- Androidos fejegységek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
- Azonnali fotós kérdések órája
- Amazon Kindle
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
oriic
HÁZIGAZDA
Ok megvan:
"Protagonist Corvo Attano will be voiced by Stephen Russell, known as Nick Valentine from Fallout 4 and Garrett from Thief, while the second protagonist, Emily Kaldwin, will be voiced by Erica Luttrell, who voiced Darla in Fallout 4. You can check up the full known lineup below:"
Live-Die-Respawn
-
Wlac
Ármester
Lehet, viszont a dialógusokat megöli. Nem rég nyomtam végig újra az első részt, és rém bugyutának találtam a történetvezetést, azt hogy Corvo képtelen egy hangot is kiadni. Konkrétan a játék elején annyit kellett volna mondani, hogy "nem én voltam" és már nem lett volna akkora balhé. De említhetném még a Crysis 2-t vagy a Half-Life 2, ahol szintén aktívan beszélnek a főhőshöz, azaz hozzánk, és eszméletlenül hülyén néz ki, hogy nem szólalunk meg. Nem kell sokat beszélnie a karakternek, de azért illik néha, lásd Nomadot a Crysis-ból. Van vagy 15 sornyi szövege az egész játék alatt, de az pont elég ahhoz, hogy ne ölje meg a dialógusok dinamikáját.
“A száz év az emberi hülyeség monumentumainak eróziója szempontjából csak egy röpke pillanat.” - mazur
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen