Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz sb #19 üzenetére

    Ja. :D Valószínű egyébként, hogy élesben azért a nagyrészt betesztelt dolgokat engedik rá a kártyára, tehát nem azokat, amik még náluk sem stabilak. De úgy néz ki, hogy ez egy éles teszt. Egyébként biztos, hogy eléggé korlátozott még a rendszer, hogy azért a usernél ne okozzon gondot. Viszont azon el lehetne gondolkodni, hogy a GTA5 emiatt írt-e 285-ön fél gigabájttal kevesebb VRAM használatot ugyanarra a beállításra, mint 280-on.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Bici #28 üzenetére

    Kötelezni senki sem kötelezi őket, de az Epic mondta az elmúlt évben, hogy azért nem elhanyagolható tényező, hogy megírják a DX12-re másfél hónap alatt leképzőt és három-három hetet töltenek az architektúrák optimalizálásával, akár egyszerre letudva három hétben több csoporttal. Ezzel szemben áll az a modell, amikor másfél évig is benne lehet a motorban egy hiba, mert nem tudnak rájönni, hogy mitől van. Szóval kényszerítés, nem kényszerítés ... összességében olcsóbb lesz a DX12-re fejleszteni. Lehet, hogy kétszer olyan hosszú lesz a kód, de jóval kevesebb a hibalehetőség, és ami a legfontosabb, hogy helyben javítható, akár napok alatt és nem kell a hibát hónapokig elemezni. Ez kvázi olyan, mint a kötelezés, mert senki sem ellensége a saját pénzének.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz velizare #35 üzenetére

    A Mantle API-ra dolgozók is hasonló adatokat adtak anno, szóval ezzel párhuzamban van, amit állítanak.
    Miért ne lenne párhuzamosítható a munka. Kijelölsz hat embert és ezek közül kettő-kettő az egyik gyártóval törődik. Sőt igazából még ennyi sem kell, mert az AMD optimalizálását oda lehet dobni a konzolos csapatnak. Ők úgyis ismerik a GCN-t.
    A shadereknél pedig csak egy út van, ami a GCN disassembler, tehát a legtöbb fejlesztő úgy fog dolgozni, hogy mindegyik architektúrára úgy tekint, mintha ugyanúgy működne, mint a GCN. Ezt páran már írogatják az Intelnek és az NV-nek, hogy ha ez nekik nem tetszik, ekkor adjanak ki disassemblert. Valószínűleg az Intel beadja a derekát, mert ők már tesztelnek egy dev verziót a saját disassemblerükből.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #48 üzenetére

    Így kell zajlania. Ez a tesztidőszak lényege. Hibát észlelsz és jelzed a Microsoftnak, ahol megkeresik az okát és kidolgozzák a javítást. Ez a lényege a tesztnek! Csak és kizárólag ezért csinálják! Sőt, ezért nem kérnek pénzt a Win10-ért még, mert nincs kész. De a segítségetekkel lesz kész. Azokéval, akik vállalják, hogy tesztelik a megjelenés előtt felvállalva, hogy ez egy béta cucc, amiben hibák vannak.

    Semmi torzulás nincs FF-fel, ha be van kapcsolva a hardveres gyorsítás. Én úgy használom hónapok óta Windows 7-tel.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #51 üzenetére

    Én évek óta csak Firefoxot használok, de ilyenekkel nem találkoztam. Most rákerestem a Catalyst Firefox hibákra is a devcsatornán, és ahogy nézem egyetlen artifact bejelentést sem sikerült reprodukálni. Nyilván ettől még lehet hiba, csak nagy eséllyel nem a Firefox és a Catalyst párosa okozza, hanem valami hardveres vagy egyéb szoftveres gond.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák