Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Házimozi belépő szinten
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
PROHARDVER!
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
válasz MasterDeeJay #9968 üzenetére
most ebben mi az összetett? csak egy hét amire van egy vas ingotod, és 80 lépésből áll
-
#56573440
törölt tag
válasz jonnyjoker01 #9970 üzenetére
jóóó érted nem erről van szó, persze hogy nem, de mondjuk ezzel a moddal is a fehérizzásban lévő fémet kézzel manipulálod, szal érted de jah lehet hogy ránézek még egy kicsit valamikor, bár ez már szerintem nekem is perverz
-
#56573440
törölt tag
válasz MasterDeeJay #9974 üzenetére
az lehet hogy realisztikus, de tele van anomáliákkal, és az új verzió már nem tetszik
pl wiki egyik bejegyzése szerint plankhoz elég egy fullos stone axe a log mellé axe elszáll, de lesz plank. másik bejegyzése szerint már saw kell, amihez meg fém, amihez meg pick kéne, oda meg fém.... fémet nem találtam felszínen, tehát halott ügy. az ilyenekre mit lehet mondani? legalább segítene a wiki, de ennyire alap dolgokban se ad tippet...a másik hogy nem tudom nálam van e a gond, de ezzel a konfiggal már masszívan kimaxolt ftb-t is játszottam és vígan bírta. most meg maxon pörög, laggol, szenved, új chunk generálásra másodpercekre megáll... nem tudom, de ez így elég para...
-
#56573440
törölt tag
javaslom a hc nehézséget ha lehet, úgyis egy-két nap csak azzal telik, hogy az ember a földet püfölve új chunkokat generál és eltéved, hogy fémhez juthasson, az állatok brutális ritkasága miatt úgyse lesz ágy egy darabig így kicsit izgalmasabbá tehető a közösségi élmény
-
#56573440
törölt tag
apró észrevétel a moddal kapcsolatban:
ha véletlenül akkora mákja van az embernek hogy talál 10 coper nugetet pl semmit nem ér vele. jelentem ahhoz hogy megolvaszd sima firepitben (az elején minden más lehetőség karnyújtásnyira van, mint friss ftb mapon a fúziós erőmű) nem elég behányni a fát és várni hogy a moldban majd megolvad, nem mindegy milyen fa van benne, magas égéshőjűt találni meg megint a szinte lehetetlen kategória helyenként...
ez most így tényleg komoly? értem én hogy reális meg izé, csak ez így na...
abbahagytam egyébként a nyafogást, csak kicsit felhúzott megint
úgy érzem hogy egy ősember skin kéne a legjobban, ahogy körbeülöm a kis tábortüzemet, várom a csodát, és a pattogó tűzben a lenyugvó napot csodálom, közben bogyókat eszegetek lassan őrlő fogakkal...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz MasterDeeJay #9982 üzenetére
az a baj hogy irdatlan sokat kell mászkálni ebben a modban vagy nagyon kiépített, masszív kereskedőlánc kell. ahogy látom az ore generálás is elég rapszodikus, biom függő, vagy nem is tudom mi, van ahol ez van van ahol az... most érted. ez eleve azt jelenti hogy mindenki rohangál mint a mókus... egy mapot kéne hozzá építeni trade-elős markettel pl, amiben lehetne coinokat kapni fáért, stb és venni belőle mást pl. mert player-player trade-et nem fog elbírni szerver ha ennyi chunkot generálunk
egy nyamvadt hicory fáért kb 500 blokkot loholtam tegnap, mert az ég magas hőmérsékleten, az kellett a pitbe... és ez még csak az eleje
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Iratus bug #9985 üzenetére
használj torchokat, , ezekkel megakadályozható hogy ellenséges szörnyek jelenlenek meg (spawnolnajak) a környéken. előfordul hogy ennek ellenére megjelennek, az azt jelenti hogy valahol még van egy félhomályos sarok.
a robbanó zombi leánykori nevén creeper.
a fáklyák csak azt akadályozzák meg hogy spawnoljanak a szörnyek, ha már üldöznek vagy csak mászkálnak akkor köszönik szépen ez a fény nem zavarja őket. cserébe a zombi és a csontváz szépen elég a napfényben (kivéve ha vízben áll) a pók pedig nem támad ilyenkor. a creeper viszont sajnos támad és nem is ég el
javasolt olvasmány első körben a wiki, angolul vagy magyarul elég sok dolog fentvan, az alap mechanikák, stb
-
#56573440
törölt tag
válasz MasterDeeJay #9988 üzenetére
command blokkokkal megoldható az automatizálás már vanillában is, gondolom itt is, univerzális, játékban fellelhető itemet meg simán lehet fizetőeszköznek használni, pl az egyiket a sok használhatatlan gem közül, tfc-ben van pár és hasznuk nulla gyak.
de csak egy ötlet persze
-
#56573440
törölt tag
válasz MasterDeeJay #9998 üzenetére
"Bár már megszoktam hogy amelyik minecraft modolt szerverű az soha nem lesz kész és tökéletes, örökké béta marad."
ez nem a vanilla hibája. a vanilla szeró tök jól elvan 200+ játékossal is lag nélkül. a gond a modokkal van, azokat nem igazán tudják megírni úgy, hogy normális legyen.
"Ki kellene dobni már ezt a java kódot, látszik hogy nem bír vele semmi és újraírniuk valami más nyelven. Áh nem is mondom tovább, minecraft optimalizálatlanság örök példaképe."
ha most a tfc-vel lett ilyen rendszerigényed akkor arra van egy pár tippem.
1: a vízszint nem 64-en van hanem 124 körül de bőven 100 fölött az tuti, ergo kétszer több szemetet generál le minden chunk...
2: akkora lávatavakat vág be a mapba hogy se vége se hossza. ma is belefutottam egy ilyenbe, láttam a végében a lemenő napot pedig vagy 40-es szinten voltam a föld alatt. folyadékot generálni meg ugye szeret az mc, mondjuk ez vanilla hiba ez jogos
3: a süket kis kövecskék a föld felszínen. na azok mutatják hogy a földben alattuk van e nagyobb koncentrációban valami értelmes fém vagy sem. abból chunkonként legenerál vagy 10 darabot, random beszórja, a legenerált ore-okhoz igazítja...
és még egy csomó idiótaság, mivel vanillához képest más a gravitáció hatása sok blokkra, így nem csak a gravel zuhan amikor legenerálja a chunkot, hanem minden más is, amíg stabil nem lesz a terület.
alapvetően ezek szinte mind a tfc kódjából eredő hibák, sspben is nyűg néha játszani vele, de ott igazából szinte fölösleges is, szerintem holnap írok egy logout bejegyzést erről a modról, ma nagyon kikészített, megérdemli
amíg a vanilla szeró vígan fut, és a modolt meg szenved, addig a modderek körmére kéne ránézni hogy dobálják már ki a szemetet ha nem használják, ne zabáltassák a memóriát ha kell ha nem, ne legyen minden tele animált szemetekkel, és úgy általában írják már meg úgy, hogy nem egy toldozott foldozott önmagával se kompatibilis szemét, hanem minőségi kód. az viszont idő, az mc meg fejlődik, tartani kell a lépést, tákolni a hibás sorokat hogy még elinduljon... furcsa mód 1.2.5 alatt olyan atomstabil szeróink voltak cimborával, hogy 30+ ember játszott esténként a kézzel összehaxolt packkal, és alig volt gubanc... ott volt idő debugra, optimalizálásra. most ahogy látom egyre kevésbé. animáljon, legyen szép, aztán ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz #19617792 #10002 üzenetére
itt nem a hanyagságból bennthagyott bugokról beszélek. nézz szét pl xycraft háza táján, vagy mystcraft fele hogy mást ne mondjak. folyamatosan kliens és szerver oldalon is fölösleges terhelést okoznak... és itt a túlanimáltatott textúráktól kezdve az idióta xy quatrz-on át aminek haszna nincs de legalább világít így worldgen-nél azt is külön külön számoltatja, és még tonnányi ilyen van. pl gregtech féle textúrakezelés... az is pl nálam singleben lagtüskéket okozott, a többi 200 ic ae meg bc gép meg nem.
ezekkel van a gond, és persze max respekt a moddereknek is, de szerintem meg nem kéne rohanni az mc verziók után, nekem se a lovak nem hiányoznak ftbből se nagyon más. najó a hardened clay az király
-
#56573440
törölt tag
válasz MasterDeeJay #10006 üzenetére
fstam egy ilyet ebben van válasz sokmindenre.
clay máshogy néz ki, olyan mint a dirt, csak keresztbe világos sávos. ritka de ha találsz akkor győzd ásni
ide már nem akartam ilyen hosszút írni, meg részben ki is tárgyaltam
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Iratus bug #10013 üzenetére
most néztem meg életemben először a magyar wikit hát ezek a nevek....
apró tipp a bevégzőről, leánykori nevén enderman. ha nincs páncélod ne nézz rá, mert kb két ütésből lenulláz, cserébe 3 blokk magas, tehát érdemes építeni gyorsan egy 2 magas részt, alábújni, ránézni, amikor odajött a lábának nekiesni biztos távolból. pearlt-t dob, amit ha te hajigálsz akkor teleportálhatsz elég szép távolságokat, némi falldamage-ért cserébe, egyszer használatos mindegyik szem
-
#56573440
törölt tag
válasz Iratus bug #10021 üzenetére
magyar wikiben is tuti van de én angolul hamarabb találom már
a földre tedd le, ha függőleges felületre jobbklikkeled akkor nem fog menni.
-
#56573440
törölt tag
válasz MasterDeeJay #10028 üzenetére
a tűzhelyen nem is fog menni, sőt a pitbe is teheted vissza, ott se lesz jó... egyedül a forge tudja újraolvasztani a fémeket, az meg szénnel vagy faszénnel megy, utóbbi lassan készül el és sok fa kell hozzá, de megoldható. figyelj hogy a központi blokk rálásson az égre aztán mehet a móka. a jobb oldali sorba tegyed a modlot, ha nincs ott, akkor eltűnik a fém ahogy megolvadt.
egyébként ha a pitből egyből kiveszed a vesselt ahogy kész a történet, akkor a fém az folyékony, akkor kell vele dolgozni, másképp jön ez a szívós kör, hogy olvaszd újra. belefutottam vagy kétszer sajnos én is
-
#56573440
törölt tag
válasz MasterDeeJay #10031 üzenetére
bármilyen fa jó hozzá. 20 perc irl idő, és csak egy féle elrendezésben mehet.
ugye egy ilyen fatároló izében elég hogy egy fa legyen, de ha felpakolod 16-ig akkor többet ad. gyak bármivel burkolható, és asszem ásóval lehet felásni hogy droppoljon is.
ha jó az elrendezés akkor a közepén kis füst száll fel, akkor várhatsz egy darabig, majd amikor végzett akkor beomlik a teteje. előtte nem érdemes kiásni
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
nem elsőre fog begyulladni mindig. shiftjobbklikkeled bele az edényt, aztán ahogy írtad csurra pakolod szalmával, és 16-ra pakolod a log pile-t. ha nincs tele nem gyullad be. ha nem elég a szalma nem gyullad be.
és ha mégis minden ok, akkor jobbklikkeld amíg begyullad de szerintem nem elég a log a pile-ban. aztán persze lehet hogy de. azt nem teszteltem mondjuk hogy ugyanolyan kell e legyen, de akármivel csináltam eddig ment. próbáld felpakolni maxra azonos loggal, hátha
-
#56573440
törölt tag
válasz föccer #10060 üzenetére
vagy valami hasonló, víz nélküli budswitch-es történetet érdemes gyártani. mondjuk anyagköltségben több főleg vas oldalon, de cserébe atomstabil.
