Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oO7

    őstag

    válasz #16820480 #290 üzenetére

    szerintem ezek a nagy teljesítménybeli eltérések főleg játékoknál lesznek észlelhetőek, ottmeg a grafikus résznél csak egy profilt beállítassz és attól függően fog különböző paramétereket kapni a játék fordításnál... csak gondolj bele, hogy lényegében ugyan az a játék fordítható Xbox360 -ra és WP7 -re is... majd legfeljebb lesz a WP7 -en belül is 2-3 profil (low-mid-high beállítások vagy ilyesmi)

    mumk: nem azért mondják, hogy "elavult" az 1GHz mert hogy kevés lenne, hanem mert egy relative régi technológia, és már az is jobb lenne ha akár ugyanezt a teljesítményt egy újabb hardver látná el mert az kevesebbet fogyasztana

    [ Szerkesztve ]

  • stevve

    nagyúr

    válasz #16820480 #290 üzenetére

    Nem teljesen így van. Ezért lényeges a support kérdése és ideje.

    Ahogy érkeznek majd az erősebb hardverek, egy ideig úgysem kapnak újabb verziót a többieknél, hiába erősebb a hardver. Tehát a játék még mindig a minimálishoz lesz optimalizálva. Amennyiben nem csak frissítés, hanem valami komolyabb verzióváltás érkezik, ami a fő (major) vagy esetleg a minor verziót érinti vagy annyira megváltozik a trend hardveres téren, akkor majd a kritériumokon is emel az MS és ahhoz lesznek optimalizálva a cuccok.

    Egy tesztlaborban kell minden szoftvernek, hardvernek megmérettetnie úgyis, így nyilván lesz egy minimum sys req mindenhez.

    PC-nél nem pont így van? De. Van egy min rendszerkövetelmény és a támogatott eszközök listája. Így képzeli az MS ezt is. De ez mégsem az a megoldás, amit már a Google is megbánt, hogy elengedi a gyeplőt és most csak káosz van, hogy mi min fut és milyen hardveren milyen verzió van.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák