagyon sok, viszont pont 45ms-mal több, mint felhő nélkül.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
kromatika
veterán
Szerintem nem jó után jár evvel az elgondolással az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 7640 i7-1370P, 16GB DDR5, 1TB NVMe, FHD+ IPS, HUN Vil.Bill, Új Állapot, NBD
- ThinkPad P16 Gen1 16" QHD+ IPS i7-12850HX RTX A2000 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- Eladó iPhone 11 Pro 256 GB Midnight Green szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - S1530
- Tobii Eye Tracker 5
- MacBook Pro 16" M1 Pro Chip 32GB RAM/ 1TB SSD 27% Áfa
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs