Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petyyyyy

    addikt

    válasz dabadab #32 üzenetére

    Azokról az emberekről beszélünk, akiknek az is kihívás, hogy egyenesen menjenek az úton és ne hajtsanak be a buszmegállóban álló emberek közé? - Nyilván nem, de valószínű nem is azok a cégek lesznek (sajnos) a fő résztvevők, akik ilyen kvalitású munkaerőt alkalmaznak.
    A helyzetfelismerés meg elvitathatatlan. Egyetlen gép sem tudja olyan gyorsan feldolgozni a képen látható információt, mint az emberi agy, erről bárkit megkérdezhetsz.

    A mennyire tapadnak a kerekek című kérdést újfent nem biztos, hogy feszgetni kellene. Az rendben van, hogy egy ember nem tud olyan jó közelítéssel válaszolni erre mint egy gép, de a gép sem lesz egetrengetően pontos. Kivéve persze, ha van egy rakat olyan szenzora, amivel minden következő méterre előre meg tudja mondani, hogy ott milyen nedves/poros az út, van-e sérülés a kopórétegen vagy milyen meleg a felület. A keréknyomást már ma is meg tudják mondani, a menetkész tömeget meg indulásnál bepötyögöm pl.
    Különben meg ahogy bambano is írta: ABS, ESP.

    Szóval valószínű van az a gép, amely jobb döntést tud hozni ugyanannyi információ alapján, mint egy halandó, csak előbbiek egyelőre nem tartanak ott sebességben ahol utóbbiak járnak - és ez most a képfeldolgozásra értem. Erre próbáltam rávilágítnai.

    bambano - A sofőrnek is meg tudod magyarázni 100% biztonsággal, hogy milyen követési távolságot tartson. A 100% ott csorbul, hogy egyszerűen nem tartja be. (Kötöszködés vége) Ebben a vonatkozásban igen, only távolságtartó tempomat.

    [ Szerkesztve ]

    Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

Új hozzászólás Aktív témák