-
#56573440
törölt tag
alapvetően jó leírást elég nehéz találni. talán a legjobb amit tudsz a wiki, ill direwolf20 videóji yt-n, angol tudás kell persze hozzá de elég jól levezeti mi miért.
a sok mod meg azért jó, mert semmit se kell de mindent lehet. a modok egymással kombinálhatóak, (item tárolás, feldolgozás, energiaellátás, stb) együtt működnek, így elég sok variáció adható egy adott problémára. ezeket mind összefoglalni necces, érdemes a wikiket túrni hogy mi mit tud, és videókat nézni, ugye egy kép többet mond ezer szónál, a videó meg pláne
-
#56573440
törölt tag
igen de ez csak ic. én a videót a dw pack miatt javasolnám, ott annyira sok van, hogy spotlight az alap, és utána érdemes megnézni mit is lehet belőle kihozni, milyen finomságok vannak, hogyan működnek ezek együtt, hogyan automatizálható stb.
kezdésnek tökéletes ez ahogy nézem
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
a receptek a steve's cart szerint módosultak. a nei-ben ha ránézel a receptre fent a felső sorban mutatja hogy melyik gépről van szó, miben él az az elrendezés. shaped cracting a booster track recept, tehát sima crafting table-ben összerakható, de advanced rail kell hozzá. ráklikkelsz hogy az meg mi, ott már fent rolling machine látható, abban kell megadni a receptet. de ahhoz meg standard rail kell, az is benne van hogy hogy készül, oldalra ha húzod akkor látható hogy 6 vasból lesz 8 rail. a rolling machine buildcraft energiát eszik, és utána tud dolgozni is. a wooden railbed az meg megint érdekes kör, ahhoz wooden tile kell, ami 3 slab meg creosote oil. utóbbihoz coke ovenben kell kiégetni szenet, lassú folyamat de szenenként fél vödör olajat ad, és egy elég sokáig égő coalcoke-ot.
ami kelleni fog hozzá:
rolling machine
valami bc energiaforrás, jellemzően valami az engine-ek közül
coke ovenés kis türelem, hogy végigkattintgasd a receptek több rétegét, és oldalra kilapozd az esetleges alternatív recepteket.
-
#56573440
törölt tag
ezek közül mindegyik bc energiát azaz buildcraft energiát ad. redstone engine nagyon keveset azzal nem is érdemes próbálkozni erre, steam/stirling jó döntés lehet, de az meg szenet eszik, ha van elég végülis jó lehet. combustion gondolom még odébb van, hűteni kell, fuellel megy vagy lávával...
én bc energiára általában magmatic-ot használok, netherből annyit szívok át lávát amennyit nem sajnálok, azzal vígan duruzsol sokáig.
jó kezdés lehet még hobbyis's steam engine is, abba is éghető cucc kell meg víz, utóbbit érdemes tölteni bele folyamatosan, mert berobban ha elfogy. a többi steam engine felejtős az elején, azokhoz gőzt kell előállítani boilerekben, azokat fel kell fűteni, ahhoz kell egy masszív fafarm automatán, cserébe brutális mennyiségű energia termelhető vele.
kezdésnek magmatic/hobby/stirling kombóból valami
-
#56573440
törölt tag
te melyik packkal nyomod?
lehet hogy bugosak a receptek, mert a sima ftb ultimate-en nem lehet craftolni másban csak rolling machine-ban. force engine kapott rs jelet? mozog? jól van beforgatva? csak a kék oldalán ad ki energiát oldalról vagy hátulról nem. valamivel csövezted vagy direktben van? a rolling machine-ban felment jobb oldalon az oszlop ami a tárolt energiát mutatja?
de ha crafting table-ben megcsináltad akkor jó, bár eddig sehol se láttam még ilyet, pont azért mert ez az értelme a rolling machine-nak szinte kizárólag.
-
#56573440
törölt tag
ezek a modok egyben kell menjenek, nem nézi hogy mi van csak energiát kapjon, márpedig ha felment a tárolón a csík akkor bizony kap is. valami más gubanc van, a config file-ban valszeg, hogy a recept nem lett a megfelelő géphez rendelve. érdekes bug, nem találkoztam még ilyennel
-
#56573440
törölt tag
válasz jonnyjoker01 #10110 üzenetére
a bugkeresést nem igazán éreztem onnak. de majd nem teszem abba ha ez probléma, nekem 8
-
#56573440
törölt tag
nem csak robotokat a sima számítógép is letehető, kapcsolható hozzá kijelző,rednet cable, így elég sok gép vezérelhető, adhat ki és fogadhat redstone jelet, érintőkijelzőt fabrikálhatsz, stb.
hogy miért nem hagyható ott a teknős: alapvetően alap minecraft mechanika. ugye vanillában, a módosítatlan játékban, nem sok dolog kell történjen ha épp nem vagy a közeledben. a térkép chunkokra van osztva, ez 16x16 blokkos terület, és a játékos körül betölt az mc vagy 400 körül multiban, sp-ben kicsit többet talán. ami ezen túl van, az nincs betöltve, és ott megáll az élet, nincs mozgás, nincs semmi. ha a teknős olyan chunkban van ami nincs loadolva, akkor megáll, a tűzhely nem ég, a növények nem nőnek. ez igaz ha átlépsz más világba, pl netherbe, az egész overworld nincs betöltve, és ha visszatérsz akkor a pokol áll meg. így pl nehéz szivattyúzni a lávatavat folyamatosan, mert az egyik oldal mindig megáll, és nem küld vagy fogad.
a megoldás a chunkloader. ebből is van több, de ez a legjobb alapvetően. állítható guiból a mérete, mutatja lézerrel hogy meddig van töltve a chunk, ha otthagyod akkor is működni fog minden az adott területen belül. a quarry alapból tud a megadott méreten belül ilyen betöltést, tehát nem kell mellé letenni külön loadert. (a quarry max mérete 64*64, amit a landmarknak adott rs jellel lehet gyorsan kiadni pl lever mellé és mutatja hol a vége, a wikivel ellenétben nem 32 mj a max fogyasztása, 100-al is meg lehet etetni és elég sokat gyorsul)
a teknősre is feltehető ilyen chunkloader modul ha minden igaz abban a packban is, akkor nem lesz gond vele
-
#56573440
törölt tag
vanilla szerón agyonkerestem a nyomorék havas biomot meg dzsungelt, amíg a szem ellát erdők meg plains, más semmi, nagyritkán egy sivatag. végre találtam, egymás mellett vannak, -2117 +1696 körül... ló+speed potion mindkettőnknek... móka kacagás
valahogy kihalt "kicsit" a vanilla szeró úgy érzem
-
#56573440
törölt tag
na. gép elé is kerültem. egy motor 0.5 mj-t termel tickenként, ami harmat, 3 motorral már csak-csak elindulna, de még mindig kegés... lávával hajtva egyszerűen nem lesz elég.
továbbra is a láva motorokat javaslom kezdésnek, annyi, hogy az nem eszi se a vödrös se a celles lávát. invard ingot meg könnyen készíthető ferrus-t kell összesütni egy industial smelterben két vassal, így lesz 3 invard. a smelter szintén bc energiát kapjon, tehát valami motort, és onnantól nem 0.5-öt hanem 4mj-t termel. egy motor már elég a quarry beindítására
-
-
#56573440
törölt tag
minden attól függ, hogy mennyi energiára van szükséged, én általában 2-3 óra után 6-8 láva motort kell futtassak, a feldolgozó gépek miatt, 2-3 szett pulverizer/power furnace kombó, plussz ugye a quarrynak a feneketlen bendője. és akkor még nincs szinte semmim ennyi aranyból már simán kijön a tesseract páros, főleg hogy ugye ott a minium stone, amivel 4 vas=1 enderpearl, tehát irdatlan olcsó
persze csak egy vélemény, a tiéd is jó megoldás
az iron pipe is jó lett volna, csak rendesen be kell állítani, mert alapból nem lesz jó. az ugye arra jó, hogy a szállítási irányt be tudd állítani, pl egy kereszteződésben 3 irányból beeső cuccok mindig a 4. irányba mehessen csak
-
#56573440
törölt tag
jóság, sokan utálták az előző modját a készítőnek az equivalent exchange-et, mert nagyon durván elérhető volt vele minden elég hamar (ezer stack gyémántokkal dobálózott a hozzáértő ember gyak tejből pl záros határidőn belül), de én imádtam, csak tudni kellett hogy mire és mennyire használod
egyébként majd utána kéne nézzek hogy az új ftb packban mi generál érceket, mert az első 64x64-es quarry szinte televágott egy gyémánt ládát ore-okkal, két és fél stack gyémánt is túlzónak tűnik, eddig én olyan egy stack fölött láttam általában ha szerencsém volt. quartz viszont alig alig jön
-
#56573440
törölt tag
ae féle quartz hiányzik nagyon a 64k-s storage zabálja mint az állat, főleg, hogy már nem lehet ebben a packban kézzel gyártani és kiégetni a procikat, hanem gyártani kell azt is fájdalmasan lassan lézerrel assembly table-ben nem megoldhatatlan, csakhát na... 2-3 perc simán egy gold proci és abból simán elzabálok egy stack-et pillanatok alatt
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz #19617792 #10178 üzenetére
nekem nem is volt a receptek alatt lehet ránézek, bár most csináltam egy 10 lézeres szobát neki, szal végülis amire összejön a quartz addig el is készül, csak így nehéz automatizálni, mert ha akkor teszem oda hogy gyártsa, akkor ezer év múlva se lesz meg
corvette és tároláson kívül automatizálásra is a legjobb történet ami mostanában van, bár továbbra is imádom ahogy a logi pipe-okban surrannak az anyagok, de azért na.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
öhhöm. találtam egy "bugocskát"... power furnace oak wood kombóval ha lesütök egy fát, akkor a következő eredményt kapom. néha megmarad a fa, viszont a faszén mindig ilyen. ezt nevezem gazdaságos működésnek... franc se értette hogy lett 1milla faszenem egy este alatt úgy, hogy futott a kazán is végig, és nem akkora a fafarm hogy ez indokolt legyen... aztán megláttam hogy szinte stackenként ment fel a faszén... megépítettem kreatívban, és itt is hozta...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
ami kell az 1 terminál, mindegy milyen, legalább egy chest, bár én már ha van terminál akkor drive-ot csinálnék, amibe bele lehet pakolni a storage-okat, kisebb helyen fér el
controller, és mondjuk egy 3x3x3-as multiblokk amibe a leprogramozott patterneket tudod tenni autocraftinghoz. aztán ennyi első körben
én tegnap a quarry beeső köveit kezdtem letömöríteni, el lehet oda jutni, hogy pár milla cobble lesz egyetlen blokkban kell belőle egy stack
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
iron tankot építs. railcraft féle cucc, fix méretű, de a gui mutatja hogy mennyi van még, annyira nem drága, cserébe mondjuk elég sok fér bele
-
#56573440
törölt tag
wiki szerint 2.22 blokkonként van 1 eu veszteség. nem tudom mennyit termelsz de részben ez a hiba forrása, ha messze van és keveset, akkor csúnya veszteség ez. javaslom a glass fiber cable-t
a másik, hogy egy macerator 2 eu/t-t nyal be. 2 oc-vel kicsit 5 eu/t-t kér. 3 darabra az már 15 ha a többiben is 2 van. nem tudom mennyit termelsz és mi fut még a háttérben, gondolom ebből megy az me is, mivel a középső nyíl üres, ezért egyértelmű hogy kevés a naftája
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
igen. ott egy kicsit kusza az elrendezés. egy mfe, kifele néző kimenettel az egypontos, mellette egy mv trafó 3 pöttye figyel, szintén érdekes irányban egy kis rendezés elférne ott, kicsit átcsoportosítani, még legalább 1 geo beüzemelése, és kábelcsere az én javaslatom
én meg beletoltam két netherquarry termelését szinte a ház negyedébe
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Acer Aspire A715-71G új akkuval - i5-7300HQ, 16GB, 1050Ti 4GB, 256GB SSD
- iPhone 16 Pro 128 GB / 256 GB GB / 1év Apple garancia
- Microsoft Surface Laptop Go: i5-1035G1/8GB RAM/256GB SS/12"4 Touch/WIN10 Pro
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó AMD AM4 platform - Ryzen 9 3900X + MSI B450 + 32GB RAM + CPU hűtő - Egyben!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen